|
|
Hlavní nabídka Prohlížení IS/STAG
Nalezené předměty, počet: 1
Stránkování výsledků vyhledávání
Nalezeno 1 záznamů
Export do Xls
Informace o předmětu
KMT / BAP2T
:
Popis předmětu
Pracoviště / Zkratka
|
KMT
/
BAP2T
|
Akademický rok
|
2018/2019
|
Akademický rok
|
2018/2019
|
Název
|
Bakalářská práce 2
|
Způsob zakončení
|
Zápočet
|
Způsob zakončení
|
Zápočet
|
Akreditováno / Kredity
|
Ano,
5
Kred.
|
Forma zakončení
|
-
|
Forma zakončení
|
-
|
Rozsah hodin
|
Seminář
1
[HOD/TYD]
|
Zápočet před zkouškou
|
Ne
|
Zápočet před zkouškou
|
Ne
|
Automatické uznávání zápočtu před zkouškou
|
Ano v případě předchozího hodnocení 4 nebo nic.
|
Počítán do průměru
|
NE
|
Vyučovací jazyk
|
-
|
Obs/max
|
|
|
|
Automatické uznávání zápočtu před zkouškou
|
Ano v případě předchozího hodnocení 4 nebo nic.
|
Letní semestr
|
0 / -
|
0 / -
|
1 / -
|
Počítán do průměru
|
NE
|
Zimní semestr
|
0 / -
|
0 / -
|
0 / -
|
Opakovaný zápis
|
NE
|
Opakovaný zápis
|
NE
|
Rozvrh
|
Ano
|
Vyučovaný semestr
|
Letní semestr
|
Vyučovaný semestr
|
Letní semestr
|
Minimum (B + C) studentů
|
nestanoveno
|
Volně zapisovatelný předmět |
Ano
|
Volně zapisovatelný předmět
|
Ano
|
Vyučovací jazyk
|
-
|
Počet dnů praxe
|
0
|
Počet hodin kontaktní výuky |
|
Hodnotící stupnice |
S|N |
Periodicita |
každý rok
|
Periodicita upřesnění |
|
Základní teoretický předmět |
Ne
|
Profilující předmět |
Ne
|
Základní teoretický předmět |
Ne
|
Hodnotící stupnice |
S|N |
Nahrazovaný předmět
|
Žádný
|
Vyloučené předměty
|
Nejsou definovány
|
Podmiňující předměty
|
Nejsou definovány
|
Předměty informativně doporučené
|
Nejsou definovány
|
Předměty,které předmět podmiňuje
|
Nejsou definovány
|
Graf četnosti udělených hodnocení studentům napříč roky:
Obrázek PNG
,
XLS
|
Cíle předmětu (anotace):
|
Student pod vedením vedoucího bakalářské práce samostatně studuje, shromažďuje a zpracovává podklady pro vypracování bakalářské práce. Příprava bakalářské práce. Příprava prezentace.
|
Požadavky na studenta
|
Pravidelné konzultace s vedoucím bakalářské práce. Odevzdání originálního díla vytvořeného dle zásad zpracování.
|
Obsah
|
Bakalářská práce je výstupním projektem bakalářského studijního programu. Je nutnou podmínkou pro vykonání státní bakalářské zkoušky v příslušném studijním oboru.
Student samostatně zpracovává zadané téma bakalářské práce. Konzultuje se školitelem.
|
Aktivity
|
|
Studijní opory
|
|
Garanti a vyučující
|
|
Literatura
|
-
Doporučená:
Český normalizační institut. Bibliografické citace.. Praha, 1996.
-
Doporučená:
Český normalizační institut. ČSN 01 6910 Úprava písemností zpracovaných textovými editory.. Praha, 2007.
-
Doporučená:
Holoušová, Drahomíra; Krobotová, Milena. Diplomové a závěrečné práce. 2. vyd. Olomouc : Univerzita Palackého, 2005. ISBN 80-244-1237-3.
-
Doporučená:
PECH, K. Dokumentace - Formální úprava vědeckých a technických zpráv. Dokumentace. Formální úprava disertací a podobných dokumentů. 1. vyd.. Praha, 1996.
-
Doporučená:
Kothari C.R. Research Methodology :: Methods and Techniques. New Age International Pvt Ltd Publishers, 2012. ISBN 978-8122436235.
-
Doporučená:
KLIMEŠ, L. Úvod do vědecké práce v jazykovědné bohemistice: se zvláštním zřetelem k pracím seminárním a diplomovým.. Plzeň, 1998. ISBN 80-7082-400-X.
-
Doporučená:
Michalík, Petr; Roub, Zdeněk; Vrbík, Václav. Zpracování diplomové práce na počítači. 1. vyd. Plzeň : Západočeská univerzita. Pedagogická fakulta, 1999. ISBN 80-7082-581-2.
-
On-line katalogy knihoven
|
Časová náročnost
|
Všechny formy studia
|
Aktivity
|
Časová náročnost aktivity [h]
|
Kontaktní výuka
|
10
|
Projekt individuální [40]
|
40
|
Vypracování seminární práce v bakalářském studijním programu [5-40]
|
40
|
Celkem
|
90
|
|
Předpoklady
|
Odborné znalosti - pro úspěšné zvládnutí předmětu se předpokládá, že je student před zahájením výuky schopen: |
absolvování předchozího bakalářského semináře, zpracování konceptu práce. Studium oboru korespondujícího s tématem bakalářské práce, orientace v tématu, orientace v cizojazyčném textu |
definovat zásady tvorby kvalifikační práce |
jmenovat priority s cíle zpracovávaného tématu |
Odborné dovednosti - pro úspěšné zvládnutí předmětu se předpokládá, že student před zahájením výuky dokáže: |
Prezentace odborného tématu. |
Prezentace výsledků řešení vlastního výzkumu. |
navrhovat postupy řešení odborného problému |
Obecné způsobilosti - před zahájením studia předmětu je student schopen: |
bc. studium: kriticky přistupuje ke zdrojům informací, informace tvořivě zpracovává a využívá při svém studiu a praxi, |
bc. studium: vytváří hypotézy, navrhuje postupné kroky, zvažuje využití různých postupů při řešení problému nebo ověřování hypotézy, |
|
Výsledky učení
|
Odborné znalosti - po absolvování předmětu prokazuje student znalosti: |
student je schopen: pracovat s odbornou literaturou, užívat poznámkový aparát, správně citovat zdroje, formulovat cíle a hypotézy, správně strukturovat bakalářskou práci, správně formulovat závěry, obhájit práci před komisí |
jmenuje výzkumné metody a jejich zásady |
Odborné dovednosti - po absolvování předmětu prokazuje student dovednosti: |
Vysvětlí problematiku svého tématu a metody jejího řešení. |
Analyzuje současné poznatky a vyvozuje závěry pro svojí práci. |
Obecné způsobilosti - po absolvování předmětu je student schopen: |
bc. studium: srozumitelně a přesvědčivě sdělují odborníkům i laikům informace o povaze odborných problémů a vlastním názoru na jejich řešení, |
bc. studium: samostatně získávají další odborné znalosti, dovednosti a způsobilosti na základě především praktické zkušenosti a jejího vyhodnocení, ale také samostatným studiem teoretických poznatků oboru, |
|
Hodnoticí metody
|
Odborné znalosti - odborné znalosti dosažené studiem předmětu jsou ověřovány hodnoticími metodami: |
Kvalifikační práce, |
Odborné dovednosti - odborné dovednosti dosažené studiem předmětu jsou ověřovány hodnoticími metodami: |
Kvalifikační práce, |
Obecné způsobilosti - obecné způsobilosti dosažené studiem předmětu jsou ověřovány hodnoticími metodami: |
Kvalifikační práce, |
Demonstrace dovedností (praktická činnost), |
|
Vyučovací metody
|
Odborné znalosti - pro dosažení odborných znalostí jsou užívány vyučovací metody: |
Přednáška založená na výkladu, |
Přednáška s diskusí, |
Seminární výuka (diskusní metody), |
Analyticko-kritická práce s textem, |
Odborné dovednosti - pro dosažení odborných dovedností jsou užívány vyučovací metody: |
Samostudium, |
Obecné způsobilosti - pro dosažení obecných způsobilostí jsou užívány vyučovací metody: |
Analyticko-kritická práce s textem, |
Samostatná práce studentů, |
Diskuse, |
|
|
|
|