Cílem bakalářské práce je provést analýzu marketingové kampaně firmy Family Market s.r.o., která proběhla v období jaro-léto 2022, zhodnotit ji a navrhnout doporučení pro příští kampaň. V teoretické části práce jsou popsány základní pojmy marketingový mix, pojem marketingová komunikace společně s druhy marketingové komunikace a reklamní kampaň. V praktické části je představena společnost Family Market s.r.o. a její marketingová kampaň jaro-léto 2022. Následně je tato kampaň kriticky vyhodnocena. Na závěr byl proveden návrh a kalkulace nové marketingové kampaně.
Annotation in English
The aim of the bachelor's thesis is to analyze the marketing campaign of the company Family Market s.r.o., which took place in the period spring-summer 2022, to evaluate it and propose recommendations for the next campaign. In the theoretical part of the thesis, the basic concepts of marketing mix, the concept of marketing communication together with the types of marketing communication and advertising campaign are described. In the practical part, the company Family Market s.r.o. is presented. and its marketing campaign spring-summer 2022. Subsequently, this campaign is critically evaluated. At the end, the design and calculation of the new marketing campaign was carried out.
Cílem bakalářské práce je provést analýzu marketingové kampaně firmy Family Market s.r.o., která proběhla v období jaro-léto 2022, zhodnotit ji a navrhnout doporučení pro příští kampaň. V teoretické části práce jsou popsány základní pojmy marketingový mix, pojem marketingová komunikace společně s druhy marketingové komunikace a reklamní kampaň. V praktické části je představena společnost Family Market s.r.o. a její marketingová kampaň jaro-léto 2022. Následně je tato kampaň kriticky vyhodnocena. Na závěr byl proveden návrh a kalkulace nové marketingové kampaně.
Annotation in English
The aim of the bachelor's thesis is to analyze the marketing campaign of the company Family Market s.r.o., which took place in the period spring-summer 2022, to evaluate it and propose recommendations for the next campaign. In the theoretical part of the thesis, the basic concepts of marketing mix, the concept of marketing communication together with the types of marketing communication and advertising campaign are described. In the practical part, the company Family Market s.r.o. is presented. and its marketing campaign spring-summer 2022. Subsequently, this campaign is critically evaluated. At the end, the design and calculation of the new marketing campaign was carried out.
Zpracujte teoretická východiska k problematice marketingové komunikace.
Představte společnost Family market s.r.o. a její aktivity.
Proveďte analýzu vybrané reklamní kampaně společnosti Family market s.r.o.
Zhodnoťte výsledky provedené analýzy a navrhněte doporučení pro další praxi.
Research Plan
Zpracujte teoretická východiska k problematice marketingové komunikace.
Představte společnost Family market s.r.o. a její aktivity.
Proveďte analýzu vybrané reklamní kampaně společnosti Family market s.r.o.
Zhodnoťte výsledky provedené analýzy a navrhněte doporučení pro další praxi.
Recommended resources
Belch, G. E., & Belch, M. A. (2021). Advertising and promotion: An integrated marketing communications perspective. McGraw-Hill Education.
Hesková, M., Borecký, B., Foret, M., Hes, A., Latyšev, K., Masár, D., Pyrogov, D., & Szarková, M. (2019). Současné trendy a výzvy v oblasti ekonomiky a marketingu. Vysoká škola evropských a regionálních studií.
Jesenský, D., Bastlová, I., Boček, M., Krofiánová, D., Láska, M., Papoušková, M., Paška, M., Petrová, H., Šimek, P., Štádler, M., Šteflová, A., Štibinger, A., & Vozníková, A. (2020). Marketingová komunikace v místě prodeje: POP, POS, in-store, shopper marketing. (2. vyd.). Grada Publishing.
Přikrylová, J., Jaderná, E., Kincl, T., Velinov, E., & Štrach, P. (2019). Moderní marketingová komunikace. (2. vyd.). Grada Publishing.
Recommended resources
Belch, G. E., & Belch, M. A. (2021). Advertising and promotion: An integrated marketing communications perspective. McGraw-Hill Education.
Hesková, M., Borecký, B., Foret, M., Hes, A., Latyšev, K., Masár, D., Pyrogov, D., & Szarková, M. (2019). Současné trendy a výzvy v oblasti ekonomiky a marketingu. Vysoká škola evropských a regionálních studií.
Jesenský, D., Bastlová, I., Boček, M., Krofiánová, D., Láska, M., Papoušková, M., Paška, M., Petrová, H., Šimek, P., Štádler, M., Šteflová, A., Štibinger, A., & Vozníková, A. (2020). Marketingová komunikace v místě prodeje: POP, POS, in-store, shopper marketing. (2. vyd.). Grada Publishing.
Přikrylová, J., Jaderná, E., Kincl, T., Velinov, E., & Štrach, P. (2019). Moderní marketingová komunikace. (2. vyd.). Grada Publishing.
Enclosed appendices
-
Appendices bound in thesis
illustrations, schemes, tables
Taken from the library
Yes
Full text of the thesis
Thesis defence evaluation
Good
Appendices
Reviewer's report
Supervisor's report
Defence procedure record
Studentka v úvodu své obhajoby představila cíl své práce. Následně studentka stručně představila analyzovaný subjekt. Následně studentka komisi seznámila s reklamní kampaní. Poté studentka prezentovala vyhodnocení kampaně. Poté navázala svými návrhy pro následující kampaň. Předseda a místopředseda se studentkou diskutovali zásadní nedostatky její práce. Studentka byla seznámena s mnoha podněty pro zlepšení. Předseda komise studentce pokládal doplňující otázky, na které studentka uspokojivě reagovala. Studentka prokázala další znalost problematiky a vysvětlila některé dílčí postupy pro zpracování návrhů, které v práci nebyly explicitně zmíněny. Při hlasování se komise přiklonila k hodnocení navrženým vedoucím práce.