Cílem této bakalářské práce je vytvoření edukační aplikace pro projekt
Chytrá včelí laboratoř. Aplikace má sloužit jako naučný nástroj k přiblížení
představy o fungování a monitorování včelích úlů na střeše Fakulty strojní
Západočeské univerzity v Plzni, který také slouží k propagaci fakulty.
Anotace v angličtině
The aim of this bachelor's thesis is to create an educational application for
the Inteligent Bee-Hive Laboratory Project. The application is intended to
serve as an educational tool to provide an insight into the functioning and
monitoring of beehives on the roof of the Faculty of Mechanical
Engineering at the University of West Bohemia in Pilsen. It also serves to
promote the faculty.
Klíčová slova
Virtuální realita, Unity 3D, Blender, Software, Včelí úl, Aplikace
Cílem této bakalářské práce je vytvoření edukační aplikace pro projekt
Chytrá včelí laboratoř. Aplikace má sloužit jako naučný nástroj k přiblížení
představy o fungování a monitorování včelích úlů na střeše Fakulty strojní
Západočeské univerzity v Plzni, který také slouží k propagaci fakulty.
Anotace v angličtině
The aim of this bachelor's thesis is to create an educational application for
the Inteligent Bee-Hive Laboratory Project. The application is intended to
serve as an educational tool to provide an insight into the functioning and
monitoring of beehives on the roof of the Faculty of Mechanical
Engineering at the University of West Bohemia in Pilsen. It also serves to
promote the faculty.
Klíčová slova
Virtuální realita, Unity 3D, Blender, Software, Včelí úl, Aplikace
Tvorba 3D modelů určených pro využití ve virtuální realitě
Implementace 3D modelů do Unity3D
Návrh scénáře aplikace
Popis vytvořené aplikace
Závěr
Zásady pro vypracování
Úvod
Tvorba 3D modelů určených pro využití ve virtuální realitě
Implementace 3D modelů do Unity3D
Návrh scénáře aplikace
Popis vytvořené aplikace
Závěr
Seznam doporučené literatury
LINOWES, Jonathan. Unity Virtual Reality Projects: Learn Virtual Reality by developing more than 10 engaging projects with Unity 2018. 2nd Edition. Packt Publishing, 2018. ISBN 978-1788478809.
Oficiální Unity3D návody dostupné na https://learn.unity.com/
SHERMAN, William R., CRAIG, Alan B. Understanding Virtual Reality: Interface, Application, and Design. 2nd edition. Cambridge, MA: Morgan Kaufmann, 2019. ISBN 0128183993.
SIMONDS, Ben. Blender master class : a hands-on guide to modeling, sculpting, materials and rendering. San Francisco: No Starch Press, 2013. ISBN 978-1-59327-477-1.
Seznam doporučené literatury
LINOWES, Jonathan. Unity Virtual Reality Projects: Learn Virtual Reality by developing more than 10 engaging projects with Unity 2018. 2nd Edition. Packt Publishing, 2018. ISBN 978-1788478809.
Oficiální Unity3D návody dostupné na https://learn.unity.com/
SHERMAN, William R., CRAIG, Alan B. Understanding Virtual Reality: Interface, Application, and Design. 2nd edition. Cambridge, MA: Morgan Kaufmann, 2019. ISBN 0128183993.
SIMONDS, Ben. Blender master class : a hands-on guide to modeling, sculpting, materials and rendering. San Francisco: No Starch Press, 2013. ISBN 978-1-59327-477-1.
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
ilustrace, tabulky
Převzato z knihovny
Ano
Plný text práce
Hodnocení z obhajoby práce
Velmi dobře
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Dotazy oponenta bakalářské práce
1. Jakým způsobem byla testována funkcionalita výsledné aplikace?
2. Jaké jsou dle Vás další možnosti rozšíření této aplikace?
doc. Ing. Michal Šimon, Ph.D.
Proč se to vytvářelo?
Jaká se plánuje dostupnost aplikace širší veřejnosti, pokud výstup má být využit pro PR fakulty?
Je to aktuálně propojené na skutečný včelí úl?
Ing. Pavel Raška, Ph.D.
Bylo by vhodné doplnit aplikaci analytikou - např. vývoj podle dat a predikce budoucího vývoje.