Tato práce, se zabývá Mystery Shoppingem, jako metodou marketingového výzkumu, která má sloužit ke kontrole kvality poskytovaných služeb. Autor, se v teoretické části práce zaměřuje na definici pojmů "marketingový výzkum" a "Mystery Shopping", jejich význam, metody a proces realizace. Dále, pojednává o druzích primárních a sekundárních dat, i s metodami jejich sběru. V praktické části, se realizuje výzkum vybraných poboček českých bank, pomocí metody Mystery Shopping a jeho cílem, bude zhodnotit a porovnat získaná data, a dále identifikovat zjištěné nedostatky poboček ČSOB.
Anotace v angličtině
This thesis deals with Mystery Shopping as a method of marketing research to control the quality of services provided. In the theoretical part of the thesis the author focuses on the definition of the terms "marketing research" and "Mystery Shopping", their meaning, methods and the process of implementation. He also discusses the types of primary and secondary data and the methods of their collection. In the practical part, the research is carried out on selected branches of Czech banks using the Mystery Shopping method and its aim is to evaluate and compare the collected data, as well as to identify the identified shortcomings of ČSOB branches.
Klíčová slova
marketing, marketingový výzkum, Mystery Shopping, Mystery Shopper, pobočky, banky
Klíčová slova v angličtině
marketing, marketing research, Mystery Shopping, Mystery Shopper, bank branches
Rozsah průvodní práce
44 s.
Jazyk
CZ
Anotace
Tato práce, se zabývá Mystery Shoppingem, jako metodou marketingového výzkumu, která má sloužit ke kontrole kvality poskytovaných služeb. Autor, se v teoretické části práce zaměřuje na definici pojmů "marketingový výzkum" a "Mystery Shopping", jejich význam, metody a proces realizace. Dále, pojednává o druzích primárních a sekundárních dat, i s metodami jejich sběru. V praktické části, se realizuje výzkum vybraných poboček českých bank, pomocí metody Mystery Shopping a jeho cílem, bude zhodnotit a porovnat získaná data, a dále identifikovat zjištěné nedostatky poboček ČSOB.
Anotace v angličtině
This thesis deals with Mystery Shopping as a method of marketing research to control the quality of services provided. In the theoretical part of the thesis the author focuses on the definition of the terms "marketing research" and "Mystery Shopping", their meaning, methods and the process of implementation. He also discusses the types of primary and secondary data and the methods of their collection. In the practical part, the research is carried out on selected branches of Czech banks using the Mystery Shopping method and its aim is to evaluate and compare the collected data, as well as to identify the identified shortcomings of ČSOB branches.
Klíčová slova
marketing, marketingový výzkum, Mystery Shopping, Mystery Shopper, pobočky, banky
Klíčová slova v angličtině
marketing, marketing research, Mystery Shopping, Mystery Shopper, bank branches
Zásady pro vypracování
Ve své práci se zaměřím na metody marketingového výzkumu, především tedy na pojem "Mystery Shopping" - jeho různé formy, zásady a jeho využití v současném marketingovém výzkumu. V praktické části bych ráda zhodnotila aktuální kvality vybraných poboček bank, prostřednictvím právě již zmíněného Mystery shoppingu.
1.Úvod
2. Marketingový výzkum
3.Mystery shopping
4.Využití mystery shoppingu v současné praxi (praktická část)
5.Závěr
Zásady pro vypracování
Ve své práci se zaměřím na metody marketingového výzkumu, především tedy na pojem "Mystery Shopping" - jeho různé formy, zásady a jeho využití v současném marketingovém výzkumu. V praktické části bych ráda zhodnotila aktuální kvality vybraných poboček bank, prostřednictvím právě již zmíněného Mystery shoppingu.
1.Úvod
2. Marketingový výzkum
3.Mystery shopping
4.Využití mystery shoppingu v současné praxi (praktická část)
5.Závěr
Seznam doporučené literatury
BOUČKOVÁ, Jana, 2003. Marketing. Praha: C.H. Beck. Beckovy ekonomické učebnice. ISBN 80-717-9577-1.
BURDA, Alexandr a Eva VAVREČKOVÁ, 2014. Mystery shopping: analýza. Opava: Slezská univerzita v Opavě, Filozoficko-přírodovědecká fakulta, Ústav lázeňství, gastronomie a turismu. ISBN 978-80-7510-132-7.
BURDA, Alexandr a Radmila DLUHOŠOVÁ, 2011. Mystery shopping: prolegomena. Opava: Slezská univerzita v Opavě, Filozoficko-přírodovědecká fakulta, Ústav lázeňství, gastronomie a turismu. ISBN 978-80-7248-663-2.
FORET, Miroslav a Jana STÁVKOVÁ, 2003. Marketingový výzkum: jak poznávat své zákazníky. Praha: Grada. Manažer. ISBN 80-247-0385-8.
KOZEL, Roman, Lenka MYNÁŘOVÁ a Hana SVOBODOVÁ, 2011. Moderní metody a techniky marketingového výzkumu. Praha: Grada. Expert (Grada). ISBN 978-80-247- 3527-6.
Seznam doporučené literatury
BOUČKOVÁ, Jana, 2003. Marketing. Praha: C.H. Beck. Beckovy ekonomické učebnice. ISBN 80-717-9577-1.
BURDA, Alexandr a Eva VAVREČKOVÁ, 2014. Mystery shopping: analýza. Opava: Slezská univerzita v Opavě, Filozoficko-přírodovědecká fakulta, Ústav lázeňství, gastronomie a turismu. ISBN 978-80-7510-132-7.
BURDA, Alexandr a Radmila DLUHOŠOVÁ, 2011. Mystery shopping: prolegomena. Opava: Slezská univerzita v Opavě, Filozoficko-přírodovědecká fakulta, Ústav lázeňství, gastronomie a turismu. ISBN 978-80-7248-663-2.
FORET, Miroslav a Jana STÁVKOVÁ, 2003. Marketingový výzkum: jak poznávat své zákazníky. Praha: Grada. Manažer. ISBN 80-247-0385-8.
KOZEL, Roman, Lenka MYNÁŘOVÁ a Hana SVOBODOVÁ, 2011. Moderní metody a techniky marketingového výzkumu. Praha: Grada. Expert (Grada). ISBN 978-80-247- 3527-6.