|
|
Hlavní nabídka Prohlížení IS/STAG
Nalezené předměty, počet: 1
Stránkování výsledků vyhledávání
Nalezeno 1 záznamů
Export do Xls
Informace o předmětu
KVK / BAP1
:
Popis předmětu
Pracoviště / Zkratka
|
KVK
/
BAP1
|
Akademický rok
|
2013/2014
|
Akademický rok
|
2013/2014
|
Název
|
Bakalářská práce 1
|
Způsob zakončení
|
Zápočet
|
Způsob zakončení
|
Zápočet
|
Akreditováno / Kredity
|
Ano,
4
Kred.
|
Forma zakončení
|
-
|
Forma zakončení
|
-
|
Rozsah hodin
|
|
Zápočet před zkouškou
|
Ne
|
Zápočet před zkouškou
|
Ne
|
Automatické uznávání zápočtu před zkouškou
|
Ano v případě předchozího hodnocení 4 nebo nic.
|
Počítán do průměru
|
NE
|
Vyučovací jazyk
|
-
|
Obs/max
|
|
|
|
Automatické uznávání zápočtu před zkouškou
|
Ano v případě předchozího hodnocení 4 nebo nic.
|
Letní semestr
|
0 / -
|
0 / -
|
0 / -
|
Počítán do průměru
|
NE
|
Zimní semestr
|
8 / -
|
21 / -
|
0 / -
|
Opakovaný zápis
|
NE
|
Opakovaný zápis
|
NE
|
Rozvrh
|
Ano
|
Vyučovaný semestr
|
Zimní + Letní
|
Vyučovaný semestr
|
Zimní + Letní
|
Minimum (B + C) studentů
|
10
|
Volně zapisovatelný předmět |
Ano
|
Volně zapisovatelný předmět
|
Ano
|
Vyučovací jazyk
|
-
|
Počet dnů praxe
|
0
|
Počet hodin kontaktní výuky |
|
Hodnotící stupnice |
S|N |
Periodicita |
každý rok
|
Periodicita upřesnění |
|
Základní teoretický předmět |
Ne
|
Profilující předmět |
Ne
|
Základní teoretický předmět |
Ne
|
Hodnotící stupnice |
S|N |
Nahrazovaný předmět
|
Žádný
|
Vyloučené předměty
|
Nejsou definovány
|
Podmiňující předměty
|
Nejsou definovány
|
Předměty informativně doporučené
|
Nejsou definovány
|
Předměty,které předmět podmiňuje
|
Nejsou definovány
|
Graf četnosti udělených hodnocení studentům napříč roky:
Obrázek PNG
,
XLS
|
Cíle předmětu (anotace):
|
Práce s literaturou a informačními zdroji. Získání dat k přípravě bakalářské práce.
|
Požadavky na studenta
|
Předpokladem pro získání zápočtu je: 1/ účast na úvodním semináři, který se bude konat 2.10. v 8.00-9.00 v KL326 2/ vypracování harmonogramu práce na bakalářském úkolu včetně orientačního počtu a termínů konzultací (minimum jsou 4 konzultace, pokud vedoucí práce nestanoví vyšší počet konzultací - viz upřesněné požadavky za jednotlivé vedoucí práce níže), 3/ dodržení harmonogramu s maximální tolerancí 14dnů.
Počet povinných konzultací může být vedoucím práce zvýšen, pokud si to vyžádá průběh řešení úkolu.
Specifikace požadavků některých vedoucích BP:
Poláček Stanislav, MgA. et Mgr. Požadavky na studenta: není-li třeba jinak, - bude v pravidelných intervalech docházet na konzultace (absolvuje minimálně šest konzultací) na něž přijde připraven (zorientován v problematice a s myšlenkově jasně formulovanými východisky) - při každém setkání předloží několik návrhů řešení každého úkolu, výsledkem diskuse bude nosný výtvarný záměr před samostatnou realizací úkolu nebo kvantitativní posun ve vývoji závěrečné práce.
Potůčková Naděžda, Mgr. Není-li při domluvě nad zadáním tématu stanoveno jinak, bude student docházet na pravidelně rozložené konzultace (minimálně 4 ), vždy náležitě připraven. Dostaví se pokud možno v konzultačních hodinách k tomu určených, po domluvě je vyjímečně možné i v jiném čase.
Zikmundová Vladimíra, Ph.Dr., Ph.D. V průběhu semestru student absolvuje minimálně 4 konzultace s vedoucí práce nad obsahem bakalářské/diplomové práce. Tyto konzultace budou v semestru víceméně rovnoměrně rozloženy tak, aby byla zajištěna průběžná kontrola přípravy a dílčích výstupů. Na termínu konzultace se student domlouvá s vedoucí práce v dostatečném předstihu a pokud možno respektuje navržený čas (viz konzultační hodiny vyučující). Student bude od začátku práce aktivně propojovat praktické činnosti s jejich teoretickou reflexí, pokud je praktický výstup předmětem zpracování.
|
Obsah
|
Bakalářská práce je výstupním projektem bakalářského studijního programu, je nutnou podmínkou pro vykonání státní bakalářské zkoušky v příslušném studijním oboru. Student si volí jedno z témat vypsaných katedrou či své téma, které schválí školitel, katedra rovněž stanovuje harmonogram práce. Školitel zadává studentovi podrobné pokyny k vypracování bakalářské práce.
|
Aktivity
|
|
Studijní opory
|
|
Garanti a vyučující
|
-
Garanti:
PhDr. Vladimíra Zikmundová, Ph.D. (100%),
-
Vede seminář:
PhDr. Martina Komzáková, Ph.D. (100%),
Mgr. Jindřich Lukavský, Ph.D. (100%),
PhDr. Jan Mašek, Ph.D. (100%),
PaedDr. Rudolf Podlipský, Ph.D. (100%),
MgA. Mgr. Stanislav Poláček (100%),
Mgr. Naděžda Potůčková (100%),
Doc. PaedDr. Jan Slavík, CSc. (100%),
Mgr. Jan Souček (100%),
PhDr. Věra Uhl Skřivanová, Ph.D. (100%),
Doc. PhDr. Jaroslav Vančát, Ph.D. (100%),
PhDr. Vladimíra Zikmundová, Ph.D. (100%),
|
Literatura
|
|
Časová náročnost
|
Všechny formy studia
|
Aktivity
|
Časová náročnost aktivity [h]
|
Vypracování kvalifikační práce [52-468]
|
104
|
Celkem
|
104
|
|
Předpoklady - další informace k podmíněnosti studia předmětu |
Student může vykonat obhajobu bakalářské práce, pokud získal ve skladbě předmětů předepsaných studijním programem studovaného oboru alespoň počet kreditů rovný šedesátinásobku počtu roků standardní doby studia. |
Získané způsobilosti |
Student je schopen 1. pracovat s odbornou literaturou, užívat poznámkový aparát, správně citovat zdroje, 2. formulovat cíle a hypotézy, 3. správně strukturovat bakalářskou práci, 4. správně formulovat závěry, 5. obhájit práci před komisí
|
Vyučovací metody |
|
Hodnotící metody |
- Hodnocení bakalářské práce
|
|
|
|