Tato bakalářská práce pojednává o důležitosti hudby reklamního typu v reklamě. Cílem této práce je objasnění emoční reakce respondentů na reklamní hudbu. Práce postupně popisuje možnosti uplatnění hudby tohoto typu, její náležitosti a funkce. Následně se věnuje problematice emocí v hudbě. Těžištěm celé této práce je výzkum emocionálních reakcí posluchačů různého věku a pohlaví na rozdílné typy reklamní hudby.
Anotace v angličtině
This bachelor's thesis discusses the importance of music in advertisements. This work aims to clarify respondents' emotional responses to this advertisement type of music. The work gradually describes the possibilities of applying this type of music, its requirements, and its functions. Subsequently, it addresses the issue of emotions in music. The focus of this work is the research of emotional reactions of listeners of different ages and genders to different types of advertising music.
Klíčová slova
Emoce v hudbě, emoce v reklamě, emoční reakce, hudba v reklamě, marketingová komunikace, reklama,
Klíčová slova v angličtině
advertisement, emotions in an advertisement, emotions in music, emotional reactions, marketing communication, music in an advertisement
Rozsah průvodní práce
55 s. ( 75 481 znaků), 17 s.
Jazyk
CZ
Anotace
Tato bakalářská práce pojednává o důležitosti hudby reklamního typu v reklamě. Cílem této práce je objasnění emoční reakce respondentů na reklamní hudbu. Práce postupně popisuje možnosti uplatnění hudby tohoto typu, její náležitosti a funkce. Následně se věnuje problematice emocí v hudbě. Těžištěm celé této práce je výzkum emocionálních reakcí posluchačů různého věku a pohlaví na rozdílné typy reklamní hudby.
Anotace v angličtině
This bachelor's thesis discusses the importance of music in advertisements. This work aims to clarify respondents' emotional responses to this advertisement type of music. The work gradually describes the possibilities of applying this type of music, its requirements, and its functions. Subsequently, it addresses the issue of emotions in music. The focus of this work is the research of emotional reactions of listeners of different ages and genders to different types of advertising music.
Klíčová slova
Emoce v hudbě, emoce v reklamě, emoční reakce, hudba v reklamě, marketingová komunikace, reklama,
Klíčová slova v angličtině
advertisement, emotions in an advertisement, emotions in music, emotional reactions, marketing communication, music in an advertisement
Zásady pro vypracování
1. Shromáždění literatury a pramenů potřebných pro zpracování kvalifikační práce – do srpna 2022 2. Prostudování materiálu a vypracování osnovy práce – do září 2022 3. Zpracování jednotlivých kapitol – do ledna 2023 4. Zpracování přílohové části – do března 2023 5. Průběžné konzultace s vedoucím práce (říjen, leden, březen)
Zásady pro vypracování
1. Shromáždění literatury a pramenů potřebných pro zpracování kvalifikační práce – do srpna 2022 2. Prostudování materiálu a vypracování osnovy práce – do září 2022 3. Zpracování jednotlivých kapitol – do ledna 2023 4. Zpracování přílohové části – do března 2023 5. Průběžné konzultace s vedoucím práce (říjen, leden, březen)
Seznam doporučené literatury
BAČUVČÍK, Radim. Hudba v reklamě a dalších oblastech marketingové komunikace. Zlín: VeRBuM, 2014. ISBN 978-80-87500-51-4
BAJČAN, Roman. Techniky public relations aneb Jak pracovat s médii. Praha: Management Press, 2003. ISBN 80-7261-096-1
FRANĚK, Marek. Hudební psychologie. V Praze: Karolinum, 2005. ISBN 80-246-0965-7
KOTLER, Philip, Veronica WONG, John SAUNDERS a Gary ARMSTRONG. Moderní marketing. Přeložil Jana LANGEROVÁ, přeložil Vladimír NOVÝ. Praha: Grada, 2007. ISBN 978-80-247-1545-2
POLEDŇÁK, Ivan. Stručný slovník hudební psychologie. Praha: Supraphon, 1984. ABC
SEDLÁK, František a Hana VÁŇOVÁ. Hudební psychologie pro učitele. Praha: Karolinum, 2013. ISBN 978-80-246-2303-0
VYSEKALOVÁ, Jitka, MIKEŠ, Jiří. Reklama - jak dělat reklamu. Praha: Grada Publishing, 2007. ISBN 978-80-247-2001-2
Seznam doporučené literatury
BAČUVČÍK, Radim. Hudba v reklamě a dalších oblastech marketingové komunikace. Zlín: VeRBuM, 2014. ISBN 978-80-87500-51-4
BAJČAN, Roman. Techniky public relations aneb Jak pracovat s médii. Praha: Management Press, 2003. ISBN 80-7261-096-1
FRANĚK, Marek. Hudební psychologie. V Praze: Karolinum, 2005. ISBN 80-246-0965-7
KOTLER, Philip, Veronica WONG, John SAUNDERS a Gary ARMSTRONG. Moderní marketing. Přeložil Jana LANGEROVÁ, přeložil Vladimír NOVÝ. Praha: Grada, 2007. ISBN 978-80-247-1545-2
POLEDŇÁK, Ivan. Stručný slovník hudební psychologie. Praha: Supraphon, 1984. ABC
SEDLÁK, František a Hana VÁŇOVÁ. Hudební psychologie pro učitele. Praha: Karolinum, 2013. ISBN 978-80-246-2303-0
VYSEKALOVÁ, Jitka, MIKEŠ, Jiří. Reklama - jak dělat reklamu. Praha: Grada Publishing, 2007. ISBN 978-80-247-2001-2