|
|
Hlavní nabídka Prohlížení IS/STAG
Nalezené předměty, počet: 1
Stránkování výsledků vyhledávání
Nalezeno 1 záznamů
Export do Xls
Informace o předmětu
KPS / DISV1
:
Popis předmětu
Pracoviště / Zkratka
|
KPS
/
DISV1
|
Akademický rok
|
2017/2018
|
Akademický rok
|
2017/2018
|
Název
|
Diplomový seminář 1 (výchova ke zdraví)
|
Způsob zakončení
|
Zápočet
|
Způsob zakončení
|
Zápočet
|
Název dlouhý
|
Diplomový seminář 1
|
Akreditováno / Kredity
|
Ano,
6
Kred.
|
Forma zakončení
|
Kombinovaná
|
Forma zakončení
|
Kombinovaná
|
Rozsah hodin
|
|
Zápočet před zkouškou
|
Ne
|
Zápočet před zkouškou
|
Ne
|
Automatické uznávání zápočtu před zkouškou
|
Ano v případě předchozího hodnocení 4 nebo nic.
|
Počítán do průměru
|
NE
|
Vyučovací jazyk
|
-
|
Obs/max
|
|
|
|
Automatické uznávání zápočtu před zkouškou
|
Ano v případě předchozího hodnocení 4 nebo nic.
|
Letní semestr
|
0 / -
|
0 / -
|
0 / -
|
Počítán do průměru
|
NE
|
Zimní semestr
|
0 / -
|
9 / -
|
0 / -
|
Opakovaný zápis
|
NE
|
Opakovaný zápis
|
NE
|
Rozvrh
|
Ano
|
Vyučovaný semestr
|
Zimní + Letní
|
Vyučovaný semestr
|
Zimní + Letní
|
Minimum (B + C) studentů
|
10
|
Volně zapisovatelný předmět |
Ano
|
Volně zapisovatelný předmět
|
Ano
|
Vyučovací jazyk
|
-
|
Počet dnů praxe
|
0
|
Počet hodin kontaktní výuky |
|
Hodnotící stupnice |
S|N |
Periodicita |
každý rok
|
Periodicita upřesnění |
|
Základní teoretický předmět |
Ne
|
Profilující předmět |
Ne
|
Základní teoretický předmět |
Ne
|
Hodnotící stupnice |
S|N |
Nahrazovaný předmět
|
KPS/DISE1
|
Vyloučené předměty
|
Nejsou definovány
|
Podmiňující předměty
|
Nejsou definovány
|
Předměty informativně doporučené
|
Nejsou definovány
|
Předměty,které předmět podmiňuje
|
Nejsou definovány
|
Graf četnosti udělených hodnocení studentům napříč roky:
Obrázek PNG
,
XLS
|
Cíle předmětu (anotace):
|
Ověřit studentovu schopnost samostatně tvůrčím způsobem zpracovat odborné téma.
|
Požadavky na studenta
|
Pravidelné konzultace s vedoucím diplomové práce.
Předložení projektu diplomové práce.
|
Obsah
|
Etické zásady psaní odborného textu.
Zásady výzkumně badatelské činnosti.
Znaky a kritéria pro posuzování odborného textu.
Informační technologie v tvorbě diplomního úkolu.
Informační databáze.
Možnosti využití informačních databází při tvorbě diplomové práce.
Přehledové studie.
Myšlenková mapa.
Cíle diplomové práce způsoby jejich formulování.
Tvorba odborného textu podle zadání diplomové práce.
|
Aktivity
|
|
Studijní opory
|
|
Garanti a vyučující
|
|
Literatura
|
-
Doporučená:
Hendl, Jan. Kvalitativní výzkum : základní metody a aplikace. Vyd. 1. Praha : Portál, 2005. ISBN 80-7367-040-2.
-
Doporučená:
Glogar, A. Metodický manuál pro vypracování bakalářské a diplomové práce. 3. vydání.. Zlín, Univerzita T. Bati, 2004. ISBN 80-7318-161-1.
-
Doporučená:
Filka, J. Metodika tvorby diplomové práce. Brno, Knihař, 2002.
-
Doporučená:
Ferjenčík, Ján; Bakalář, Petr. Úvod do metodologie psychologického výzkumu : jak zkoumat lidskou duši. Praha : Portál, 2000. ISBN 80-7178-367-6.
-
Doporučená:
Michalík, Petr; Roub, Zdeněk; Vrbík, Václav. Zpracování diplomové a bakalářské práce na počítači. 1. vyd. Plzeň : Západočeská univerzita, 2002. ISBN 80-7082-921-4.
-
On-line katalogy knihoven
|
Časová náročnost
|
Všechny formy studia
|
Aktivity
|
Časová náročnost aktivity [h]
|
Vypracování kvalifikační práce [52-468]
|
160
|
Celkem
|
160
|
|
Předpoklady
|
Odborné znalosti - pro úspěšné zvládnutí předmětu se předpokládá, že je student před zahájením výuky schopen: |
Popisuje strukturu odborného textu.
|
Vysvětluje možnosti využívání odborných informačních zdrojů.
|
Objasňuje postup tvorby seminární práce. |
Odborné dovednosti - pro úspěšné zvládnutí předmětu se předpokládá, že student před zahájením výuky dokáže: |
Tvoří jednoduchý odborný text na základě všeobecně platných principů.
|
Využívá informační zdroje při tvorbě odborného textu.
|
Vypracovává seminární práci na vybrané téma.
|
Komunikuje v jednom cizím jazyce. |
Obecné způsobilosti - před zahájením studia předmětu je student schopen: |
mgr. studium: samostatně a odpovědně se na základě rámcového zadání rozhodují v souvislostech jen částečně známých, |
mgr. studium: používají své odborné znalosti, odborné dovednosti a obecné způsobilosti alespoň v jednom cizím jazyce, |
|
Výsledky učení
|
Odborné znalosti - po absolvování předmětu prokazuje student znalosti: |
Vysvětluje etické zásady psaní odborného textu a výzkumně-badatelské činnosti.
|
Charakterizuje postupy tvorby odborného textu na úrovni absolventské práce magisterského typu. |
Popisuje informační databáze vhodné pro tvorbu diplomové práce. |
Objasňuje postup tvorby přehledových studií. |
Odborné dovednosti - po absolvování předmětu prokazuje student dovednosti: |
Vyhledává informace prostřednictvím dostupných zdrojů informací. |
Vypracovává přehledové studie. |
Prakticky užívá textových editorů. |
Nastavuje textový editor podle aktuálních potřeb tvorby odborného textu. |
Požívá myšlenkovou mapu pro ujasnění jednotlivých oblastí tématu diplomního úkolu. |
Stanovuje a formuluje cíle diplomního úkolu. |
Vypracovává osnovu, ve které si uvědomuje základní tematické oblasti, jež jsou vhodné pro vypracování diplomové práce. |
Tvoří odborný text na základě dostupných zdrojů informací a na základě své vlastní invence. |
Obecné způsobilosti - po absolvování předmětu je student schopen: |
mgr. studium: dle vyvíjejících se souvislostí a dostupných zdrojů vymezí zadání pro odborné činnosti, koordinují je a nesou konečnou odpovědnost za jejich výsledky, |
mgr. studium: používají své odborné znalosti, odborné dovednosti a obecné způsobilosti alespoň v jednom cizím jazyce, |
mgr. studium: srozumitelně a přesvědčivě sdělují odborníkům i širší veřejnosti vlastní odborné názory, |
|
Hodnoticí metody
|
Odborné znalosti - odborné znalosti dosažené studiem předmětu jsou ověřovány hodnoticími metodami: |
Výstupní projekt, |
Odborné dovednosti - odborné dovednosti dosažené studiem předmětu jsou ověřovány hodnoticími metodami: |
Výstupní projekt, |
Obecné způsobilosti - obecné způsobilosti dosažené studiem předmětu jsou ověřovány hodnoticími metodami: |
Výstupní projekt, |
|
Vyučovací metody
|
Odborné znalosti - pro dosažení odborných znalostí jsou užívány vyučovací metody: |
Seminární výuka (diskusní metody), |
Individuální konzultace, |
Odborné dovednosti - pro dosažení odborných dovedností jsou užívány vyučovací metody: |
Seminární výuka (diskusní metody), |
Individuální konzultace, |
Obecné způsobilosti - pro dosažení obecných způsobilostí jsou užívány vyučovací metody: |
Seminární výuka (diskusní metody), |
Individuální konzultace, |
|
|
|
|