Tématem předložené diplomové práce je marketingová komunikace vybrané společnosti,
kterou je Plzeňský Prazdroj, a. s. Hlavním cílem práce je pomocí vhodných metod provést analýzu marketingové komunikace společnosti, získané poznatky pak vyhodnotit a navrhnout případná doporučení, jež mohou vést ke zlepšení či zefektivnění marketingových firemních kroků. V teoretické části práce je vypracován vstup do problematiky marketingové komunikace a komunikačního mixu. Výzkumná část práce je realizována prostřednictvím dotazníkového šetření a je zaměřená na analýzu efektivity současné marketingové komunikace a charakteristické vlastnosti spotřebitelů. Závěrem jsou získané poznatky zhodnoceny a jsou navržena případná doporučení.
Anotace v angličtině
The topic of the presented work is marketing communication of the selected company, which is Plzeňský Prazdroj, a. s. The main goal of the work is to use suitable methods to analyze the company's marketing communication, to evaluate the knowledge, which was gained and to propose possible recommendations that can lead to the improvement or efficiency of the company's marketing steps. In the theoretical part of the work, there is developed an introduction to the issue of marketing communication and the communication mix. The research part of the work is carried out through a questionnaire survey and is focused on the analysis of the effectiveness of current marketing communication and the characteristic features
of consumers. In conclusion, the gained knowledge is evaluated and possible recommendations are proposed.
marketing, marketing communication, communication mix, advertising, Pilsner Urquell
Rozsah průvodní práce
95 s. (155 800 znaků)
Jazyk
CZ
Anotace
Tématem předložené diplomové práce je marketingová komunikace vybrané společnosti,
kterou je Plzeňský Prazdroj, a. s. Hlavním cílem práce je pomocí vhodných metod provést analýzu marketingové komunikace společnosti, získané poznatky pak vyhodnotit a navrhnout případná doporučení, jež mohou vést ke zlepšení či zefektivnění marketingových firemních kroků. V teoretické části práce je vypracován vstup do problematiky marketingové komunikace a komunikačního mixu. Výzkumná část práce je realizována prostřednictvím dotazníkového šetření a je zaměřená na analýzu efektivity současné marketingové komunikace a charakteristické vlastnosti spotřebitelů. Závěrem jsou získané poznatky zhodnoceny a jsou navržena případná doporučení.
Anotace v angličtině
The topic of the presented work is marketing communication of the selected company, which is Plzeňský Prazdroj, a. s. The main goal of the work is to use suitable methods to analyze the company's marketing communication, to evaluate the knowledge, which was gained and to propose possible recommendations that can lead to the improvement or efficiency of the company's marketing steps. In the theoretical part of the work, there is developed an introduction to the issue of marketing communication and the communication mix. The research part of the work is carried out through a questionnaire survey and is focused on the analysis of the effectiveness of current marketing communication and the characteristic features
of consumers. In conclusion, the gained knowledge is evaluated and possible recommendations are proposed.
marketing, marketing communication, communication mix, advertising, Pilsner Urquell
Zásady pro vypracování
Vypracujte teoretický úvod do problematiky marketingové komunikace.
Představte vybranou společnost.
Pomocí vhodných metod proveďte analýzu marketingové komunikace.
Zhodnoťte poznatky a formulujte případná doporučení, která povedou k efektivnější marketingové komunikaci podniku.
Zásady pro vypracování
Vypracujte teoretický úvod do problematiky marketingové komunikace.
Představte vybranou společnost.
Pomocí vhodných metod proveďte analýzu marketingové komunikace.
Zhodnoťte poznatky a formulujte případná doporučení, která povedou k efektivnější marketingové komunikaci podniku.
Seznam doporučené literatury
Přikrylová, J. (2019). Moderní marketingová komunikace. (2. vyd.). Grada Publishing.
Kotler, P., & Keller, L. K. (2013). Marketing management. (14. vyd.). Grada Publishing.
Kotler, P., Wong, V., Saunders, J., & Armstrong, G. (2007). Moderní marketing. (4. vyd.). Grada Publishing.
Rosenbaum-Elliott, R., Percy, L., & Pervan, S. (2015). Strategic brand management. (3. vyd.). Oxford University Press.
Seznam doporučené literatury
Přikrylová, J. (2019). Moderní marketingová komunikace. (2. vyd.). Grada Publishing.
Kotler, P., & Keller, L. K. (2013). Marketing management. (14. vyd.). Grada Publishing.
Kotler, P., Wong, V., Saunders, J., & Armstrong, G. (2007). Moderní marketing. (4. vyd.). Grada Publishing.
Rosenbaum-Elliott, R., Percy, L., & Pervan, S. (2015). Strategic brand management. (3. vyd.). Oxford University Press.
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
ilustrace, grafy, tabulky
Převzato z knihovny
Ano
Plný text práce
Hodnocení z obhajoby práce
Výborně
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Studentka zahájila svou obhajobu představením cíle práce a položených výzkumných otázek. Následně byla představena metodika DP. V další části prezentace diplomantka prezentovala výstupy své práce.
V rámci diskuze studentka zodpověděla otázky z posudků vedoucího a oponenta. Reagovala také na otázky ostatních členů komise. Otázky byly zodpovězeny.