|
|
Hlavní nabídka Prohlížení IS/STAG
Nalezené předměty, počet: 1
Stránkování výsledků vyhledávání
Nalezeno 1 záznamů
Export do Xls
Informace o předmětu
KHI / DISE1
:
Popis předmětu
Pracoviště / Zkratka
|
KHI
/
DISE1
|
Akademický rok
|
2013/2014
|
Akademický rok
|
2013/2014
|
Název
|
Diplomový seminář /D/ 1
|
Způsob zakončení
|
Zápočet
|
Způsob zakončení
|
Zápočet
|
Akreditováno / Kredity
|
Ano,
6
Kred.
|
Forma zakončení
|
-
|
Forma zakončení
|
-
|
Rozsah hodin
|
Seminář
2
[HOD/TYD]
|
Zápočet před zkouškou
|
Ne
|
Zápočet před zkouškou
|
Ne
|
Automatické uznávání zápočtu před zkouškou
|
Ano v případě předchozího hodnocení 4 nebo nic.
|
Počítán do průměru
|
NE
|
Vyučovací jazyk
|
Čeština
|
Obs/max
|
|
|
|
Automatické uznávání zápočtu před zkouškou
|
Ano v případě předchozího hodnocení 4 nebo nic.
|
Letní semestr
|
0 / -
|
18 / -
|
0 / -
|
Počítán do průměru
|
NE
|
Zimní semestr
|
0 / -
|
0 / -
|
0 / -
|
Opakovaný zápis
|
NE
|
Opakovaný zápis
|
NE
|
Rozvrh
|
Ano
|
Vyučovaný semestr
|
Letní semestr
|
Vyučovaný semestr
|
Letní semestr
|
Minimum (B + C) studentů
|
10
|
Volně zapisovatelný předmět |
Ano
|
Volně zapisovatelný předmět
|
Ano
|
Vyučovací jazyk
|
Čeština
|
Počet dnů praxe
|
0
|
Počet hodin kontaktní výuky |
|
Hodnotící stupnice |
S|N |
Periodicita |
každý rok
|
Periodicita upřesnění |
|
Základní teoretický předmět |
Ne
|
Profilující předmět |
Ne
|
Základní teoretický předmět |
Ne
|
Hodnotící stupnice |
S|N |
Nahrazovaný předmět
|
Žádný
|
Vyloučené předměty
|
Nejsou definovány
|
Podmiňující předměty
|
Nejsou definovány
|
Předměty informativně doporučené
|
Nejsou definovány
|
Předměty,které předmět podmiňuje
|
Nejsou definovány
|
Graf četnosti udělených hodnocení studentům napříč roky:
Obrázek PNG
,
XLS
|
Cíle předmětu (anotace):
|
Ověřit studentovu schopnost samostatně tvůrčím způsobem zpracovat odborné téma. Jedná se o interpretaci historických materiálů, jakož i kritiku, srovnávání, hodnocení poznatků, pramenů a literatury a jejich metodického využití ve výuce dějepisu.
|
Požadavky na studenta
|
Pravidelné konzultace s vedoucím diplomové práce a předkládání dílčích výsledků práce.
|
Obsah
|
Diplomová práce je výstupním projektem magisterského studijního programu, tudíž nutnou podmínkou pro vykonání státní magisterské zkoušky ve studijním oboru Učitelství dějepisu.
Student si volí jedno z témat vypsaných katedrou či své téma, které schválí školitel. Katedra určí harmonogram práce. Školitel zadává studentovi podrobné pokyny k vypracování bakalářské práce.
|
Aktivity
|
|
Studijní opory
|
|
Garanti a vyučující
|
|
Literatura
|
-
Doporučená:
Pokorný, J. Diplomová práce, příležitost k seberealizaci.. Brno, 1994. ISBN 80-85867-59-1.
-
Doporučená:
Dle povahy diplomového úkolu a doporučení vyučujícího.
-
Doporučená:
Eco, Umberto. Jak napsat diplomovou práci. Olomouc : Votobia, 1997. ISBN 80-7198-173-7.
-
Doporučená:
Glogar, A. Metodický manuál pro vypracování bakalářské a diplomové práce. Zlín, 2004. ISBN 80-7318-161-1.
-
Doporučená:
Bartoš, Josef. Metodika a technika historické práce. Praha : Státní pedagogické nakladatelství, 1982.
-
Doporučená:
Michalík, Petr; Roub, Zdeněk; Vrbík, Václav. Zpracování diplomové a bakalářské práce na počítači. 1. vyd. Plzeň : Západočeská univerzita, 2002. ISBN 80-7082-921-4.
-
On-line katalogy knihoven
|
Časová náročnost
|
Všechny formy studia
|
Aktivity
|
Časová náročnost aktivity [h]
|
Vypracování kvalifikační práce [52-468]
|
156
|
Celkem
|
156
|
|
Předpoklady - další informace k podmíněnosti studia předmětu |
Student může vykonat obhajobu diplomové práce, pokud získal ve skladbě předmětů předepsané studijním programem studovaného oboru alespoň počet kreditů rovný šedesátinásobku počtu roků standardní doby studia. |
Získané způsobilosti |
Student je schopen vyhledávat a vyhodnocovat historické prameny, pracovat s odbornou literaturou a archívními materiály, užívat poznámkový aparát, správně citovat zdroje, formulovat cíle a hypotézy, správně strukturovat diplomovou práci a prezentovat dílčí výsledky svého výzkumu. |
Vyučovací metody |
|
Hodnotící metody |
- Individuální prezentace na semináři
|
|
|
|