Moje práce se skládá z 10 závěrečných snímků, knihy a pracovního portfolia s 50 snímky.
Udělala jsem experiment v kontextu moderní fotografie, zmrazila květiny v různých podobách a nakonec to zdokumentovala. A tato práce byla pro mě zajímavá v každé fázi jejího vzniku. Myslím, že finálová série vypadá docela soběstačně, i když v budoucnu bych ráda pokračovala v hledání nových forem k její realizaci. Zajímám se o moderní interpretace reality prostřednictvím fotografie. Během celého procesu tvorby série jsem čerpala inspiraci z různých zdrojů, většinou z malby. V sérii celkově, v každé fotce zvlášť i při zpracování jsem se snažila posílit hranice živého a neživého, ukázat kontrast mezi dvěma hlavními částmi světa - mezi přírodou a civilizací.
Anotace v angličtině
My work consists of 10 final photos, the photobook and a work portfolio with 50 photos.
I did an experiment in the context of modern photography. I have frozen flowers in various forms and finally documented it. And this work was interesting to me at every stage of its creation. I think that the final series looks quite self-sufficient, although in the future I would like to continue to look for new forms to implement it. I'm interested in modern interpretations of reality through photography. Throughout the process of creating the series, I was looking for inspiration from various sources, mostly from paintings. In the whole series an in each photo separately and during processing, I tried to strengthen the boundaries of the living and the non-living, to show the contrast between the two main parts of the world-between nature and civilization.
Klíčová slova
podoby současné fotografie, fotografie, užitá fotografie, umění, současné fotografie, současné umění, krajina, zátiší, dokumentární fotografie
Klíčová slova v angličtině
forms of contemporary photo, contemporary photo, contemporary art, photo, still-life, landscape, Documentary photography
Rozsah průvodní práce
49 stran
Jazyk
CZ
Anotace
Moje práce se skládá z 10 závěrečných snímků, knihy a pracovního portfolia s 50 snímky.
Udělala jsem experiment v kontextu moderní fotografie, zmrazila květiny v různých podobách a nakonec to zdokumentovala. A tato práce byla pro mě zajímavá v každé fázi jejího vzniku. Myslím, že finálová série vypadá docela soběstačně, i když v budoucnu bych ráda pokračovala v hledání nových forem k její realizaci. Zajímám se o moderní interpretace reality prostřednictvím fotografie. Během celého procesu tvorby série jsem čerpala inspiraci z různých zdrojů, většinou z malby. V sérii celkově, v každé fotce zvlášť i při zpracování jsem se snažila posílit hranice živého a neživého, ukázat kontrast mezi dvěma hlavními částmi světa - mezi přírodou a civilizací.
Anotace v angličtině
My work consists of 10 final photos, the photobook and a work portfolio with 50 photos.
I did an experiment in the context of modern photography. I have frozen flowers in various forms and finally documented it. And this work was interesting to me at every stage of its creation. I think that the final series looks quite self-sufficient, although in the future I would like to continue to look for new forms to implement it. I'm interested in modern interpretations of reality through photography. Throughout the process of creating the series, I was looking for inspiration from various sources, mostly from paintings. In the whole series an in each photo separately and during processing, I tried to strengthen the boundaries of the living and the non-living, to show the contrast between the two main parts of the world-between nature and civilization.
Klíčová slova
podoby současné fotografie, fotografie, užitá fotografie, umění, současné fotografie, současné umění, krajina, zátiší, dokumentární fotografie
Klíčová slova v angličtině
forms of contemporary photo, contemporary photo, contemporary art, photo, still-life, landscape, Documentary photography
Zásady pro vypracování
formát vyplyne v průběhu bakalářské práce.
Popis realizace: student vytvoří minimálně dvě varianty, které poslouží i jako podklad pro finální výstup.
Tvůrčí záměr: studium specifického fotografického žánru a jeho historického vyvoje.
Způsob realizace: teoritické a praktické částí práce.
Cíl: práce v kontextu součástného pojetí předem určeného fotografického žánru.
Předpokládaný charakter výstupu: 1 fotografický soubor odsahující minimálně 8 fotografií, 1 portfolio.
Rozsah průvodní zprávy: minimálně 15 normostran. Minimálně 8 fotografií určených k prezentaci, 1 portfolio s dalšimi variantami a pracovními snímky - minimální počet 50 fotografií.
Zásady pro vypracování
formát vyplyne v průběhu bakalářské práce.
Popis realizace: student vytvoří minimálně dvě varianty, které poslouží i jako podklad pro finální výstup.
Tvůrčí záměr: studium specifického fotografického žánru a jeho historického vyvoje.
Způsob realizace: teoritické a praktické částí práce.
Cíl: práce v kontextu součástného pojetí předem určeného fotografického žánru.
Předpokládaný charakter výstupu: 1 fotografický soubor odsahující minimálně 8 fotografií, 1 portfolio.
Rozsah průvodní zprávy: minimálně 15 normostran. Minimálně 8 fotografií určených k prezentaci, 1 portfolio s dalšimi variantami a pracovními snímky - minimální počet 50 fotografií.
Seznam doporučené literatury
BERGER, John. Způsoby vidění. Labyrint, 2016. ISBN 978-80-87260-78-4.
BECHER, Bernd a Hilla. Düsseldorf: Schirmer/Mosel. Verlag, 1999. ISBN 3-8296-0092-5.
JOST, Francois. Realita/Fikce - řiše klamu. Praha: AMU, 2006. ISBN 80-7331-056-2.
POSPĚCH, Tomáš. Myslet fotografii. Praha: PositiF, 2014. ISBN 978-80-87407-05-9.
CISÁŘ, Karel. Co je to fotografie? Praha: Herrmann a synové, 2004. ISBN 978-80-87260-78-4.
PETŘÍČEK, Miroslav. Myšlění obrazem. Praha: Herrmann a synové, 2004. ISBN 80-239-5169-6.
FLUSSER, Vilém. Fenomenologie komunikace. Praha: Argo, 2016. ISBN 978-80-257-1661-8.
Seznam doporučené literatury
BERGER, John. Způsoby vidění. Labyrint, 2016. ISBN 978-80-87260-78-4.
BECHER, Bernd a Hilla. Düsseldorf: Schirmer/Mosel. Verlag, 1999. ISBN 3-8296-0092-5.
JOST, Francois. Realita/Fikce - řiše klamu. Praha: AMU, 2006. ISBN 80-7331-056-2.
POSPĚCH, Tomáš. Myslet fotografii. Praha: PositiF, 2014. ISBN 978-80-87407-05-9.
CISÁŘ, Karel. Co je to fotografie? Praha: Herrmann a synové, 2004. ISBN 978-80-87260-78-4.
PETŘÍČEK, Miroslav. Myšlění obrazem. Praha: Herrmann a synové, 2004. ISBN 80-239-5169-6.
FLUSSER, Vilém. Fenomenologie komunikace. Praha: Argo, 2016. ISBN 978-80-257-1661-8.