|
|
Hlavní nabídka Prohlížení IS/STAG
Nalezené předměty, počet: 1
Stránkování výsledků vyhledávání
Nalezeno 1 záznamů
Export do Xls
Informace o předmětu
KPG / 9VPP3
:
Popis předmětu
Pracoviště / Zkratka
|
KPG
/
9VPP3
|
Akademický rok
|
2013/2014
|
Akademický rok
|
2013/2014
|
Název
|
Výchovné poradenství v praxi III
|
Způsob zakončení
|
Zápočet
|
Způsob zakončení
|
Zápočet
|
Název dlouhý
|
Výchovné poradenství
|
Akreditováno / Kredity
|
Ano,
1
Kred.
|
Forma zakončení
|
-
|
Forma zakončení
|
-
|
Rozsah hodin
|
Přednáška
15
[HOD/SEM]
|
Zápočet před zkouškou
|
Ne
|
Zápočet před zkouškou
|
Ne
|
Automatické uznávání zápočtu před zkouškou
|
Ano v případě předchozího hodnocení 4 nebo nic.
|
Počítán do průměru
|
NE
|
Vyučovací jazyk
|
Čeština
|
Obs/max
|
|
|
|
Automatické uznávání zápočtu před zkouškou
|
Ano v případě předchozího hodnocení 4 nebo nic.
|
Letní semestr
|
17 / -
|
0 / -
|
0 / -
|
Počítán do průměru
|
NE
|
Zimní semestr
|
0 / -
|
0 / -
|
0 / -
|
Opakovaný zápis
|
NE
|
Opakovaný zápis
|
NE
|
Rozvrh
|
Ano
|
Vyučovaný semestr
|
Zimní semestr
|
Vyučovaný semestr
|
Zimní semestr
|
Minimum (B + C) studentů
|
10
|
Volně zapisovatelný předmět |
Ano
|
Volně zapisovatelný předmět
|
Ano
|
Vyučovací jazyk
|
Čeština
|
Počet dnů praxe
|
0
|
Počet hodin kontaktní výuky |
|
Hodnotící stupnice |
S|N |
Periodicita |
každý rok
|
Periodicita upřesnění |
|
Základní teoretický předmět |
Ne
|
Profilující předmět |
Ne
|
Základní teoretický předmět |
Ne
|
Hodnotící stupnice |
S|N |
Nahrazovaný předmět
|
KPG/CVPP3
|
Vyloučené předměty
|
Nejsou definovány
|
Podmiňující předměty
|
Nejsou definovány
|
Předměty informativně doporučené
|
Nejsou definovány
|
Předměty,které předmět podmiňuje
|
Nejsou definovány
|
Graf četnosti udělených hodnocení studentům napříč roky:
Obrázek PNG
,
XLS
|
Cíle předmětu (anotace):
|
Cílem obsahu předmětu je poskytnutí základních informací o diagnostických postupech a metodách a jejich praktické využití
|
Požadavky na studenta
|
Seminární práce
|
Obsah
|
Praktický výcvik ve vybraných základních psychodiagnostických technikách využitelných ve školním poradenství: Intervenční techniky poradenské práce ve škole Experimentálně pedagogicko-psychologický přístup v psychologické diagnostice Psychologické aspekty osobního kontaktu v diagnostice Základní diagnostické metody (klasifikace) Obecné psychodiagnostické metody Specifické psychodiagnostické metody (metody subjektivní, objektivní, projektivní) ve vztahu k variabilitě psychického vývoje Možnosti psychodiagnostiky v aplikačních oblastech Využití počítačové techniky v psychodiagnostice Základní interpretace psychodiagnostických nálezů Zásady psychologické etiky a práce s psychologickým poznatkem Analýza seminárního úkolu
|
Aktivity
|
|
Studijní opory
|
|
Garanti a vyučující
|
|
Literatura
|
-
Doporučená:
Stringer, E. T. Action research. London: Sage Publications, 1999.
-
Doporučená:
Dittrich, Pavel. Pedagogicko-psychologická diagnostika. Jinočany : H & H, 1992. ISBN 80-85467-69-0.
-
Doporučená:
Svoboda, Mojmír; Krejčířová, Dana; Vágnerová, Marie. Psychodiagnostika dětí a dospívajících. Praha : Portál, 2001. ISBN 80-7178-545-8.
-
Doporučená:
Mareš, Jiří. Psychodiagnostika podporovaná počítačem. Praha : Ústav pro informace ve vzdělávání, 1992. ISBN 80-211-0121-0.
-
Doporučená:
Koluchová, Jarmila; Morávek, Svatopluk. Psychologická diagnostika dětí a mládeže : Určeno pro posl. filozof. a pedagog. fak. Univ. Palackého. Olomouc : Univ. Palackého, 1990.
-
Doporučená:
Svoboda, Mojmír. Psychologická diagnostika dospělých. Praha : Portál, 2005. ISBN 80-7367-050-X.
-
On-line katalogy knihoven
|
Předpoklady - další informace k podmíněnosti studia předmětu |
Nejsou předepsány žádné specifické předpoklady. |
Získané způsobilosti |
- |
Vyučovací metody |
-
|
Hodnotící metody |
-
|
|
|
|