|
|
Hlavní nabídka Prohlížení IS/STAG
Nalezené předměty, počet: 1
Stránkování výsledků vyhledávání
Nalezeno 1 záznamů
Export do Xls
Informace o předmětu
KNJ / PEPS
:
Popis předmětu
Pracoviště / Zkratka
|
KNJ
/
PEPS
|
Akademický rok
|
2013/2014
|
Akademický rok
|
2013/2014
|
Název
|
Pedagogická praxe
|
Způsob zakončení
|
Zápočet
|
Způsob zakončení
|
Zápočet
|
Akreditováno / Kredity
|
Ano,
1
Kred.
|
Forma zakončení
|
-
|
Forma zakončení
|
-
|
Rozsah hodin
|
Seminář
10
[HOD/SEM]
|
Zápočet před zkouškou
|
Ne
|
Zápočet před zkouškou
|
Ne
|
Automatické uznávání zápočtu před zkouškou
|
Ano v případě předchozího hodnocení 4 nebo nic.
|
Počítán do průměru
|
NE
|
Vyučovací jazyk
|
Čeština
|
Obs/max
|
|
|
|
Automatické uznávání zápočtu před zkouškou
|
Ano v případě předchozího hodnocení 4 nebo nic.
|
Letní semestr
|
0 / -
|
0 / -
|
0 / -
|
Počítán do průměru
|
NE
|
Zimní semestr
|
0 / -
|
0 / -
|
0 / -
|
Opakovaný zápis
|
NE
|
Opakovaný zápis
|
NE
|
Rozvrh
|
Ano
|
Vyučovaný semestr
|
Zimní + Letní
|
Vyučovaný semestr
|
Zimní + Letní
|
Minimum (B + C) studentů
|
10
|
Volně zapisovatelný předmět |
Ano
|
Volně zapisovatelný předmět
|
Ano
|
Vyučovací jazyk
|
Čeština
|
Počet dnů praxe
|
0
|
Počet hodin kontaktní výuky |
|
Hodnotící stupnice |
S|N |
Periodicita |
každý rok
|
Periodicita upřesnění |
|
Základní teoretický předmět |
Ne
|
Profilující předmět |
Ne
|
Základní teoretický předmět |
Ne
|
Hodnotící stupnice |
S|N |
Nahrazovaný předmět
|
Žádný
|
Vyloučené předměty
|
Nejsou definovány
|
Podmiňující předměty
|
Nejsou definovány
|
Předměty informativně doporučené
|
Nejsou definovány
|
Předměty,které předmět podmiňuje
|
Nejsou definovány
|
Graf četnosti udělených hodnocení studentům napříč roky:
Obrázek PNG
,
XLS
|
Cíle předmětu (anotace):
|
Pod vedením vybraných pedagogů SŠ absolvovat 2 týdny blokové praxe, provést 10 hodin přímé výuky, osvojujit si schopnost využívat získané teoretické znalosti v praxi a všestranně se seznámit s přípravou učitele na vyučovací proces.
|
Požadavky na studenta
|
Absolvování všech 10 výstupových hodin, účast na všech doporučených hospitacích (2-3), vedení a předložení pedagogického deníku (formuláře "Záznam o pedagogické praxi",záznamů z hospitací, 10 příprav odučených hodin, zprávy o průběhu praxe). Aktivní účast na rozboru hodin.
|
Obsah
|
Studenti absolvují 2 týdny blokové praxe, provedou 10 hodin přímé výuky. Pod vedením pedagogů SŠ si osvojují schopnost využívat získané teoretické znalosti v praxi, všestranně se seznamují s přípravou učitele na vyučovací proces, se školním řádem a praktickým provozem školy.
|
Aktivity
|
|
Studijní opory
|
|
Garanti a vyučující
|
|
Literatura
|
-
Základní:
Krbůšková, V.:. Pedagogická praxe - metodické pokyny. In: Pedagogická praxe na základní a střední škole. S. 81 - 90.. ZČU v PLzni, PedF, 2007. ISBN 978-80-7043-590-8.
-
Doporučená:
Krbůšková, V. :. Spolupráce učitelů a studentů KNj s fakultními učiteli na ZŠ a SŠ. In: Pedagogická praxe v přípravě budoucích učitelů. S. 42 - 43.. ZČU v Plzni, PedF, 2007. ISBN 978-80-7040-590-8.
-
Doporučená:
Ziebell, B. :. Unterrichtsbeobachtung und Lehrerverhalten.. Goethe-Institut München, 2003. ISBN 3-46849633-8.
-
On-line katalogy knihoven
|
Časová náročnost
|
Všechny formy studia
|
Aktivity
|
Časová náročnost aktivity [h]
|
Vypracování seminární práce v magisterském studijním programu [5-100]
|
40
|
Praktická výuka [vyjádření počtem hodin]
|
10
|
Celkem
|
50
|
|
Předpoklady - další informace k podmíněnosti studia předmětu |
Teoretické i simulované praktické znalosti lingvistických, pedagogických/didaktických a psychologických zásad výuky cizích jazyků. |
Získané způsobilosti |
Studenti/tky si ověří, zda dovedou své teoretické znalosti z lingvistické, didaktické a psychologické oblasti použít ve své vlastní výstupové praxi v hodinách německého jazyka. |
Vyučovací metody |
- Klinická praxe pod dohledem
|
Hodnotící metody |
- Seminární práce
- Demonstrace dovedností při praxi
|
|
|
|