|
|
Hlavní nabídka Prohlížení IS/STAG
Nalezené předměty, počet: 1
Stránkování výsledků vyhledávání
Nalezeno 1 záznamů
Export do Xls
Informace o předmětu
KRF / KONR2
:
Popis předmětu
Pracoviště / Zkratka
|
KRF
/
KONR2
|
Akademický rok
|
2013/2014
|
Akademický rok
|
2013/2014
|
Název
|
Konverzace 2
|
Způsob zakončení
|
Zápočet
|
Způsob zakončení
|
Zápočet
|
Akreditováno / Kredity
|
Ano,
2
Kred.
|
Forma zakončení
|
-
|
Forma zakončení
|
-
|
Rozsah hodin
|
Cvičení
2
[HOD/TYD]
|
Zápočet před zkouškou
|
Ne
|
Zápočet před zkouškou
|
Ne
|
Automatické uznávání zápočtu před zkouškou
|
Ano v případě předchozího hodnocení 4 nebo nic.
|
Počítán do průměru
|
NE
|
Vyučovací jazyk
|
Čeština
|
Obs/max
|
|
|
|
Automatické uznávání zápočtu před zkouškou
|
Ano v případě předchozího hodnocení 4 nebo nic.
|
Letní semestr
|
3 / -
|
13 / -
|
0 / -
|
Počítán do průměru
|
NE
|
Zimní semestr
|
0 / -
|
0 / -
|
0 / -
|
Opakovaný zápis
|
NE
|
Opakovaný zápis
|
NE
|
Rozvrh
|
Ano
|
Vyučovaný semestr
|
Letní semestr
|
Vyučovaný semestr
|
Letní semestr
|
Minimum (B + C) studentů
|
10
|
Volně zapisovatelný předmět |
Ano
|
Volně zapisovatelný předmět
|
Ano
|
Vyučovací jazyk
|
Čeština
|
Počet dnů praxe
|
0
|
Počet hodin kontaktní výuky |
|
Hodnotící stupnice |
S|N |
Periodicita |
každý rok
|
Periodicita upřesnění |
|
Základní teoretický předmět |
Ne
|
Profilující předmět |
Ne
|
Základní teoretický předmět |
Ne
|
Hodnotící stupnice |
S|N |
Nahrazovaný předmět
|
Žádný
|
Vyloučené předměty
|
Nejsou definovány
|
Podmiňující předměty
|
Nejsou definovány
|
Předměty informativně doporučené
|
KRF/PRAR3
|
Předměty,které předmět podmiňuje
|
Nejsou definovány
|
Graf četnosti udělených hodnocení studentům napříč roky:
Obrázek PNG
,
XLS
|
Cíle předmětu (anotace):
|
Zkvalitnění řečových dovedností a schopnost komunikace ve vybraných tematických okruzích (podnebí a roční období).
|
Požadavky na studenta
|
Test, referát a rozhovor na zadané téma.
|
Obsah
|
Rozvíjení řečových dovedností (slovní zásoba v návaznosti na PRAR4).Tematické zaměření: Podnebí a roční období.
|
Aktivity
|
|
Studijní opory
|
|
Garanti a vyučující
|
|
Literatura
|
-
Doporučená:
Rykovská, Milena; Svobodová, Jiřina; Vyčichlová, Ema. Cvičebnice ruštiny 1. Plzeň : Pedagogická fakulta [Plzeň], 1995. ISBN 80-7043-139-3.
-
Doporučená:
Rykovská, Milena; Svobodová, Jiřina. Cvičebnice ruštiny 2. Plzeň : Západočeská univerzita. Pedagogická fakulta, 1996. ISBN 80-7043-194-6.
-
Doporučená:
Vysloužilová, Eva. Nezapomínejme ruštinu : ruská konverzace na základě translatologie pro středně pokročilé. Olomouc : Univerzita Palackého, 2000. ISBN 80-244-0079-0.
-
Doporučená:
Mrhačová, Eva. Praktická cvičení z ruského jazyka : Dočasná vysokoškolská učebnice. Díl II. Část B /.
-
Doporučená:
Purm, Radko. Putešestvija - Vstreči. I. Vyd. 1. Hradec Králové : Gaudeamus, 2001. ISBN 80-7041-508-8.
-
Doporučená:
Zelenická, Elena; Pravda, J. A. Rossijskije i slovackije realii : učebnoje posobie dlja zanjatij po russkomu jazyku. Nitra : Univerzita Konštantína Filozofa, 2001. ISBN 80-8050-438-5.
-
Doporučená:
Benediková, L., Golikovová, L. a kol. Russkij jazyk v monologach, dialogach i zadanijach. Nitra, 1998.
-
Doporučená:
Ivanova, Marija; Franta, Michal. Ruština : otázky & odpovědi : nejen k maturitě. Dubicko : Infoa, 2008. ISBN 978-80-7240-608-1.
-
Doporučená:
Barnet, Vladimír. Ruština pro pokročilé. V nakl. Leda 2., upr. vyd. Voznice : Leda, 2007. ISBN 978-80-7335-104-5.
-
Doporučená:
Pařízková, Štěpánka. Ruština pro začátečníky a samouky. 2. vyd. Dolní Ředice : P & P, 2007. ISBN 978-80-903072-6-1.
-
Doporučená:
Bojko, L., Zelenická, E. Těkst i dialog. Nitra, 1998.
-
Doporučená:
Kuzněcovová, O., Ondrejčeková, E., Dekanová, E. Vy govoritě po-russki?. Nitra, 1998.
-
On-line katalogy knihoven
|
Časová náročnost
|
Všechny formy studia
|
Aktivity
|
Časová náročnost aktivity [h]
|
Kontaktní výuka
|
26
|
Projekt individuální [40]
|
20
|
Příprava prezentace (referátu v cizím jazyce) [10-15]
|
15
|
Celkem
|
61
|
|
Předpoklady - další informace k podmíněnosti studia předmětu |
Absolvování PRAR3. |
Získané způsobilosti |
Student je schopen komunikovat ve vybraných tematických okruzích (podnebí a roční období). |
Vyučovací metody |
- Dialogická výuka
- Výuka podporovaná multimédii
- Prezentace práce studentů
- Seminární výuka
|
Hodnotící metody |
- Individuální prezentace na semináři
- Kvalita zpracovaného referátu
- Demonstrace dovedností při semináři
- Průběžná evaluace
|
|
|
|