|
|
Hlavní nabídka Prohlížení IS/STAG
Nalezené předměty, počet: 1
Stránkování výsledků vyhledávání
Nalezeno 1 záznamů
Export do Xls
Informace o předmětu
KTV / 9ATV
:
Popis předmětu
Pracoviště / Zkratka
|
KTV
/
9ATV
|
Akademický rok
|
2013/2014
|
Akademický rok
|
2013/2014
|
Název
|
Aplikovaná tělesná výchova
|
Způsob zakončení
|
Zápočet
|
Způsob zakončení
|
Zápočet
|
Akreditováno / Kredity
|
Ano,
1
Kred.
|
Forma zakončení
|
-
|
Forma zakončení
|
-
|
Rozsah hodin
|
Cvičení
10
[HOD/TYD]
|
Zápočet před zkouškou
|
Ne
|
Zápočet před zkouškou
|
Ne
|
Automatické uznávání zápočtu před zkouškou
|
Ano v případě předchozího hodnocení 4 nebo nic.
|
Počítán do průměru
|
NE
|
Vyučovací jazyk
|
Čeština
|
Obs/max
|
|
|
|
Automatické uznávání zápočtu před zkouškou
|
Ano v případě předchozího hodnocení 4 nebo nic.
|
Letní semestr
|
0 / -
|
0 / -
|
0 / -
|
Počítán do průměru
|
NE
|
Zimní semestr
|
0 / -
|
0 / 0
|
0 / 18
|
Opakovaný zápis
|
NE
|
Opakovaný zápis
|
NE
|
Rozvrh
|
Ano
|
Vyučovaný semestr
|
Zimní semestr
|
Vyučovaný semestr
|
Zimní semestr
|
Minimum (B + C) studentů
|
10
|
Volně zapisovatelný předmět |
Ano
|
Volně zapisovatelný předmět
|
Ano
|
Vyučovací jazyk
|
Čeština
|
Počet dnů praxe
|
0
|
Počet hodin kontaktní výuky |
|
Hodnotící stupnice |
S|N |
Periodicita |
každý rok
|
Periodicita upřesnění |
|
Základní teoretický předmět |
Ne
|
Profilující předmět |
Ne
|
Základní teoretický předmět |
Ne
|
Hodnotící stupnice |
S|N |
Nahrazovaný předmět
|
Žádný
|
Vyloučené předměty
|
Nejsou definovány
|
Podmiňující předměty
|
Nejsou definovány
|
Předměty informativně doporučené
|
Nejsou definovány
|
Předměty,které předmět podmiňuje
|
Nejsou definovány
|
Graf četnosti udělených hodnocení studentům napříč roky:
Obrázek PNG
,
XLS
|
Cíle předmětu (anotace):
|
Seznámit studenta s problematikou handicapu. Představit psychosociální aspekty, pohybové aktivity a tělesnou výchovu podle druhu postižení. Informovat o školách, ústavech, organizacích sdružující postižené občany. Charakterizovat aplikovanou tělesnou výchovu ve školách. Podat informace o integraci žáků s postižením do školní tělesné výchovy. Představit hipoterapii, canisterapii, paralympijské hry.
|
Požadavky na studenta
|
Aktivní účast na cvičeních, zhodnocení práce ostatních studentů. Praktický výstup. Seminární práce.
|
Obsah
|
1. Problematika handicapu. 2. Psychosociální aspekty, pohybové aktivity a tělesná výchova podle druhu postižení. 3. Pomocné školy, ústavy, organizace sdružující postižené občany. 4. Aplikovaná tělesná výchova ve školách. Integrace žáků s postižením do školní tělesné výchovy. 5. Hippoterapie, canisterapie, paralympijské hry.
|
Aktivity
|
|
Studijní opory
|
|
Garanti a vyučující
|
|
Literatura
|
|
Časová náročnost
|
Všechny formy studia
|
Aktivity
|
Časová náročnost aktivity [h]
|
Projekt individuální [40]
|
30
|
Praktická výuka [vyjádření počtem hodin]
|
13
|
Kontaktní výuka
|
13
|
Vypracování seminární práce v bakalářském studijním programu [5-40]
|
30
|
Celkem
|
86
|
|
Předpoklady - další informace k podmíněnosti studia předmětu |
Chuť, empatie a vstupní motivace přijmout jinakost. Možnost vložit své znalosti, zkušenosti a schopnosti do aktivního procesu zpřístupnění pohybových aktivit osobám různého věku s různým postižením. |
Získané způsobilosti |
Student vymezuje základní znaky, odlišnosti a možné problémy z oblasti tělesné výchovy a sportu postižených a jejich integraci do školní TV. |
Vyučovací metody |
- Přednáška s diskusí
- Projektová výuka
- Prezentace práce studentů
- Cvičení
|
Hodnotící metody |
- Projekt
- Seminární práce
- Demonstrace dovedností při praxi
|
|
|
|