|
|
Hlavní nabídka Prohlížení IS/STAG
Nalezené předměty, počet: 1
Stránkování výsledků vyhledávání
Nalezeno 1 záznamů
Export do Xls
Informace o předmětu
KNJ / PJAR2
:
Popis předmětu
Pracoviště / Zkratka
|
KNJ
/
PJAR2
|
Akademický rok
|
2013/2014
|
Akademický rok
|
2013/2014
|
Název
|
Praktický jazyk a reálie 2
|
Způsob zakončení
|
Zápočet
|
Způsob zakončení
|
Zápočet
|
Akreditováno / Kredity
|
Ano,
4
Kred.
|
Forma zakončení
|
Kombinovaná
|
Forma zakončení
|
Kombinovaná
|
Rozsah hodin
|
Cvičení
4
[HOD/TYD]
|
Zápočet před zkouškou
|
Ne
|
Zápočet před zkouškou
|
Ne
|
Automatické uznávání zápočtu před zkouškou
|
Ano v případě předchozího hodnocení 4 nebo nic.
|
Počítán do průměru
|
NE
|
Vyučovací jazyk
|
-
|
Obs/max
|
|
|
|
Automatické uznávání zápočtu před zkouškou
|
Ano v případě předchozího hodnocení 4 nebo nic.
|
Letní semestr
|
0 / -
|
0 / -
|
0 / -
|
Počítán do průměru
|
NE
|
Zimní semestr
|
18 / -
|
0 / -
|
0 / -
|
Opakovaný zápis
|
NE
|
Opakovaný zápis
|
NE
|
Rozvrh
|
Ano
|
Vyučovaný semestr
|
Zimní semestr
|
Vyučovaný semestr
|
Zimní semestr
|
Minimum (B + C) studentů
|
10
|
Volně zapisovatelný předmět |
Ano
|
Volně zapisovatelný předmět
|
Ano
|
Vyučovací jazyk
|
-
|
Počet dnů praxe
|
0
|
Počet hodin kontaktní výuky |
|
Hodnotící stupnice |
S|N |
Periodicita |
každý rok
|
Periodicita upřesnění |
|
Základní teoretický předmět |
Ne
|
Profilující předmět |
Ne
|
Základní teoretický předmět |
Ne
|
Hodnotící stupnice |
S|N |
Nahrazovaný předmět
|
Žádný
|
Vyloučené předměty
|
Nejsou definovány
|
Podmiňující předměty
|
Nejsou definovány
|
Předměty informativně doporučené
|
KNJ/PJAR1
|
Předměty,které předmět podmiňuje
|
Nejsou definovány
|
Graf četnosti udělených hodnocení studentům napříč roky:
Obrázek PNG
,
XLS
|
Cíle předmětu (anotace):
|
Předmět navazující na PJAR1. Vyšší stupeň obtížnosti.
Rozvoj všech řečových dovedností (lexikální a morfologické vazby). Rozšíření slovní zásoby aktivní i pasivní, získání vědomostí z reálií. Práce s texty a multimédii.
|
Požadavky na studenta
|
Aktivní účast na cvičeních. Soustavná domácí příprava. Úspěšné napsání průběžných testů a závěrečného testu.
|
Obsah
|
1. Předmět navazující na PJAR1, vyšší stupeň obtížnosti.
2. Rozvoj všech řečových dovedností (lexikální a morfologické vazby).
3. Rozšíření slovní zásoby aktivní i pasivní.
4. Získání vědomostí z reálií.
5. Práce s texty a multimédii.
|
Aktivity
|
|
Studijní opory
|
|
Garanti a vyučující
|
|
Literatura
|
-
Doporučená:
Aktuální zdroj informací k PJAR: kompletní spektrum médií.
-
Doporučená:
Gerhard Helbig (u.a.) (Hg.). Deutsch als Fremdsprache. Ein internationales Handbuch,. Berlin, 2001.
-
Doporučená:
Koreik, Uwe. Deutschlandstudien und deutsche Geschichte,. Hohengehren, 1995.
-
Doporučená:
Biechele, Marcus und Alicia Padrós. Didaktik der Landeskunde,. München, 2003.
-
Doporučená:
Willis Edmondson / Juliane House (2000). Einführung in die Sprachlehrforschung. 2. Auflage.. Tübingen: UTB, 1697.
-
Doporučená:
Neuner, Gerhard. Fremde Welt und eigene Wahrnehmung. Konzepte von Landeskunde im fremdsprachlichen Deutschunterricht,. Kassel, 1994.
-
Doporučená:
Tanzer, Harald. Konzepte der Landeskunde,. Regensburg, 2004.
-
Doporučená:
Althaus, Hans-Joachim. Landeskunde. Anmerkungen zum Stand der Dinge,. 1999.
-
Doporučená:
Krumm, Hans-Jürgen. Landeskunde Deutschland, DACH oder Europa? Über den Umgang mit Verschiedenheit im DaF-Unterricht,.
-
Doporučená:
Rod, Ellis. The Study of Second Language Acquisition.. Oxford: OUP, 1994.
-
Doporučená:
Willis, Edmondson. Twelve Lectures on Second Language Acquisition. Foreign Language Teaching and Learning Perspectives.. Tübingen: Gunter Narr, 1999.
-
On-line katalogy knihoven
|
Časová náročnost
|
Všechny formy studia
|
Aktivity
|
Časová náročnost aktivity [h]
|
Kontaktní výuka
|
52
|
Příprava na dílčí test [2-10]
|
20
|
Příprava na souhrnný test [6-30]
|
40
|
Celkem
|
112
|
|
Předpoklady - další informace k podmíněnosti studia předmětu |
Dosažení výstupů z učení předmětu KNJ/ PJAR1.
Student má znalost NJ na úrovni B2 a vyšší. |
Získané způsobilosti |
Studenti si rozšíří slovní zásobu a jsou schopni pracovat s multimédii a texty různého druhu. Orientují se v německých reáliích. |
Vyučovací metody |
|
Hodnotící metody |
|
|
|
|