Tato bakalářská práce se věnuje charakteristice terciárního vzdělávání v České republice, jeho vývoji a historii. Úvodní část práce je zaměřena na systém vzdělávání v České republice a na zásady a cíle vzdělávání. Dále se práce zabývá historií a právní úpravou terciárního vzdělávání a pojednává o mezinárodní standardní klasifikaci vzdělávání. V závěru se práce zabývá charakteristikou vyšších odborných a vysokých škol, zejména průběhem studia a analýzou jejich vývoje.
Anotace v angličtině
This bachelor thesis deals with the characteristics of tertiary education in the Czech Republic, its evolution and history. The introductory part is about the education system in the Czech Republic and on the principles and objectives of education. Furthermore, the thesis is devoted to the history and legal regulation of tertiary education and deals with the International Standard Classification of Education. In conclusion, the thesis deals with the characteristics of higher professional schools and universities, especially the course of study and analysis of their evolution.
Klíčová slova
Terciární vzdělávání, Vysoké školy, Vyšší odborné školy, Historie terciárního vzdělávání
Klíčová slova v angličtině
Tertiary education, Universities, Higher professional schools, History of tertiary education
Rozsah průvodní práce
58 s. (89 759 znaků)
Jazyk
CZ
Anotace
Tato bakalářská práce se věnuje charakteristice terciárního vzdělávání v České republice, jeho vývoji a historii. Úvodní část práce je zaměřena na systém vzdělávání v České republice a na zásady a cíle vzdělávání. Dále se práce zabývá historií a právní úpravou terciárního vzdělávání a pojednává o mezinárodní standardní klasifikaci vzdělávání. V závěru se práce zabývá charakteristikou vyšších odborných a vysokých škol, zejména průběhem studia a analýzou jejich vývoje.
Anotace v angličtině
This bachelor thesis deals with the characteristics of tertiary education in the Czech Republic, its evolution and history. The introductory part is about the education system in the Czech Republic and on the principles and objectives of education. Furthermore, the thesis is devoted to the history and legal regulation of tertiary education and deals with the International Standard Classification of Education. In conclusion, the thesis deals with the characteristics of higher professional schools and universities, especially the course of study and analysis of their evolution.
Klíčová slova
Terciární vzdělávání, Vysoké školy, Vyšší odborné školy, Historie terciárního vzdělávání
Klíčová slova v angličtině
Tertiary education, Universities, Higher professional schools, History of tertiary education
Zásady pro vypracování
Úvod
Terciární vzdělávání
Struktura systému terciárního vzdělávání v České republice
Závěr
Zásady pro vypracování
Úvod
Terciární vzdělávání
Struktura systému terciárního vzdělávání v České republice