|
|
Hlavní nabídka Prohlížení IS/STAG
Nalezené předměty, počet: 1
Stránkování výsledků vyhledávání
Nalezeno 1 záznamů
Export do Xls
Informace o předmětu
KTV / PPRA
:
Popis předmětu
Pracoviště / Zkratka
|
KTV
/
PPRA
|
Akademický rok
|
2018/2019
|
Akademický rok
|
2018/2019
|
Název
|
Projekty pohybově-rekreačních akcí
|
Způsob zakončení
|
Zápočet
|
Způsob zakončení
|
Zápočet
|
Akreditováno / Kredity
|
Ano,
5
Kred.
|
Forma zakončení
|
Kombinovaná
|
Forma zakončení
|
Kombinovaná
|
Rozsah hodin
|
Seminář
4
[HOD/TYD]
|
Zápočet před zkouškou
|
Ne
|
Zápočet před zkouškou
|
Ne
|
Automatické uznávání zápočtu před zkouškou
|
Ano v případě předchozího hodnocení 4 nebo nic.
|
Počítán do průměru
|
NE
|
Vyučovací jazyk
|
-
|
Obs/max
|
|
|
|
Automatické uznávání zápočtu před zkouškou
|
Ano v případě předchozího hodnocení 4 nebo nic.
|
Letní semestr
|
5 / -
|
0 / -
|
0 / -
|
Počítán do průměru
|
NE
|
Zimní semestr
|
0 / -
|
0 / -
|
0 / -
|
Opakovaný zápis
|
NE
|
Opakovaný zápis
|
NE
|
Rozvrh
|
Ano
|
Vyučovaný semestr
|
Zimní + Letní
|
Vyučovaný semestr
|
Zimní + Letní
|
Minimum (B + C) studentů
|
1
|
Volně zapisovatelný předmět |
Ne
|
Volně zapisovatelný předmět
|
Ne
|
Vyučovací jazyk
|
-
|
Počet dnů praxe
|
0
|
Počet hodin kontaktní výuky |
|
Hodnotící stupnice |
S|N |
Periodicita |
každý rok
|
Periodicita upřesnění |
|
Základní teoretický předmět |
Ne
|
Profilující předmět |
Ano
|
Základní teoretický předmět |
Ne
|
Hodnotící stupnice |
S|N |
Nahrazovaný předmět
|
Žádný
|
Vyloučené předměty
|
Nejsou definovány
|
Podmiňující předměty
|
Nejsou definovány
|
Předměty informativně doporučené
|
Nejsou definovány
|
Předměty,které předmět podmiňuje
|
Nejsou definovány
|
Graf četnosti udělených hodnocení studentům napříč roky:
Obrázek PNG
,
XLS
|
Cíle předmětu (anotace):
|
Studenti se seznámí s řízením projektu pohybově-rekreační akce jak v rovině teoretické, tak praktické. V rámci tohoto předmětu zrealizují naplánovaný projekt pohybově-rekreační akce pro veřejnost. Aplikují získané znalosti z projektového a personálního managementu a dále z oboru pedagogiky, psychologie a kinantropologie.
|
Požadavky na studenta
|
Vypracování seminární práce formou projektu, aktivní účast na projektu.
|
Obsah
|
1. Typy projektů, teorie řízení projektů a přístupy k jejich řízení.
2. Životní cyklus projektu a projektového produktu. Legislativní náležitosti projektové činnosti.
3. Plánování projektu, případová studie.
4. Kontrola projektu.
5. Definice neurčitosti a rizika. Řízení rizik.
6. Realizace projektu.
7. Vyhodnocení projektu.
|
Aktivity
|
|
Studijní opory
|
|
Garanti a vyučující
|
|
Literatura
|
-
Základní:
Skalický, Jiří; Jermář, Milan; Svoboda, Jaroslav. Projektový management a potřebné kompetence. 1. vyd. Plzeň : Západočeská univerzita, 2010. ISBN 978-80-7043-975-3.
-
Základní:
Doležal, Jan. Projektový management podle IPMA. 1. vyd. Praha : Grada, 2009. ISBN 978-80-247-2848-3.
-
Doporučená:
PMI. A Guide to the Project Management Body ofKnowledge.. PMI, Newtown, USA, 2012. ISBN 978-1-935589-67-9.
-
Doporučená:
Vymětal, J. Průvodce úspěšnou komunikací. Praha: Grada, 2008. ISBN 978-80-247-2614-4.
-
Doporučená:
Jiřincová,B., Miňhová, J. Psychologie práce v týmu (CD-ROM). Hradec Králové:Gaudeamus, 2012. ISBN 978-80-7435-192-1.
-
On-line katalogy knihoven
|
Časová náročnost
|
Všechny formy studia
|
Aktivity
|
Časová náročnost aktivity [h]
|
Praktická výuka [vyjádření počtem hodin]
|
52
|
Vypracování seminární práce v magisterském studijním programu [5-100]
|
40
|
Projekt týmový [20-60 / počet studentů]
|
20
|
Projekt individuální [40]
|
40
|
Celkem
|
152
|
|
Předpoklady
|
Odborné znalosti - pro úspěšné zvládnutí předmětu se předpokládá, že je student před zahájením výuky schopen: |
základní znalosti z oboru kinantropologie a rekreologie |
|
Výsledky učení
|
Odborné znalosti - po absolvování předmětu prokazuje student znalosti: |
student je schopen aplikovat získané poznatky při řízení pohybově-rekreačních akcí určených pro různé typy cílových skupin. Je schopen naplánovat a vypracovat projekt pohybově-rekreační akce. Aktivně se uúčastní řízení takové akce |
|
Hodnoticí metody
|
Odborné znalosti - odborné znalosti dosažené studiem předmětu jsou ověřovány hodnoticími metodami: |
Demonstrace dovedností (praktická činnost), |
Seminární práce, |
Průběžné hodnocení, |
Individuální prezentace, |
|
Vyučovací metody
|
Odborné znalosti - pro dosažení odborných znalostí jsou užívány vyučovací metody: |
Přednáška s diskusí, |
Přednáška s aktivizací studentů, |
Seminární výuka (diskusní metody), |
Exkurze, soustředění, výuka v terénu, |
Projektová výuka, |
|
|
|
|