Bakalářská práce na téma "Marketingová strategie vybrané firmy" zkoumá aktuální stav firmy Quality point, která se soustředí na vzdělávání v oblasti kvality, výroby, IT, měkkých dovedností a práva. Cílem práce je navržení doporučení, která vedou ke zlepšení současného stavu společnosti. Bakalářská práce se zabývá vysvětlením pojmů jako je marketingový mix služeb a komunikační mix. Následuje část, která se soustředí na současný stav firmy Quality point. Na základě zjištěných informací je navržen další postup k možnému zefektivnění marketingové strategie.
Anotace v angličtině
Bachelor thesis on the topic 'Marketing Strategy of the Selected Company' examines the current state of the company Quality point, which focuses on education of quality, manufacturing, IT, soft skills and law. The objective of this thesis is to propose recommendations that lead to the improvement of the current state of company. The bachelor thesis focused on marketing mix of services and communication mix. The following part focuses on the current state of Quality point. On the basis of the information obtained, a further procedure is proposed to make the marketing strategy more effective.
marketing, services, marketing mix, communication mix, SWOT analysis
Rozsah průvodní práce
65 s. (86 430 znaků)
Jazyk
CZ
Anotace
Bakalářská práce na téma "Marketingová strategie vybrané firmy" zkoumá aktuální stav firmy Quality point, která se soustředí na vzdělávání v oblasti kvality, výroby, IT, měkkých dovedností a práva. Cílem práce je navržení doporučení, která vedou ke zlepšení současného stavu společnosti. Bakalářská práce se zabývá vysvětlením pojmů jako je marketingový mix služeb a komunikační mix. Následuje část, která se soustředí na současný stav firmy Quality point. Na základě zjištěných informací je navržen další postup k možnému zefektivnění marketingové strategie.
Anotace v angličtině
Bachelor thesis on the topic 'Marketing Strategy of the Selected Company' examines the current state of the company Quality point, which focuses on education of quality, manufacturing, IT, soft skills and law. The objective of this thesis is to propose recommendations that lead to the improvement of the current state of company. The bachelor thesis focused on marketing mix of services and communication mix. The following part focuses on the current state of Quality point. On the basis of the information obtained, a further procedure is proposed to make the marketing strategy more effective.
marketing, services, marketing mix, communication mix, SWOT analysis
Zásady pro vypracování
Vymezte termín marketingové strategie a pojmy s ní související.
Představte rodinnou firmu Quality point od založení po současnost.
Proveďte analýzu marketingové strategie podle teoretické části práce.
Vyhodnoťte zjištěné informace a doporučte návrh pro její zefektivnění.
Zásady pro vypracování
Vymezte termín marketingové strategie a pojmy s ní související.
Představte rodinnou firmu Quality point od založení po současnost.
Proveďte analýzu marketingové strategie podle teoretické části práce.
Vyhodnoťte zjištěné informace a doporučte návrh pro její zefektivnění.
Seznam doporučené literatury
Hollensen, S. (2019). Marketing Management: A relationship approach. Pearson.
Karlíček, M., Machek, M., Novinský, M., Chytková, Z., Dvořák, J., Bartoš, P., ... Pištělák, P. (2018). Základy marketingu. (2.vyd.). Praha: Grada Publishing.
Kotler, P. & Keller, K. L. (2018). Marketing management. Praha: Grada.
Taušl Procházková, P. (2017). Úvod do podnikové ekonomiky. Plzeň: Západočeská univerzita v Plzni.
Seznam doporučené literatury
Hollensen, S. (2019). Marketing Management: A relationship approach. Pearson.
Karlíček, M., Machek, M., Novinský, M., Chytková, Z., Dvořák, J., Bartoš, P., ... Pištělák, P. (2018). Základy marketingu. (2.vyd.). Praha: Grada Publishing.
Kotler, P. & Keller, K. L. (2018). Marketing management. Praha: Grada.
Taušl Procházková, P. (2017). Úvod do podnikové ekonomiky. Plzeň: Západočeská univerzita v Plzni.
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
tabulky
Převzato z knihovny
Ano
Plný text práce
Hodnocení z obhajoby práce
Dobře
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Studentka v prezentaci uvedla cíl práce a představila svůj výzkum. Komisi seznámila s metodikou práce. Na závěr zmínila připravená doporučení. Studenta zodpověděla otázky komise. Předseda komise měl otázku, kde je v práci navžena strategie. Studentka danou problematiku nevysvětlila.