|
|
Hlavní nabídka Prohlížení IS/STAG
Nalezené předměty, počet: 1
Stránkování výsledků vyhledávání
Nalezeno 1 záznamů
Export do Xls
Informace o předmětu
KPG / MTV
:
Popis předmětu
Pracoviště / Zkratka
|
KPG
/
MTV
|
Akademický rok
|
2021/2022
|
Akademický rok
|
2021/2022
|
Název
|
Moderní technologie ve vzdělávání
|
Způsob zakončení
|
Zápočet
|
Způsob zakončení
|
Zápočet
|
Akreditováno / Kredity
|
Ano,
2
Kred.
|
Forma zakončení
|
-
|
Forma zakončení
|
-
|
Rozsah hodin
|
Přednáška
2
[HOD/TYD]
|
Zápočet před zkouškou
|
Ne
|
Zápočet před zkouškou
|
Ne
|
Automatické uznávání zápočtu před zkouškou
|
Ano v případě předchozího hodnocení 4 nebo nic.
|
Počítán do průměru
|
NE
|
Vyučovací jazyk
|
-
|
Obs/max
|
|
|
|
Automatické uznávání zápočtu před zkouškou
|
Ano v případě předchozího hodnocení 4 nebo nic.
|
Letní semestr
|
0 / -
|
54 / -
|
17 / -
|
Počítán do průměru
|
NE
|
Zimní semestr
|
0 / -
|
0 / -
|
0 / -
|
Opakovaný zápis
|
NE
|
Opakovaný zápis
|
NE
|
Rozvrh
|
Ano
|
Vyučovaný semestr
|
Zimní + Letní
|
Vyučovaný semestr
|
Zimní + Letní
|
Minimum (B + C) studentů
|
10
|
Volně zapisovatelný předmět |
Ano
|
Volně zapisovatelný předmět
|
Ano
|
Vyučovací jazyk
|
-
|
Počet dnů praxe
|
0
|
Počet hodin kontaktní výuky |
|
Hodnotící stupnice |
S|N |
Periodicita |
každý rok
|
Periodicita upřesnění |
|
Základní teoretický předmět |
Ne
|
Profilující předmět |
Ano
|
Základní teoretický předmět |
Ne
|
Hodnotící stupnice |
S|N |
Nahrazovaný předmět
|
Žádný
|
Vyloučené předměty
|
Nejsou definovány
|
Podmiňující předměty
|
Nejsou definovány
|
Předměty informativně doporučené
|
Nejsou definovány
|
Předměty,které předmět podmiňuje
|
Nejsou definovány
|
Graf četnosti udělených hodnocení studentům napříč roky:
Obrázek PNG
,
XLS
|
Cíle předmětu (anotace):
|
Cílem disciplíny by mělo být pedagogicko-psychologické, i prakticko-aplikační seznámení s moderními formami vzdělávání u nás v komparaci se zahraničím, a s ohledem i na optimální formy řízení vzdělávacích procesů.
|
Požadavky na studenta
|
Tvorba osobního digitálního portfolia se zařazením informací, odkazů a inspirativních materiálů k jednotlivým probíraným tématům.
|
Obsah
|
Obsahem disciplíny by se měly vyrovnat znalosti studujících bakalářského studia s formami moderních vzdělávacích, metod, postupů i technologií jak v historickém kontextu pedagogického vzdělávání, tak v souladu se stavem této discipliny v zahraničí.
1. Historické souvislosti technologií vzdělávání se zřetelem na řízení vzdělávacího procesu daných etap vývoje vzdělávání 2. Komunikační závislosti vzdělávacího procesu podporované technologiemi vzdělávání 3. Moderní technologie vzdělávání v oblasti speciální pedagogiky 4. MTV ve vzdělávání minorit 5. MTV v oblasti celoživotního vzdělávání 6. Filozofie, teorie i aplikace on-line vzdělávání
|
Aktivity
|
|
Studijní opory
|
|
Garanti a vyučující
|
|
Literatura
|
|
Časová náročnost
|
Všechny formy studia
|
Aktivity
|
Časová náročnost aktivity [h]
|
Kontaktní výuka
|
26
|
Projekt individuální [40]
|
25
|
Celkem
|
51
|
|
Předpoklady
|
Odborné znalosti - pro úspěšné zvládnutí předmětu se předpokládá, že je student před zahájením výuky schopen: |
vzhledem k ročníkovému zařazení do bakalářského studia se nepředpokládají předchozí předpoklady i pedagogická způsobilost k dané disciplíně |
|
Výsledky učení
|
|
Hodnoticí metody
|
Odborné znalosti - odborné znalosti dosažené studiem předmětu jsou ověřovány hodnoticími metodami: |
Průběžné hodnocení, |
|
Vyučovací metody
|
Odborné znalosti - pro dosažení odborných znalostí jsou užívány vyučovací metody: |
Přednáška založená na výkladu, |
Přednáška s analýzou videozáznamu, |
|
|
|
|