|
|
Hlavní nabídka Prohlížení IS/STAG
Nalezené předměty, počet: 1
Stránkování výsledků vyhledávání
Nalezeno 1 záznamů
Export do Xls
Informace o předmětu
KPG / 9ISP1
:
Popis předmětu
Pracoviště / Zkratka
|
KPG
/
9ISP1
|
Akademický rok
|
2013/2014
|
Akademický rok
|
2013/2014
|
Název
|
Integrovaný seminář 1
|
Způsob zakončení
|
Zápočet
|
Způsob zakončení
|
Zápočet
|
Akreditováno / Kredity
|
Ano,
1
Kred.
|
Forma zakončení
|
Kombinovaná
|
Forma zakončení
|
Kombinovaná
|
Rozsah hodin
|
Seminář
10
[HOD/SEM]
|
Zápočet před zkouškou
|
Ne
|
Zápočet před zkouškou
|
Ne
|
Automatické uznávání zápočtu před zkouškou
|
Ano v případě předchozího hodnocení 4 nebo nic.
|
Počítán do průměru
|
NE
|
Vyučovací jazyk
|
-
|
Obs/max
|
|
|
|
Automatické uznávání zápočtu před zkouškou
|
Ano v případě předchozího hodnocení 4 nebo nic.
|
Letní semestr
|
0 / -
|
0 / -
|
0 / -
|
Počítán do průměru
|
NE
|
Zimní semestr
|
19 / -
|
0 / -
|
0 / -
|
Opakovaný zápis
|
NE
|
Opakovaný zápis
|
NE
|
Rozvrh
|
Ano
|
Vyučovaný semestr
|
Zimní semestr
|
Vyučovaný semestr
|
Zimní semestr
|
Minimum (B + C) studentů
|
10
|
Volně zapisovatelný předmět |
Ano
|
Volně zapisovatelný předmět
|
Ano
|
Vyučovací jazyk
|
-
|
Počet dnů praxe
|
0
|
Počet hodin kontaktní výuky |
|
Hodnotící stupnice |
S|N |
Periodicita |
každý rok
|
Periodicita upřesnění |
|
Základní teoretický předmět |
Ne
|
Profilující předmět |
Ne
|
Základní teoretický předmět |
Ne
|
Hodnotící stupnice |
S|N |
Nahrazovaný předmět
|
KPG/CISP1
|
Vyloučené předměty
|
Nejsou definovány
|
Podmiňující předměty
|
Nejsou definovány
|
Předměty informativně doporučené
|
Nejsou definovány
|
Předměty,které předmět podmiňuje
|
Nejsou definovány
|
Graf četnosti udělených hodnocení studentům napříč roky:
Obrázek PNG
,
XLS
|
Cíle předmětu (anotace):
|
Aplikace pedagogických, psychologických a didaktických vědomostí a dovedností na písemný projekt vyučování. Zohlednění osobnosti žáka a využití sociálních vztahů prostřednictvím aktivizujících metod v koncepci projektu. Projekt vychází z reálné didaktické jednotky (v součinnosti s předmětem KAT/PSTF), navrhuje a ověřuje optimální pojetí didaktických situací z výše uvedených hledisek. Projekt je pilotním dokumentem pro závěrečnou práci.
|
Požadavky na studenta
|
zpracování seminární práce na zadané téma
|
Obsah
|
Aplikace pedagogických, psychologických a didaktických vědomostí a dovedností na písemný projekt vyučování. Zohlednění osobnosti žáka a využití sociálních vztahů prostřednictvím aktivizujících metod v koncepci projektu. Projekt vychází z reálné didaktické jednotky (v součinnosti s předmětem KAT/PSTF), navrhuje a ověřuje optimální pojetí didaktických situací z výše uvedených hledisek. Projekt je pilotním dokumentem pro závěrečnou práci.
|
Aktivity
|
|
Studijní opory
|
|
Garanti a vyučující
|
|
Literatura
|
-
Doporučená:
Drahovzal, Jan; Kilián, Oldřich; Kohoutek, Rudolf. Didaktika odborných předmětů. Brno : Paido, 1997. ISBN 80-85931-35-4.
-
Doporučená:
KASÍKOVÁ, H. Kooperativní učení, kooperativní škola. Praha : Portál, 1997. ISBN 80-7178-167-3.
-
Doporučená:
Pasch, Marvin. Od vzdělávacího programu k vyučovací hodině. Praha : Portál, 2005. ISBN 80-7367-054-2.
-
Doporučená:
FISHER, R. Učíme děti myslet a učit se : praktický průvodce strategiemi vyučování. Praha : Portál, 2004. ISBN 80-7178-966-6.
-
On-line katalogy knihoven
|
Předpoklady - další informace k podmíněnosti studia předmětu |
Nejsou předepsány žádné specifické předpoklady. |
Získané způsobilosti |
- |
Vyučovací metody |
-
|
Hodnotící metody |
-
|
|
|
|