Cíle předmětu (anotace):
|
Student si prakticky osvojí základní postupy při zprostředkování fyzikálních poznatků studentům.
|
Požadavky na studenta
|
Získání dostatečného počtu bodů podle požadavků sdělených vyučujícím na počátku semestru.
|
Obsah
|
Předmět je zaměřen na metodiku výuky fyziky (Mechanika, Termika, Akustika) na střední škole.
|
Aktivity
|
|
Studijní opory
|
|
Garanti a vyučující
|
|
Literatura
|
-
Doporučená:
Návody k fyzikálním pomůckám a jejich soupravám.
-
Doporučená:
Osnovy fyziky pro SŠ.
-
Doporučená:
Školská fyzika.
-
Doporučená:
Učebnice fyziky pro SŠ.
-
Doporučená:
Veletrh nápadů učitelů fyziky : sborník z konference. 8.
-
On-line katalogy knihoven
|
Časová náročnost
|
Všechny formy studia
|
Aktivity
|
Časová náročnost aktivity [h]
|
Praktická výuka [vyjádření počtem hodin]
|
15
|
Kontaktní výuka
|
13
|
Celkem
|
28
|
|
Předpoklady
|
Odborné znalosti - pro úspěšné zvládnutí předmětu se předpokládá, že je student před zahájením výuky schopen: |
vstupním předpokladem je znalost příslušných fyzikálních poznatků |
|
Výsledky učení
|
Odborné znalosti - po absolvování předmětu prokazuje student znalosti: |
studenti si prakticky osvojí základní postupy při zprostředkování fyzikálních poznatků studentům |
|
Hodnoticí metody
|
Odborné znalosti - odborné znalosti dosažené studiem předmětu jsou ověřovány hodnoticími metodami: |
Demonstrace dovedností (praktická činnost), |
|
Vyučovací metody
|
Odborné znalosti - pro dosažení odborných znalostí jsou užívány vyučovací metody: |
Studijní praxe, |
Klinická praxe pod dohledem, |
|