Cílem této práce je vytvoření komunikační kampaně pro vybranou společnost Borgers CS se zaměřením na nábor zaměstnanců. V úvodu práce je zpracována teoretická část, která obsahuje vysvětlení základních pojmů pojících se k marketingové komunikační kampani a tvoří podklad pro její následnou tvorbu. V analytické části práce byla nejprve provedena analýza trhu práce následovaná analýzou současného stavu. Na základě výstupů z analýz byl pak vytvořen návrh komunikační kampaně za využití metody 5M (mise a poslání komunikační kampaně, rozpočet, komunikační kanály, forma sdělení a hodnotící metody). Výsledný návrh komunikační kampaně je sestaven tak, aby splňoval definovaný cíl. Na závěr jsou uvedena doporučení, která by mohla pozitivně ovlivnit komunikační kampaň společnosti.
Anotace v angličtině
This work is focused on the design of a communication campaign for a selected company Borgers CS with the aim of recruiting employees. At the beginning of the work is elaborated the theoretical part, which contains an explanation of the concepts of marketing communication campaign. In the analytical part of the work is analysis of the labor market, followed by an analysis of the current situation. Based on the results of the analyzes, a communication campaign proposal was created using the 5M method (mission of the communication campaign, money, media, message and measurement). The final design of the communication campaign is designed to meet the defined goal. Finally, there are recommendations that could positively affect the company's communication campaign.
Klíčová slova
marketing, malý a střední podnik, komunikační kampaň, marketingový mix, komunikační mix, metoda 5M, personální marketing, cílová skupina, nábor, náborová kampaň, analýza, reklama, sociální sítě
Klíčová slova v angličtině
marketing, small and medium enterprise, communication campaign, marketing mix, communication mix, personnel marketing, target group, recruitment, recruitment campaign, analysis, advertising, social networks
Rozsah průvodní práce
102 s. (155 545 znaků)
Jazyk
CZ
Anotace
Cílem této práce je vytvoření komunikační kampaně pro vybranou společnost Borgers CS se zaměřením na nábor zaměstnanců. V úvodu práce je zpracována teoretická část, která obsahuje vysvětlení základních pojmů pojících se k marketingové komunikační kampani a tvoří podklad pro její následnou tvorbu. V analytické části práce byla nejprve provedena analýza trhu práce následovaná analýzou současného stavu. Na základě výstupů z analýz byl pak vytvořen návrh komunikační kampaně za využití metody 5M (mise a poslání komunikační kampaně, rozpočet, komunikační kanály, forma sdělení a hodnotící metody). Výsledný návrh komunikační kampaně je sestaven tak, aby splňoval definovaný cíl. Na závěr jsou uvedena doporučení, která by mohla pozitivně ovlivnit komunikační kampaň společnosti.
Anotace v angličtině
This work is focused on the design of a communication campaign for a selected company Borgers CS with the aim of recruiting employees. At the beginning of the work is elaborated the theoretical part, which contains an explanation of the concepts of marketing communication campaign. In the analytical part of the work is analysis of the labor market, followed by an analysis of the current situation. Based on the results of the analyzes, a communication campaign proposal was created using the 5M method (mission of the communication campaign, money, media, message and measurement). The final design of the communication campaign is designed to meet the defined goal. Finally, there are recommendations that could positively affect the company's communication campaign.
Klíčová slova
marketing, malý a střední podnik, komunikační kampaň, marketingový mix, komunikační mix, metoda 5M, personální marketing, cílová skupina, nábor, náborová kampaň, analýza, reklama, sociální sítě
Klíčová slova v angličtině
marketing, small and medium enterprise, communication campaign, marketing mix, communication mix, personnel marketing, target group, recruitment, recruitment campaign, analysis, advertising, social networks
Zásady pro vypracování
Zpracujte teoretický vstup k marketingové komunikaci se zaměřením na reklamu.
Zpracujte přehled z oblasti zaměstnanosti v ČR a jejich trendů.
Popište zvolený podnik se zaměřením na personální oblast.
Zpracujte komunikační kampaň a držte se pravidla 5 M.
Navrhněte realizaci kampaně do formy projektu.
Navrhněte hodnocení kampaně.
Zásady pro vypracování
Zpracujte teoretický vstup k marketingové komunikaci se zaměřením na reklamu.
Zpracujte přehled z oblasti zaměstnanosti v ČR a jejich trendů.
Popište zvolený podnik se zaměřením na personální oblast.
Zpracujte komunikační kampaň a držte se pravidla 5 M.
Navrhněte realizaci kampaně do formy projektu.
Navrhněte hodnocení kampaně.
Seznam doporučené literatury
Eger, L., Prantl, D., & Ptáčková, K. (2017). Komerční komunikace. (2. vyd.). Plzeň, Česko: ZČU v Plzni.
Kotler, P., & Keller, K. L. (2013). Marketing management. Praha, Česko: Grada.
Světlík, J. (2016). Marketingové komunikace. Praha, Česko: VŠPP Praha.
Vysekalová, J., & Mikeš, J. (2018). Reklama: jak dělat reklamu. (4. vyd.). Praha, Česko: Grada.
Seznam doporučené literatury
Eger, L., Prantl, D., & Ptáčková, K. (2017). Komerční komunikace. (2. vyd.). Plzeň, Česko: ZČU v Plzni.
Kotler, P., & Keller, K. L. (2013). Marketing management. Praha, Česko: Grada.
Světlík, J. (2016). Marketingové komunikace. Praha, Česko: VŠPP Praha.
Vysekalová, J., & Mikeš, J. (2018). Reklama: jak dělat reklamu. (4. vyd.). Praha, Česko: Grada.
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
ilustrace, grafy, schémata, tabulky
Převzato z knihovny
Ano
Plný text práce
Hodnocení z obhajoby práce
Výborně
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Studentka představila cíle diplomové práce a metodiku. Definovala jednotlivé metodické kroky zpracování diplomové práce a představila společnost pro aplikaci představených metod. Na základě analýz pak představila návrh řešení na základě přístupu 5M. Studentka se dále vyjádřila k otázce vedoucího práce týkající se realizovatelnosti návrhů a doporučení. Zodpověděla rovněž otázky oponentky práce ohledně monitoringu zmínek na internetu.