Diplomová práce se zaměřuje na zkoumání spokojenosti a loajality návštěvníků v oblasti Českokrumlovska. Zjišťuje, zda vybrané faktory kvality destinace ovlivňují celkovou návštěvnickou spokojenost, dále objasňuje vztah mezi celkovou spokojeností a znovunavštívením oblasti a celkovou spokojeností a ochotou doporučit místo k návštěvě svému okolí.
Anotace v angličtině
The thesis focuses on the satisfaction and loyalty of visitors in the Český Krumlov region. It investigates whether selected destination quality factors influence overall visitor satisfaction and clarifies the relationship between overall satisfaction and revisiting the area and overall satisfaction and willingness to recommend a place to your surroundings.
Klíčová slova
kvalita destinace, spokojenost, loajalita
Klíčová slova v angličtině
destination quality, satisfaction, loyalty
Rozsah průvodní práce
85
Jazyk
CZ
Anotace
Diplomová práce se zaměřuje na zkoumání spokojenosti a loajality návštěvníků v oblasti Českokrumlovska. Zjišťuje, zda vybrané faktory kvality destinace ovlivňují celkovou návštěvnickou spokojenost, dále objasňuje vztah mezi celkovou spokojeností a znovunavštívením oblasti a celkovou spokojeností a ochotou doporučit místo k návštěvě svému okolí.
Anotace v angličtině
The thesis focuses on the satisfaction and loyalty of visitors in the Český Krumlov region. It investigates whether selected destination quality factors influence overall visitor satisfaction and clarifies the relationship between overall satisfaction and revisiting the area and overall satisfaction and willingness to recommend a place to your surroundings.
Klíčová slova
kvalita destinace, spokojenost, loajalita
Klíčová slova v angličtině
destination quality, satisfaction, loyalty
Zásady pro vypracování
Zpracujte literární rešerši se zaměřením na kvalitu destinace turismu, spokojenost a loajalitu návštěvníků.
Uveďte konkrétní kroky, které vedou k dosažení cíle práce a vypracujte metodiku.
Analyzujte výsledky a popište vztah mezi spokojeností návštěvníků destinace a jejich loajalitou.
Navrhněte vhodná doporučení pro zkvalitnění služeb a nabídky destinace.
Zásady pro vypracování
Zpracujte literární rešerši se zaměřením na kvalitu destinace turismu, spokojenost a loajalitu návštěvníků.
Uveďte konkrétní kroky, které vedou k dosažení cíle práce a vypracujte metodiku.
Analyzujte výsledky a popište vztah mezi spokojeností návštěvníků destinace a jejich loajalitou.
Navrhněte vhodná doporučení pro zkvalitnění služeb a nabídky destinace.
Seznam doporučené literatury
Ryglová, K., & Rašovská, I. (2017). Management kvality služeb v cestovním ruchu. Grada Publishing.
Holešinská, A. (2022). Destinační management. Grada Publishing.
Wang, Y. (2016). More important than ever: Measuring tourist satisfaction. Griffith University.
Artal-Tur, A., Kozak, M., & Kozak, N. (2019). Trends in tourist behavior. Springer.
Nigel, H., & Brierley, J. (2003). How to measure customer satisfaction (2nd ed.). Routledge.
Seznam doporučené literatury
Ryglová, K., & Rašovská, I. (2017). Management kvality služeb v cestovním ruchu. Grada Publishing.
Holešinská, A. (2022). Destinační management. Grada Publishing.
Wang, Y. (2016). More important than ever: Measuring tourist satisfaction. Griffith University.
Artal-Tur, A., Kozak, M., & Kozak, N. (2019). Trends in tourist behavior. Springer.
Nigel, H., & Brierley, J. (2003). How to measure customer satisfaction (2nd ed.). Routledge.
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
ilustrace, mapy, grafy, tabulky
Převzato z knihovny
Ano
Plný text práce
Hodnocení z obhajoby práce
Velmi dobře
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Studentka zahájila obhajobu diplomové práce představením tématu a cíle práce. Prezentace byla jasně strukturovaná, projev prezentující byl plynulý. Předsedkyně komise zahájila diskusi k diplomové práci vybranými otázkami z posudků vedoucího a oponenta práce. Studentka reagovala velmi pohotově a dotazy zodpověděla v plném rozsahu. Výsledky práce jsou přínosné pro praxi. Při zohlednění posudků vedoucího a oponenta diplomové práce se komise přiklonila k hodnocení známkou "velmi dobře".