Festival České hrady je multižánrový festival s kulturním přesahem, který napomáhá rozvoji Českého turistického ruchu. Pro tento festival byl vytvořen grafický element, který odkazuje na slovo hrady. Cílem tohoto motivu je zdůraznit myšlenku zapojení kulturních památek do idei festivalu. Dominantním prvkem celého vizuálního stylu je písmeno H, které zároveň plní funkci loga. Toto písmeno představuje vstupní bránu s věžemi.
Anotace v angličtině
The festival České hrady is a multigenre festival with cultural overlap called České hrady, that helps the Czech tourism to grow. For this festival the graphic element was made, which refers to a word castles. The aim of this theme is to emphasize the idea of integrating the historic sights into the idea of festival. The main element of the whole visual style is the letter H, which holds the post of a logo at the same time. This letter H represents the gateway with the towers.
Klíčová slova
logo, vizuální styl, hudební festival, kulturní akce, propagace, propagační předměty, plakáty, tiskoviny
Klíčová slova v angličtině
logo, visual identity, music festival, cultural event, propagation, advertising materials, posters, printed materials
Rozsah průvodní práce
13
Jazyk
CZ
Anotace
Festival České hrady je multižánrový festival s kulturním přesahem, který napomáhá rozvoji Českého turistického ruchu. Pro tento festival byl vytvořen grafický element, který odkazuje na slovo hrady. Cílem tohoto motivu je zdůraznit myšlenku zapojení kulturních památek do idei festivalu. Dominantním prvkem celého vizuálního stylu je písmeno H, které zároveň plní funkci loga. Toto písmeno představuje vstupní bránu s věžemi.
Anotace v angličtině
The festival České hrady is a multigenre festival with cultural overlap called České hrady, that helps the Czech tourism to grow. For this festival the graphic element was made, which refers to a word castles. The aim of this theme is to emphasize the idea of integrating the historic sights into the idea of festival. The main element of the whole visual style is the letter H, which holds the post of a logo at the same time. This letter H represents the gateway with the towers.
Klíčová slova
logo, vizuální styl, hudební festival, kulturní akce, propagace, propagační předměty, plakáty, tiskoviny
Klíčová slova v angličtině
logo, visual identity, music festival, cultural event, propagation, advertising materials, posters, printed materials
Zásady pro vypracování
Tvůrčí záměr: vizuální podoba hudebního festivalu
Způsob zpracování: koncept, skicování, ověřování skic,makety, zpracování v odpovídajících technologiích, podklady pro realizaci
Cíl: návrh propagece vizuálního stylu hudebního fetsivalu, přiblížit program hudebního festivalu případným zájemcům vizuálně lákavou formou
Předpokládaný charakter výstupu: výstup v tištěné podobě, 2 - 3 plakáty, propagační předměty, drobné tiskoviny
Rozsah průvodní zprávy: min. 6 normostran
Zásady pro vypracování
Tvůrčí záměr: vizuální podoba hudebního festivalu
Způsob zpracování: koncept, skicování, ověřování skic,makety, zpracování v odpovídajících technologiích, podklady pro realizaci
Cíl: návrh propagece vizuálního stylu hudebního fetsivalu, přiblížit program hudebního festivalu případným zájemcům vizuálně lákavou formou
Předpokládaný charakter výstupu: výstup v tištěné podobě, 2 - 3 plakáty, propagační předměty, drobné tiskoviny
Rozsah průvodní zprávy: min. 6 normostran