Tato diplomová práce se zabývá vnímáním in-store marketingu u obyvatel Česka a Finska a využitím POP prostředků ve vybraných obchodních centrech v Česku a ve Finsku. V úvodu této práce je zpracována teoretická rešerše popisující oblasti marketingu a marketingová komunikace. Dále je představena kapitola o in-store komunikaci a marketingovém výzkumu. V praktické části je pomocí dotazníkového šetření zkoumáno, jakým způsobem je in-store marketing vnímán v Česku a ve Finsku. Druhý výzkum je proveden ve vybraných obchodních centrech, ve kterých jsou zmapovány jednotlivé POP prostředky. Práce je zakončena výsledky výzkumu a doporučeními pro manažery vybraných obchodních center v Česku a ve Finsku.
Anotace v angličtině
This diploma thesis deals with the perception of in-store marketing among the inhabitants of Czechia and Finland and the use of POP media in selected shopping centers in Czechia and Finland. The introduction of this work is a theoretical search describing the areas of marketing and marketing communication. Furthermore, the chapter on in-store communication and marketing research is presented. In the practical part, a questionnaire survey examines how in-store marketing is perceived in Czechia and Finland. The second research is carried out in selected shopping centers, in which individual POP media are mapped. The work ends with the results of research and recommendations for managers of selected shopping centers in Czechia and Finland.
Klíčová slova
in-store marketing, nákupní prostředí, obchodní centra, POP prostředky
Klíčová slova v angličtině
in-store marketing, shopping environment, the shopping centers, POP media
Rozsah průvodní práce
101
Jazyk
CZ
Anotace
Tato diplomová práce se zabývá vnímáním in-store marketingu u obyvatel Česka a Finska a využitím POP prostředků ve vybraných obchodních centrech v Česku a ve Finsku. V úvodu této práce je zpracována teoretická rešerše popisující oblasti marketingu a marketingová komunikace. Dále je představena kapitola o in-store komunikaci a marketingovém výzkumu. V praktické části je pomocí dotazníkového šetření zkoumáno, jakým způsobem je in-store marketing vnímán v Česku a ve Finsku. Druhý výzkum je proveden ve vybraných obchodních centrech, ve kterých jsou zmapovány jednotlivé POP prostředky. Práce je zakončena výsledky výzkumu a doporučeními pro manažery vybraných obchodních center v Česku a ve Finsku.
Anotace v angličtině
This diploma thesis deals with the perception of in-store marketing among the inhabitants of Czechia and Finland and the use of POP media in selected shopping centers in Czechia and Finland. The introduction of this work is a theoretical search describing the areas of marketing and marketing communication. Furthermore, the chapter on in-store communication and marketing research is presented. In the practical part, a questionnaire survey examines how in-store marketing is perceived in Czechia and Finland. The second research is carried out in selected shopping centers, in which individual POP media are mapped. The work ends with the results of research and recommendations for managers of selected shopping centers in Czechia and Finland.
Klíčová slova
in-store marketing, nákupní prostředí, obchodní centra, POP prostředky
Klíčová slova v angličtině
in-store marketing, shopping environment, the shopping centers, POP media
Zásady pro vypracování
Vypracujte teoretický úvod do dané problematiky.
Vymezte trendy v in-store marketingu.
Vypracujte návrh výzkumného šetření pro výzkum in-store marketingu v obchodních centrech.
Realizujte šetření v obchodních centrech v Česku a Finsku.
Shrňte a vypracujte závěry z výsledků šetření.
Zásady pro vypracování
Vypracujte teoretický úvod do dané problematiky.
Vymezte trendy v in-store marketingu.
Vypracujte návrh výzkumného šetření pro výzkum in-store marketingu v obchodních centrech.
Realizujte šetření v obchodních centrech v Česku a Finsku.
Shrňte a vypracujte závěry z výsledků šetření.
Seznam doporučené literatury
Boček, M. (2009). POP - In-store komunikace v praxi. Praha, Česko: Grada.
Kotler, P., & Keller, K. L. (2013). Marketing management. (14. vyd.). Praha, Česko: Grada.
Kozel, R., Mynařová, L., & Svobodová, H. (2011). Moderní metody a techniky marketingového výzkumu. Praha, Česko: Grada.
Vysekalová, J., & Mikeš, J. (2018). Reklama: jak dělat reklamu. (4. vyd.). Praha, Česko: Grada.
Seznam doporučené literatury
Boček, M. (2009). POP - In-store komunikace v praxi. Praha, Česko: Grada.
Kotler, P., & Keller, K. L. (2013). Marketing management. (14. vyd.). Praha, Česko: Grada.
Kozel, R., Mynařová, L., & Svobodová, H. (2011). Moderní metody a techniky marketingového výzkumu. Praha, Česko: Grada.
Vysekalová, J., & Mikeš, J. (2018). Reklama: jak dělat reklamu. (4. vyd.). Praha, Česko: Grada.