|
|
Hlavní nabídka Prohlížení IS/STAG
Nalezené předměty, počet: 1
Stránkování výsledků vyhledávání
Nalezeno 1 záznamů
Export do Xls
Informace o předmětu
KRF / RJD7
:
Popis předmětu
Pracoviště / Zkratka
|
KRF
/
RJD7
|
Akademický rok
|
2013/2014
|
Akademický rok
|
2013/2014
|
Název
|
Ruský jazyk s didaktikou 7
|
Způsob zakončení
|
Zápočet
|
Způsob zakončení
|
Zápočet
|
Akreditováno / Kredity
|
Ano,
2
Kred.
|
Forma zakončení
|
Kombinovaná
|
Forma zakončení
|
Kombinovaná
|
Rozsah hodin
|
Přednáška
1
[HOD/TYD]
Cvičení
1
[HOD/TYD]
|
Zápočet před zkouškou
|
Ne
|
Zápočet před zkouškou
|
Ne
|
Automatické uznávání zápočtu před zkouškou
|
Ano v případě předchozího hodnocení 4 nebo nic.
|
Počítán do průměru
|
NE
|
Vyučovací jazyk
|
-
|
Obs/max
|
|
|
|
Automatické uznávání zápočtu před zkouškou
|
Ano v případě předchozího hodnocení 4 nebo nic.
|
Letní semestr
|
0 / -
|
13 / -
|
0 / -
|
Počítán do průměru
|
NE
|
Zimní semestr
|
0 / -
|
0 / -
|
0 / -
|
Opakovaný zápis
|
NE
|
Opakovaný zápis
|
NE
|
Rozvrh
|
Ano
|
Vyučovaný semestr
|
Letní semestr
|
Vyučovaný semestr
|
Letní semestr
|
Minimum (B + C) studentů
|
10
|
Volně zapisovatelný předmět |
Ano
|
Volně zapisovatelný předmět
|
Ano
|
Vyučovací jazyk
|
-
|
Počet dnů praxe
|
0
|
Počet hodin kontaktní výuky |
|
Hodnotící stupnice |
S|N |
Periodicita |
každý rok
|
Periodicita upřesnění |
|
Základní teoretický předmět |
Ne
|
Profilující předmět |
Ne
|
Základní teoretický předmět |
Ne
|
Hodnotící stupnice |
S|N |
Nahrazovaný předmět
|
Žádný
|
Vyloučené předměty
|
Nejsou definovány
|
Podmiňující předměty
|
Nejsou definovány
|
Předměty informativně doporučené
|
KRF/RJD6
|
Předměty,které předmět podmiňuje
|
Nejsou definovány
|
Graf četnosti udělených hodnocení studentům napříč roky:
Obrázek PNG
,
XLS
|
Cíle předmětu (anotace):
|
Přednáška z didaktiky: Prohloubení metodických postupů ve výuce ruštiny pro mladší školní věk. Možnosti využití nových technologií ve výuce ruštiny.
Cvičení: Nácvik a procvičování jazykových prostředků a řečových dovedností v rozsahu předepsané literatury. Výuka podle učebnice Pojechali má dvojí účel: primární výuku jazyka a zároveň názorné předvedení práce s učebnicí pro děti mladšího školního věku, tč. doporučenou MŠMT.
Cíl: Dosažení jazykové úrovně B1.1.
|
Požadavky na studenta
|
Úspěšné složení zápočtového testu v rozsahu předepsané literatury.
|
Obsah
|
Nácvik a procvičování jazykových prostředků a řečových dovedností v rozsahu předepsané literatury. Výuka podle učebnice Pojechali má dvojí účel: primární výuku jazyka a zároveň názorné předvedení práce s učebnicí pro děti mladšího školního věku, tč. doporučenou MŠMT.
|
Aktivity
|
|
Studijní opory
|
|
Garanti a vyučující
|
|
Literatura
|
-
Doporučená:
Hendrich, Josef. Didaktika cizích jazyků : Celost. vysokošk. učebnice pro stud. filozof. a pedagog. fakult. 1. vyd. Praha : SPN, 1988.
-
Doporučená:
Choděra, R. a kol. Didaktika cizích jazyků na přelomu století. Rudná u Prahy, 2001.
-
Doporučená:
Ries, L. Didaktika ruského jazyka I., II. (Vyučování jako komunikace, současnost a hra). Ostrava, 1985.
-
Doporučená:
Brčáková, Dagmar a kol. Govoritě po-russki. Ruská konverzace. LEDA, 2000. ISBN 80-85927-63-2.
-
Doporučená:
Žofková, H. a kol. Pojechali. Praha, 2002.
-
Doporučená:
Veselý, Josef. Problematika vyučování ruštině jako blízce příbuznému jazyku : Vysokošk. příručka pro stud. ruského jazyka a lit. na filozof. a pedagog. fakultách. Praha : SPN, 1985.
-
Doporučená:
Svobodová, Jiřina; Rykovská, Milena. Ruský jazyk pro začátečníky. 1. Plzeň : Západočeská univerzita, 2002. ISBN 80-7082-862-5.
-
Doporučená:
Svobodová, Jiřina; Rykovská, Milena. Ruský jazyk pro začátečníky. 2. Plzeň : Západočeská univerzita, 2002. ISBN 80-7082-863-3.
-
On-line katalogy knihoven
|
Časová náročnost
|
Všechny formy studia
|
Aktivity
|
Časová náročnost aktivity [h]
|
Příprava na souhrnný test [6-30]
|
40
|
Kontaktní výuka
|
26
|
Celkem
|
66
|
|
Předpoklady - další informace k podmíněnosti studia předmětu |
RJD6 |
Získané způsobilosti |
Student dokáže aplikovat teoretických vědomostí v přípravě na vyučovací jednotku. Dokážet na základě teoretických znalostí tvořit nové výukové aktivity. |
Vyučovací metody |
- Přednáška s aktivizací
- Přednáška s demonstrací
|
Hodnotící metody |
- Test
- Individuální prezentace na semináři
|
|
|
|