Bakalářská práce se zabývá faktory ovlivňujícími nákupní chování zákaznic při nákupu spodního prádla a nočního oblečení. V práci jsou charakterizovány jednotlivé faktory a také je popsán český trh se spodním prádlem. Dále jsou analyzovány a následně určeny klíčové faktory při nákupu spodního prádla a nočního oblečení.
Anotace v angličtině
The bachelor's thesis deals with the factors influencing the shopping behaviour of customers when buying underwear and nightwear. The thesis characterizes the individual factors and describes the Czech underwear market. Furthermore, key factors in the purchase of underwear and nightwear are analysed and determined.
Klíčová slova
faktory ovlivňující nákupní chování, zákazník, spotřebitel, typy spotřebitelů, trh spodního prádla
Klíčová slova v angličtině
factors influencing shopping behaviour, a customer, a consumer, types of consumers, the lingerie market
Rozsah průvodní práce
65 s.
Jazyk
CZ
Anotace
Bakalářská práce se zabývá faktory ovlivňujícími nákupní chování zákaznic při nákupu spodního prádla a nočního oblečení. V práci jsou charakterizovány jednotlivé faktory a také je popsán český trh se spodním prádlem. Dále jsou analyzovány a následně určeny klíčové faktory při nákupu spodního prádla a nočního oblečení.
Anotace v angličtině
The bachelor's thesis deals with the factors influencing the shopping behaviour of customers when buying underwear and nightwear. The thesis characterizes the individual factors and describes the Czech underwear market. Furthermore, key factors in the purchase of underwear and nightwear are analysed and determined.
Klíčová slova
faktory ovlivňující nákupní chování, zákazník, spotřebitel, typy spotřebitelů, trh spodního prádla
Klíčová slova v angličtině
factors influencing shopping behaviour, a customer, a consumer, types of consumers, the lingerie market
Zásady pro vypracování
Zpracujte teoretický úvod do problematiky.
Definujte faktory ovlivňujících nákupní rozhodovací proces zákazníka při koupi spodního prádla a oblečení.
Pomocí vhodných metod proveďte analýzu faktorů ovlivňující rozhodování zákazníka vybrané prodejny.
Formulujte závěry a doporučení z provedeného výzkumu.
Zásady pro vypracování
Zpracujte teoretický úvod do problematiky.
Definujte faktory ovlivňujících nákupní rozhodovací proces zákazníka při koupi spodního prádla a oblečení.
Pomocí vhodných metod proveďte analýzu faktorů ovlivňující rozhodování zákazníka vybrané prodejny.
Formulujte závěry a doporučení z provedeného výzkumu.
Seznam doporučené literatury
Kotler, P., Wong, V., Saunders, J., & Armstrong, G. (2007). Moderní marketing. (4. vyd.). Praha, Česko: Grada.
Přikrylová, J., Jaderná, E., Kincl, T., Velinov, E., & Štrach, P. (2019). Moderní marketingová komunikace. (2. vyd.). Praha, Česko: Grada.
Matisko, P. (2017). Marketingové myšlení. Praha, Česko: Cyberma.
Vysekalová, J., Tomek, I., Kotyzová, P., Jurášková, O., & Juříková, M. (2011). Chování zákazníka: Jak odkrýt tajemství "černé skříňky". (1. vyd.) Praha, Česko: Grada.
Seznam doporučené literatury
Kotler, P., Wong, V., Saunders, J., & Armstrong, G. (2007). Moderní marketing. (4. vyd.). Praha, Česko: Grada.
Přikrylová, J., Jaderná, E., Kincl, T., Velinov, E., & Štrach, P. (2019). Moderní marketingová komunikace. (2. vyd.). Praha, Česko: Grada.
Matisko, P. (2017). Marketingové myšlení. Praha, Česko: Cyberma.
Vysekalová, J., Tomek, I., Kotyzová, P., Jurášková, O., & Juříková, M. (2011). Chování zákazníka: Jak odkrýt tajemství "černé skříňky". (1. vyd.) Praha, Česko: Grada.
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
-
Převzato z knihovny
Ano
Plný text práce
Hodnocení z obhajoby práce
Velmi dobře
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Studentka představila cíl bakalářské práce, následně metodiku a výsledky realizovaného marketingového výzkumu. Na základě výsledků výzkumu pak představila doporučení pro společnost, která byla předmětem výzkumu. Studentka dále odpovědela velmi dobře na dotazy členů komise, například k metodě pozorování nebo kalkulaci efektivity reklamy. Prokázala znalost prosředí a zaujetí pro zpracovávané téma. Dokázala odpovědět jak dotazy k metodice, tak k výsledkům práce i návrhům.