Bakalářská práce se zabývá znázorněním možností reklamních systémů Google Ads a Seznam Sklik. Cílem této práce je ukázat a popsat různé eventuality při tvorbě kampaně pro konkrétní reklamu v reklamních systémech Google Ads a Seznam Sklik a výsledky interpretovat a porovnat s cíli klienta. V práci byl zpracován teoretický úvod do internetového marketingu, PPC reklamy, jednotlivých reklamních systémů a typů kampaní. V praktické části byla na konkrétní reklamě ve vyhledávací síti provedena analýza textového inzerátu a klíčových slov. Na reklamě v obsahové síti byly představeny možnosti cílení reklamy, typy formátů, které byly pro reklamu využity a remarketing. V poslední fázi praktické části byly vyhodnoceny výsledky jednotlivých typů reklamy a zpracovány doporučení pro zlepšení kampaní, z důvodu dosažení lepších výsledků cílů klienta.
Anotace v angličtině
The bachelor thesis deals with the illustration of the possibilities of the advertising systems Google Ads and Seznam Sklik. The goal of this thesis is to show and describe the different eventualities when creating a campaign for a specific advertisement in the Google Ads and Seznam Sklik advertising systems and interpret and compare the results with the client's requirements. In this work the theoretical introduction to internet marketing, PPC advertising, particular advertising systems and types of campaigns have been elaborated. In the practical part, an analysis of an advertisement text and keywords on a specific search network ad, has been performed. On a content network advertising have been presented the possibilities of ad targeting, the types of formats used for advertising and remarketing. In the last phase of the practical part, the results of each type of advertising have been appraised and recommendations for improving the campaigns suggested in order to achieve more successful results for the client's goals.
Klíčová slova
PPC, Google Ads, Seznam Sklik, reklama ve vyhledávání, reklama v obsahové síti, internetový markerting
Klíčová slova v angličtině
PPC, Google Ads, Seznam Sklik, Search campaign, Display campaign, internet marketing
Rozsah průvodní práce
58 s. (74271 znaků).
Jazyk
CZ
Anotace
Bakalářská práce se zabývá znázorněním možností reklamních systémů Google Ads a Seznam Sklik. Cílem této práce je ukázat a popsat různé eventuality při tvorbě kampaně pro konkrétní reklamu v reklamních systémech Google Ads a Seznam Sklik a výsledky interpretovat a porovnat s cíli klienta. V práci byl zpracován teoretický úvod do internetového marketingu, PPC reklamy, jednotlivých reklamních systémů a typů kampaní. V praktické části byla na konkrétní reklamě ve vyhledávací síti provedena analýza textového inzerátu a klíčových slov. Na reklamě v obsahové síti byly představeny možnosti cílení reklamy, typy formátů, které byly pro reklamu využity a remarketing. V poslední fázi praktické části byly vyhodnoceny výsledky jednotlivých typů reklamy a zpracovány doporučení pro zlepšení kampaní, z důvodu dosažení lepších výsledků cílů klienta.
Anotace v angličtině
The bachelor thesis deals with the illustration of the possibilities of the advertising systems Google Ads and Seznam Sklik. The goal of this thesis is to show and describe the different eventualities when creating a campaign for a specific advertisement in the Google Ads and Seznam Sklik advertising systems and interpret and compare the results with the client's requirements. In this work the theoretical introduction to internet marketing, PPC advertising, particular advertising systems and types of campaigns have been elaborated. In the practical part, an analysis of an advertisement text and keywords on a specific search network ad, has been performed. On a content network advertising have been presented the possibilities of ad targeting, the types of formats used for advertising and remarketing. In the last phase of the practical part, the results of each type of advertising have been appraised and recommendations for improving the campaigns suggested in order to achieve more successful results for the client's goals.
Klíčová slova
PPC, Google Ads, Seznam Sklik, reklama ve vyhledávání, reklama v obsahové síti, internetový markerting
Klíčová slova v angličtině
PPC, Google Ads, Seznam Sklik, Search campaign, Display campaign, internet marketing
Zásady pro vypracování
Zpracujte stručný teoretický úvod do tématu online reklamy.
Představte systémy Google Ads a Seznam Sklik.
Na příkladu existujících či nově vytvořených kampaní ilustrujte možnosti a potenciál obou reklamních systémů.
Formulujte závěry a navrhněte doporučení.
Zásady pro vypracování
Zpracujte stručný teoretický úvod do tématu online reklamy.
Představte systémy Google Ads a Seznam Sklik.
Na příkladu existujících či nově vytvořených kampaní ilustrujte možnosti a potenciál obou reklamních systémů.
Formulujte závěry a navrhněte doporučení.
Seznam doporučené literatury
Burešová, J. (2022). Online marketing: Od webových stránek k sociálním sítím. Grada Publishing.
Dodson, I. (2016). The Art of Digital Marketing. The Definitive Guide to Creating Strategic, Targeted, and Measurable Online Campaigns. Wiley.
Janouch, V. (2020). Internetový marketing - přilákejte zákazníky a maximalizujte zisk. Computer Press.
Marshall, P., Todd, B., & Rhodes, M. (2020). Ultimate Guide to Google Ads\kur.{
(6. vyd.). Entrepreneur Press.
Seznam doporučené literatury
Burešová, J. (2022). Online marketing: Od webových stránek k sociálním sítím. Grada Publishing.
Dodson, I. (2016). The Art of Digital Marketing. The Definitive Guide to Creating Strategic, Targeted, and Measurable Online Campaigns. Wiley.
Janouch, V. (2020). Internetový marketing - přilákejte zákazníky a maximalizujte zisk. Computer Press.
Marshall, P., Todd, B., & Rhodes, M. (2020). Ultimate Guide to Google Ads\kur.{
(6. vyd.). Entrepreneur Press.
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
ilustrace, grafy, plány, tabulky
Převzato z knihovny
Ano
Plný text práce
Hodnocení z obhajoby práce
Velmi dobře
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Studentka v úvodu své obhajoby bakalářské práce uvedla cíl a metodiku své práce. Dále studentka prezentovala konkrétní výsledky svého výzkumu na internetu. Studentka poté přistoupila k představení svých návrhů pro zlepšení. Předseda komise studentku vyzval, aby zodpověděla otázky vedoucího i oponenta práce. Studentka se snažila reagovat a následně byla dotazována na další doplňující otázky. Předseda komise upozorňuje na nedostatky práce, které se týkají odborného jazyka.