Tato bakalářská práce se zabývá fungováním managementu sportovní organizace Greensgate Golf & Leisure Resort a detailněji se zaměřuje na fungování spolku Greesngate golf club. Nejdříve byla provedena charakteristika organizace a následně analýza jednotlivých manažerských funkcí, které jsou v klubu vykonávány. Následně se autor v práci více zaměřuje na fungování Greensgate golfu clubu a analyzuje vnitřní a vnější faktory, které klub ovlivňují. Z této analýzy jsou následně vyvozeny čtyři strategie ke zvýšení výkonnosti klubu, kde jsou jednotlivé postupy popsány. Provedeným výzkumem autor zjistil, že marketing a sportovní výkony družstev jsou slabé a je potřeba pracovat na zlepšení těchto sekcí. Manažerské funkce vyžadují malé úpravy, například kontroly by měly být prováděny častěji. Na konci bakalářské práce byly klubu navrženy strategie, na které by se měl zaměřit.
Anotace v angličtině
This bachelor's thesis deals with the management of the Greensgate Golf & Leisure Resort sports organisation, and search for more detail at the operation of the Greesngate Golf Club. Firstly, a characteristic of the organisation was carried out, followed by an analysis of the various management functions that are performed at the club. Then, the thesis focuses more on the functioning of Greensgate golf club, and analyses the internal and external factors that affect the club. From this analysis, are derived four strategies to improve the performance of the club, where individual procedures are described. Author has found that the marketing and sports performance of the teams are weak, and work is needed to improve these sections. The management functions require small adjustments, for example, inspections should be carried out more frequently. At the end of the bachelor's thesis, strategies were suggested for the club to focus on.
Klíčová slova
management, sport, opatření, strategie, klub
Klíčová slova v angličtině
management, sport, measure, strategy, club
Rozsah průvodní práce
61 s. (102 217 znaků)
Jazyk
CZ
Anotace
Tato bakalářská práce se zabývá fungováním managementu sportovní organizace Greensgate Golf & Leisure Resort a detailněji se zaměřuje na fungování spolku Greesngate golf club. Nejdříve byla provedena charakteristika organizace a následně analýza jednotlivých manažerských funkcí, které jsou v klubu vykonávány. Následně se autor v práci více zaměřuje na fungování Greensgate golfu clubu a analyzuje vnitřní a vnější faktory, které klub ovlivňují. Z této analýzy jsou následně vyvozeny čtyři strategie ke zvýšení výkonnosti klubu, kde jsou jednotlivé postupy popsány. Provedeným výzkumem autor zjistil, že marketing a sportovní výkony družstev jsou slabé a je potřeba pracovat na zlepšení těchto sekcí. Manažerské funkce vyžadují malé úpravy, například kontroly by měly být prováděny častěji. Na konci bakalářské práce byly klubu navrženy strategie, na které by se měl zaměřit.
Anotace v angličtině
This bachelor's thesis deals with the management of the Greensgate Golf & Leisure Resort sports organisation, and search for more detail at the operation of the Greesngate Golf Club. Firstly, a characteristic of the organisation was carried out, followed by an analysis of the various management functions that are performed at the club. Then, the thesis focuses more on the functioning of Greensgate golf club, and analyses the internal and external factors that affect the club. From this analysis, are derived four strategies to improve the performance of the club, where individual procedures are described. Author has found that the marketing and sports performance of the teams are weak, and work is needed to improve these sections. The management functions require small adjustments, for example, inspections should be carried out more frequently. At the end of the bachelor's thesis, strategies were suggested for the club to focus on.
Klíčová slova
management, sport, opatření, strategie, klub
Klíčová slova v angličtině
management, sport, measure, strategy, club
Zásady pro vypracování
Zpracujte teoretickou část týkající se managementu sportovní organizace.
Charakterizujte zvolenou organizaci.
Zhodnoťte manažerské činnosti dané organizace.
Vytvořte SWOT analýzu organizace.
Navrhněte případná opatření vedoucí k vyšší výkonnosti sportovní organizace.
Zásady pro vypracování
Zpracujte teoretickou část týkající se managementu sportovní organizace.
Charakterizujte zvolenou organizaci.
Zhodnoťte manažerské činnosti dané organizace.
Vytvořte SWOT analýzu organizace.
Navrhněte případná opatření vedoucí k vyšší výkonnosti sportovní organizace.
Seznam doporučené literatury
Čáslavová, E. (2020). Management a marketing sportu 21. století. Ekopress.
Nová, J., Racek, O., & Novotný, J. (2016). Management, marketing a ekonomika sportu. Masarykova univerzita.
Rektořík, J., Pirožek, P., & Nová, J. (2015). Projektový management ve sportu. Muni Press.
Štědroň, B. (2021). Manažerské rozhodování a sport. Karolinum.
Varmus, M., Ferenc, P., & Kubina, M. (2019). Manažment športových organizácií. Edis.
Seznam doporučené literatury
Čáslavová, E. (2020). Management a marketing sportu 21. století. Ekopress.
Nová, J., Racek, O., & Novotný, J. (2016). Management, marketing a ekonomika sportu. Masarykova univerzita.
Rektořík, J., Pirožek, P., & Nová, J. (2015). Projektový management ve sportu. Muni Press.
Štědroň, B. (2021). Manažerské rozhodování a sport. Karolinum.
Varmus, M., Ferenc, P., & Kubina, M. (2019). Manažment športových organizácií. Edis.
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
-
Převzato z knihovny
Ano
Plný text práce
Hodnocení z obhajoby práce
Výborně
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Student představil komisi svou bakalářskou práce na téma „Management sportovní organizace“. Představil strukturu práce a její cíle. Následně přistoupil k prezentaci hlavních výstupů – výsledky rozhovorů, SWOT analýza. Po svém úvodním vystoupení přistoupil student rovněž k odpovědím na otázky a připomínky uvedené v posudcích vedoucího a oponenta práce, kdy doplňující otázky pokládali i členové komise:
Ing. Skálová – otázka na možnosti propagace
Ing. Maříková – otázka na přínosy vyplývající ze spolupráce s fitness centry