|
|
Hlavní nabídka Prohlížení IS/STAG
Nalezené předměty, počet: 1
Stránkování výsledků vyhledávání
Nalezeno 1 záznamů
Export do Xls
Informace o předmětu
KPS / IAV
:
Popis předmětu
Pracoviště / Zkratka
|
KPS
/
IAV
|
Akademický rok
|
2013/2014
|
Akademický rok
|
2013/2014
|
Název
|
Interakční výcvik
|
Způsob zakončení
|
Zápočet
|
Způsob zakončení
|
Zápočet
|
Akreditováno / Kredity
|
Ano,
2
Kred.
|
Forma zakončení
|
-
|
Forma zakončení
|
-
|
Rozsah hodin
|
Seminář
26
[HOD/SEM]
|
Zápočet před zkouškou
|
Ne
|
Zápočet před zkouškou
|
Ne
|
Automatické uznávání zápočtu před zkouškou
|
Ano v případě předchozího hodnocení 4 nebo nic.
|
Počítán do průměru
|
NE
|
Vyučovací jazyk
|
Čeština
|
Obs/max
|
|
|
|
Automatické uznávání zápočtu před zkouškou
|
Ano v případě předchozího hodnocení 4 nebo nic.
|
Letní semestr
|
0 / -
|
0 / 0
|
0 / 0
|
Počítán do průměru
|
NE
|
Zimní semestr
|
76 / -
|
0 / 0
|
0 / 0
|
Opakovaný zápis
|
NE
|
Opakovaný zápis
|
NE
|
Rozvrh
|
Ano
|
Vyučovaný semestr
|
Zimní + Letní
|
Vyučovaný semestr
|
Zimní + Letní
|
Minimum (B + C) studentů
|
10
|
Volně zapisovatelný předmět |
Ano
|
Volně zapisovatelný předmět
|
Ano
|
Vyučovací jazyk
|
Čeština
|
Počet dnů praxe
|
0
|
Počet hodin kontaktní výuky |
|
Hodnotící stupnice |
S|N |
Periodicita |
každý rok
|
Periodicita upřesnění |
|
Základní teoretický předmět |
Ne
|
Profilující předmět |
Ne
|
Základní teoretický předmět |
Ne
|
Hodnotící stupnice |
S|N |
Nahrazovaný předmět
|
Žádný
|
Vyloučené předměty
|
Nejsou definovány
|
Podmiňující předměty
|
Nejsou definovány
|
Předměty informativně doporučené
|
Nejsou definovány
|
Předměty,které předmět podmiňuje
|
Nejsou definovány
|
Graf četnosti udělených hodnocení studentům napříč roky:
Obrázek PNG
,
XLS
|
Cíle předmětu (anotace):
|
Cílem předmětu je záměrný a systematický rozvoj osobnostně-sociálních dovedností jedince, jež jsou potřebné pro plnohodné navazování a udržování sociálních interakcí ve skupině.
|
Požadavky na studenta
|
Aktivní účast na výuce a písemná reflexe z absolvovaveného kurzu.
|
Obsah
|
1. Význam interakčního výcviku pro vytváření skupiny.
2. Obavy a očekávání.
3. Pravidla bezpečného prostředí a efektivní spolupráce ve výcvikové skupině.
4. Seznamovací techniky.
5. Techniky typu Ice-breakings a Warm-ups.
6. Kooperativní techniky v místnosti.
7. Kooperativní techniky v přírodě.
8. Komunikace ve skupině.
9. Význam reflexí při práci se skupinou.
10. - 13. Outdoorový projekt.
|
Aktivity
|
|
Studijní opory
|
|
Garanti a vyučující
|
|
Literatura
|
-
Doporučená:
CANFIELD, J. WELLS, H. C. Hry pro zlepšení motivace a sebepojetí žáků : příručka pro učitele, vychovatele a rodiče. 2. vyd. Praha : Portál, 1997. ISBN 80-7178-136-3.
-
Doporučená:
HERMOCHOVÁ, S. Hry pro život : Sociálně psychologické hry pro děti a mládež. [Díl] 2. Praha : Portál, 1994. ISBN 80-85282-80-1.
-
Doporučená:
KKŘIVOHLAVÝ, J. Jak si navzájem lépe porozumíme : kapitoly z psychologie sociální komunikace. Praha : Nakl. Svoboda, 1988.
-
Doporučená:
CARNEGIE, D. Jak získávat přátele a působit na lidi. 1. vydání. Praha : Talpress, 1993. ISBN 80-9000630-6-3.
-
On-line katalogy knihoven
|
Časová náročnost
|
Všechny formy studia
|
Aktivity
|
Časová náročnost aktivity [h]
|
Projekt individuální [40]
|
40
|
Kontaktní výuka
|
22
|
Celkem
|
62
|
|
Předpoklady - další informace k podmíněnosti studia předmětu |
Základní znalost z psychologie osobnosti a sociální psychologie. |
Získané způsobilosti |
Student vysvětlí podstatu sociálních vztahů a procesů. Popíše s porozuměním vlastní postoje, prožitky a reakce. Efektivně se orientuje v mezilidských vztazích. Aktivně zasahuje do skupinových procesů. |
Vyučovací metody |
- Skupinová výuka
- Kooperativní výuka
- Demonstrace dovedností
- Seminární výuka
|
Hodnotící metody |
|
|
|
|