Předmětem a cílem této bakalářské práce je formulace podnikatelského záměru na založení a provoz kontaktní zoologické zahrady. V teoretické části práce byl představen aktuální pohled na strukturu podnikatelského záměru a popsány jeho jednotlivé složky. V empirické části práce byl již vytvořen konkrétní podnikatelský záměr jehož součástí byla analýza tržního odvětví a konkurence, formulace cílů a volba strategie a návrh marketingového mixu podniku. Dále byl vytvořen finanční plán a odhadnut potenciál realizace tohoto projektu.
Anotace v angličtině
The subject and goal of this bachelor thesis is the formulation of a business plan for the establishment and operation of a petting zoo. The theoretical part of the thesis introduced a current view on the structure of the business plan and described it's individual components. In the empirical part of the thesis, a specific business plan was created. Business plan included market and competition analysis, formulation of company goals, choice of strategy and the design of the company's marketing mix.
Lastly, a financial plan that included an assessment of the project's potential for the implementation was developed.
business plan,bachelor thesis,marketing mix,market analysis,small business,SWOT analysis,PESTLE,porter,cashflow
Rozsah průvodní práce
XCI
Jazyk
CZ
Anotace
Předmětem a cílem této bakalářské práce je formulace podnikatelského záměru na založení a provoz kontaktní zoologické zahrady. V teoretické části práce byl představen aktuální pohled na strukturu podnikatelského záměru a popsány jeho jednotlivé složky. V empirické části práce byl již vytvořen konkrétní podnikatelský záměr jehož součástí byla analýza tržního odvětví a konkurence, formulace cílů a volba strategie a návrh marketingového mixu podniku. Dále byl vytvořen finanční plán a odhadnut potenciál realizace tohoto projektu.
Anotace v angličtině
The subject and goal of this bachelor thesis is the formulation of a business plan for the establishment and operation of a petting zoo. The theoretical part of the thesis introduced a current view on the structure of the business plan and described it's individual components. In the empirical part of the thesis, a specific business plan was created. Business plan included market and competition analysis, formulation of company goals, choice of strategy and the design of the company's marketing mix.
Lastly, a financial plan that included an assessment of the project's potential for the implementation was developed.
Dvořáček, J., & Slunčík, P. (2012). Podnik a jeho okolí: jak přežít v konkurenčním prostředí. Praha, Česko: B. H. Beck.
Kotler, P., & Keller, K. L. (2013). Marketing management. Praha, Česko: Grada.
Synek, M. (2006). Podniková ekonomika. Praha, Česko: B. H. Beck.
Taušl Procházková, P., & Jelínková, E. (2018). Podniková ekonomika - klíčové oblasti. Praha, Česko: Grada.
Seznam doporučené literatury
Dvořáček, J., & Slunčík, P. (2012). Podnik a jeho okolí: jak přežít v konkurenčním prostředí. Praha, Česko: B. H. Beck.
Kotler, P., & Keller, K. L. (2013). Marketing management. Praha, Česko: Grada.
Synek, M. (2006). Podniková ekonomika. Praha, Česko: B. H. Beck.
Taušl Procházková, P., & Jelínková, E. (2018). Podniková ekonomika - klíčové oblasti. Praha, Česko: Grada.
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
-
Převzato z knihovny
Ano
Plný text práce
Hodnocení z obhajoby práce
Velmi dobře
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Student v úvodu své obhajoby představil cíl své práce i dílčí cíle práce. Následně student představil charakteristiku firmy, poté student představil analýzu tržní konkurence, marketingový mix. Dále student prezentoval vytvořený finanční plán. Ke konci obhajoby student zhodnotil potenciál realizovatelnosti svého záměru. Poté student zodpověděl otázky vedoucího i oponenta práce stejně tak i ostatních členů komise.