|
|
Hlavní nabídka Prohlížení IS/STAG
Nalezené předměty, počet: 1
Stránkování výsledků vyhledávání
Nalezeno 1 záznamů
Export do Xls
Informace o předmětu
KVD / PPV2
:
Popis předmětu
Pracoviště / Zkratka
|
KVD
/
PPV2
|
Akademický rok
|
2013/2014
|
Akademický rok
|
2013/2014
|
Název
|
Počítačem podporovaná výuka 2
|
Způsob zakončení
|
Zkouška
|
Způsob zakončení
|
Zkouška
|
Akreditováno / Kredity
|
Ano,
3
Kred.
|
Forma zakončení
|
-
|
Forma zakončení
|
-
|
Rozsah hodin
|
Seminář
3
[HOD/TYD]
|
Zápočet před zkouškou
|
Ano
|
Zápočet před zkouškou
|
Ano
|
Automatické uznávání zápočtu před zkouškou
|
Ano v případě předchozího hodnocení 4 nebo nic.
|
Počítán do průměru
|
ANO
|
Vyučovací jazyk
|
Čeština
|
Obs/max
|
|
|
|
Automatické uznávání zápočtu před zkouškou
|
Ano v případě předchozího hodnocení 4 nebo nic.
|
Letní semestr
|
7 / -
|
0 / -
|
0 / -
|
Počítán do průměru
|
ANO
|
Zimní semestr
|
0 / -
|
0 / 0
|
0 / 0
|
Opakovaný zápis
|
NE
|
Opakovaný zápis
|
NE
|
Rozvrh
|
Ano
|
Vyučovaný semestr
|
Zimní + Letní
|
Vyučovaný semestr
|
Zimní + Letní
|
Minimum (B + C) studentů
|
10
|
Volně zapisovatelný předmět |
Ano
|
Volně zapisovatelný předmět
|
Ano
|
Vyučovací jazyk
|
Čeština
|
Počet dnů praxe
|
0
|
Počet hodin kontaktní výuky |
|
Hodnotící stupnice |
1|2|3|4 |
Periodicita |
každý rok
|
Hodnotící stupnice pro zp. před zk. |
S|N |
Periodicita upřesnění |
|
Základní teoretický předmět |
Ne
|
Profilující předmět |
Ne
|
Základní teoretický předmět |
Ne
|
Hodnotící stupnice |
1|2|3|4 |
Hodnotící stupnice pro zp. před zk. |
S|N |
Nahrazovaný předmět
|
Žádný
|
Vyloučené předměty
|
Nejsou definovány
|
Podmiňující předměty
|
Nejsou definovány
|
Předměty informativně doporučené
|
KVD/PPV1
|
Předměty,které předmět podmiňuje
|
Nejsou definovány
|
Graf četnosti udělených hodnocení studentům napříč roky:
Obrázek PNG
,
XLS
|
Cíle předmětu (anotace):
|
Cílem předmětu je vyzkoušení si hodnocení a tvorby praktických příkladů počítačové podpory výuky jednotlivých vzdělávacích oblastí a průřezových témat.
|
Požadavky na studenta
|
Zápočet i zkouška se budou odvíjet dle počtu získaných bodů za splnění předepsaných úkolů (soubor pojmových map a výukový program) v předepsaných termínech.
|
Obsah
|
Didaktické zásady výuky vybraných tematických celků. Různorodá počítačová podpora výuky jednotlivých vzdělávacích oblastí a průřezových témat. Didaktická analýza multimediálních výukových programů.
|
Aktivity
|
|
Studijní opory
|
|
Garanti a vyučující
|
|
Literatura
|
-
Základní:
Mašek, Jan; Michalík, Petr; Vrbík, Václav. Otevřené technologie ve výuce. Plzeň : Západočeská univerzita, 2004. ISBN 80-7043-254-3.
-
Základní:
Jandová, Lada. Počítačová výuka : Zásady tvorby výukových programů. Plzeň : Západočeská univerzita. Pedagogická fakulta, 1995. ISBN 80-7043-147-4.
-
Základní:
Role internetu ve vzdělávání
(Brdička, B.)
-
Základní:
Učení s počítačem
(Brdička B.)
-
Doporučená:
Fialová I. Didaktický SW a evaluace jeho kvality. In: Didaktická technologie - sborník vědeckovýzkumných a metod. Prací. Karolinum, 1994.
-
Doporučená:
Manuál autorského systému Authorware.
-
Doporučená:
Mazák E. Počítačová výuka. ČVUT, 1991.
-
Doporučená:
Mazák E. Posuzování a hodnocení počítačových výukových programů. ÚŠI. Praha, 1989.
-
Doporučená:
Byčkovský, Petr. Základy měření výsledků výuky : Tvorba didaktického testu : Určeno pro stud. doplňkového pedagog. studia učitelů odb. předmětů stř. škol. 1. vyd. Praha : ČVUT, 1982.
-
Doporučená:
Mašek, Jan. Základy tvorby audiovizuálního pořadu a fotografie. Plzeň : Západočeská univerzita, 2000. ISBN 80-7082-608-8.
-
On-line katalogy knihoven
|
Časová náročnost
|
Všechny formy studia
|
Aktivity
|
Časová náročnost aktivity [h]
|
Příprava prezentace (referátu) [3-8]
|
5
|
Kontaktní výuka
|
9
|
Projekt individuální [40]
|
17
|
Příprava na zkoušku [10-60]
|
31
|
Vypracování seminární práce v magisterském studijním programu [5-100]
|
41
|
Celkem
|
103
|
|
Předpoklady - další informace k podmíněnosti studia předmětu |
Student využívá teoretických znalostí z oblasti využití multimediálního počítače jako podpory výuky, v rozsahu definovaném způsobilostmi a obsahem předmětu PPV1.
Student je schopen se řídit i dle spíše obecného rámce zadání, v jehož rámci má možnost rozvinout své dovednosti.
Student využívá dovednosti vyplývající z počítačové gramotnosti. |
Získané způsobilosti |
Student zdůvodní na základě analýzy výběr témat a prostředků pro tvorbu jednotlivých počítačových podpor výuky odpovídajících stupni jeho studijního programu.
Student využije software určený pro tvorbu pojmových map k vytvoření jejich souboru, kterým rozvine výuku určené vzdělávací oblasti.
Student projde celý proces tvorby výukového programu pro podporu výuky aprobačního předmětu včetně završení v podobě konečného produktu.
Student navrhne kritéria hodnocení multimediálního výukového programu a předvede jejich využití.
Student představí v moderované prezentaci své podpory pro výuku. |
Vyučovací metody |
- E-learning
- Výuka podporovaná multimédii
- Prezentace práce studentů
- Individuální konzultace
- Demonstrace dovedností
- Samostudium studentů
- Seminář
|
Hodnotící metody |
- Projekt
- Individuální prezentace na semináři
- Kvalita zpracovaného referátu
- Demonstrace dovedností při semináři
- Praktická zkouška
- Průběžná evaluace
|
|
|
|