|
|
Hlavní nabídka Prohlížení IS/STAG
Nalezené předměty, počet: 1
Stránkování výsledků vyhledávání
Nalezeno 1 záznamů
Export do Xls
Informace o předmětu
KCH / TD2ZŠ
:
Popis předmětu
Pracoviště / Zkratka
|
KCH
/
TD2ZŠ
|
Akademický rok
|
2013/2014
|
Akademický rok
|
2013/2014
|
Název
|
Technika a didaktika škol. pokusů 2 ZŠ
|
Způsob zakončení
|
Zápočet
|
Způsob zakončení
|
Zápočet
|
Akreditováno / Kredity
|
Ano,
3
Kred.
|
Forma zakončení
|
-
|
Forma zakončení
|
-
|
Rozsah hodin
|
Cvičení
3
[HOD/TYD]
|
Zápočet před zkouškou
|
Ne
|
Zápočet před zkouškou
|
Ne
|
Automatické uznávání zápočtu před zkouškou
|
Ano v případě předchozího hodnocení 4 nebo nic.
|
Počítán do průměru
|
NE
|
Vyučovací jazyk
|
Čeština
|
Obs/max
|
|
|
|
Automatické uznávání zápočtu před zkouškou
|
Ano v případě předchozího hodnocení 4 nebo nic.
|
Letní semestr
|
0 / -
|
0 / -
|
0 / -
|
Počítán do průměru
|
NE
|
Zimní semestr
|
0 / -
|
0 / -
|
0 / -
|
Opakovaný zápis
|
NE
|
Opakovaný zápis
|
NE
|
Rozvrh
|
Ano
|
Vyučovaný semestr
|
Zimní semestr
|
Vyučovaný semestr
|
Zimní semestr
|
Minimum (B + C) studentů
|
10
|
Volně zapisovatelný předmět |
Ano
|
Volně zapisovatelný předmět
|
Ano
|
Vyučovací jazyk
|
Čeština
|
Počet dnů praxe
|
0
|
Počet hodin kontaktní výuky |
|
Hodnotící stupnice |
S|N |
Periodicita |
každý rok
|
Periodicita upřesnění |
|
Základní teoretický předmět |
Ne
|
Profilující předmět |
Ne
|
Základní teoretický předmět |
Ne
|
Hodnotící stupnice |
S|N |
Nahrazovaný předmět
|
Žádný
|
Vyloučené předměty
|
Nejsou definovány
|
Podmiňující předměty
|
Nejsou definovány
|
Předměty informativně doporučené
|
KCH/TD1ZŠ
|
Předměty,které předmět podmiňuje
|
Nejsou definovány
|
Graf četnosti udělených hodnocení studentům napříč roky:
Obrázek PNG
,
XLS
|
Cíle předmětu (anotace):
|
Vyzkoušet si jednotlivé pokusy, které studenti mohou zařadit jako pokusy demonstrační nebo jako úkoly zařazené do laboratorních prací. Ověřit si podmínky, za kterých je možné každý pokus provádět, jeho náročnost, úroveň bezpečnosti samotného průběhu, možná úskalí, která by mohla nastat, atd.
|
Požadavky na studenta
|
Účast na cvičení - praktické provedení a ověření předepsaného souboru pokusů,
odevzdání protokolů z provedených cvičení, průběžné hodnocení významu jednotlivých
pokusů a doložení toho, v které fázi vyučování je vhodné daný pokus využít.
|
Obsah
|
Cvičení jsou zaměřena na experimentální činnost budoucích učitelů chemie na základních školách. Studenti prokazují teoretické znalosti potřebné k vysvětlení průběhu jednotlivých chemických dějů, zvládnutí základních laboratorních technik a získávají dovednosti spojené s demonstrací experimentů při výuce chemie na základní škole.
1) Uhlík, křemík
2) Hliník, cín, olovo
3) Alkalické kovy
4) d- prvky
5) Uhlovodíky a deriváty uhlovodíků
6) Přírodní látky
|
Aktivity
|
|
Studijní opory
|
|
Garanti a vyučující
|
|
Literatura
|
|
Časová náročnost
|
Všechny formy studia
|
Aktivity
|
Časová náročnost aktivity [h]
|
Kontaktní výuka
|
39
|
Příprava na laboratorní měření, zpracování výsledků [1-8]
|
10
|
Praktická výuka [vyjádření počtem hodin]
|
39
|
Celkem
|
88
|
|
Předpoklady - další informace k podmíněnosti studia předmětu |
Základní znalosti z předmětů obecná chemie, anorganická chemie, organická chemie a didaktika chemie, základní dovednosti z běžných laboratorních technik. |
Získané způsobilosti |
Student dokáže předvést pokusy z celého souboru vyzkoušených pokusů s metodickým návodem. Je dále schopen provést vysvětlení pokusu a vysvětlení didaktické hodnoty každého pokusu. |
Vyučovací metody |
- Laboratorní praktika
- Demonstrace dovedností
- Samostatná práce studentů
|
Hodnotící metody |
- Portfolio
- Demonstrace dovedností v laboratorní výuce
- Průběžná evaluace
|
|
|
|