|
|
Hlavní nabídka Prohlížení IS/STAG
Nalezené předměty, počet: 1
Stránkování výsledků vyhledávání
Nalezeno 1 záznamů
Export do Xls
Informace o předmětu
KVK / BAP2
:
Popis předmětu
Pracoviště / Zkratka
|
KVK
/
BAP2
|
Akademický rok
|
2018/2019
|
Akademický rok
|
2018/2019
|
Název
|
Bakalářská práce 2
|
Způsob zakončení
|
Zápočet
|
Způsob zakončení
|
Zápočet
|
Akreditováno / Kredity
|
Ano,
8
Kred.
|
Forma zakončení
|
-
|
Forma zakončení
|
-
|
Rozsah hodin
|
|
Zápočet před zkouškou
|
Ne
|
Zápočet před zkouškou
|
Ne
|
Automatické uznávání zápočtu před zkouškou
|
Ano v případě předchozího hodnocení 4 nebo nic.
|
Počítán do průměru
|
NE
|
Vyučovací jazyk
|
-
|
Obs/max
|
|
|
|
Automatické uznávání zápočtu před zkouškou
|
Ano v případě předchozího hodnocení 4 nebo nic.
|
Letní semestr
|
13 / -
|
2 / -
|
0 / -
|
Počítán do průměru
|
NE
|
Zimní semestr
|
0 / -
|
0 / -
|
0 / -
|
Opakovaný zápis
|
NE
|
Opakovaný zápis
|
NE
|
Rozvrh
|
Ano
|
Vyučovaný semestr
|
Zimní + Letní
|
Vyučovaný semestr
|
Zimní + Letní
|
Minimum (B + C) studentů
|
10
|
Volně zapisovatelný předmět |
Ano
|
Volně zapisovatelný předmět
|
Ano
|
Vyučovací jazyk
|
-
|
Počet dnů praxe
|
0
|
Počet hodin kontaktní výuky |
|
Hodnotící stupnice |
S|N |
Periodicita |
každý rok
|
Periodicita upřesnění |
|
Základní teoretický předmět |
Ne
|
Profilující předmět |
Ne
|
Základní teoretický předmět |
Ne
|
Hodnotící stupnice |
S|N |
Nahrazovaný předmět
|
Žádný
|
Vyloučené předměty
|
Nejsou definovány
|
Podmiňující předměty
|
Nejsou definovány
|
Předměty informativně doporučené
|
KVK/BAP1
|
Předměty,které předmět podmiňuje
|
KVK/SZB
|
Graf četnosti udělených hodnocení studentům napříč roky:
Obrázek PNG
,
XLS
|
Cíle předmětu (anotace):
|
Student pod vedením vedoucího bakalářské práce samostatně studuje, shromažďuje a zpracovává podklady pro vypracování bakalářské práce. Příprava bakalářské práce. Příprava prezentace.
|
Požadavky na studenta
|
Předpokladem pro získání zápočtu je: Vypracování harmonogramu práce na bakalářském úkolu včetně orientačního počtu a termínů konzultací (minimum jsou 4 konzultace, pokud vedoucí práce nestanoví vyšší počet konzultací). Počet povinných konzultací může být vedoucím práce zvýšen, pokud si to vyžádá průběh řešení úkolu. - Studující zpracuje části práce a předloží je v průběhu dohodnutých konzultací podle dohodnutého harmonogramu. - Příprava na obhajobu - prostudování posudků, vypracování podpůrné prezentace k obhajobě. - Obhajoba práce.
Textová část kvalifikační práce bude obsahovat: 1) část zaměřenou na výchovu a vzdělání návrhy možnosti využití tématu BP v oblasti edukace 2) analýzu uplatněných obrazných prostředků v tvůrčím procesu a ve výsledné výtvarné práci v umělecko - historickém kontextu a ve vztahu k zvolenému tématu BP.
Specifikace požadavků některých vedoucích BP:
Poláček Stanislav, MgA. et Mgr. Požadavky na studenta: není-li třeba jinak, - bude v pravidelných intervalech docházet na konzultace (absolvuje minimálně šest konzultací) na něž přijde připraven (zorientován v problematice a s myšlenkově jasně formulovanými východisky) - při každém setkání předloží několik návrhů řešení každého úkolu, výsledkem diskuse bude nosný výtvarný záměr před samostatnou realizací úkolu nebo kvantitativní posun ve vývoji závěrečné práce.
Zikmundová Vladimíra, Ph.Dr., Ph.D. V průběhu semestru student absolvuje minimálně 4 konzultace s vedoucí práce nad obsahem bakalářské/diplomové práce. Tyto konzultace budou v semestru víceméně rovnoměrně rozloženy tak, aby byla zajištěna průběžná kontrola přípravy a dílčích výstupů. Na termínu konzultace se student domlouvá s vedoucí práce v dostatečném předstihu a pokud možno respektuje navržený čas (viz konzultační hodiny vyučující). Student bude od začátku práce aktivně propojovat praktické činnosti s jejich teoretickou reflexí, pokud je praktický výstup předmětem zpracování.
|
Obsah
|
Školitel zadává studentovi podrobné pokyny k dalšímu zpracování bakalářské práce podle charakteru bakalářského úkolu (teoreticky a výzkumně zaměřená nebo prakticky a tvůrčím způsobem orientovaná práce). - Určení metodiky výzkumu. - Shromažďování dat pro řešení praktické části práce. - Realizace dílčích úkolů praktické části / výzkumu. - Zpracovávání výstupů z praxe, příprava interpretace a hodnocení výsledků. - Sestavení definitivní osnovy a názvů kapitol a podkapitol. - Dokončování teoretické části, kompletace praktické části, kontrola zdrojů atd. - Kontrola splnění cílů. - Redigování práce, kontrola věcného i formálního zpracování. - Odevzdání práce dle pokynů. - Příprava na obhajobu práce.
|
Aktivity
|
|
Studijní opory
|
|
Garanti a vyučující
|
-
Garanti:
PhDr. Věra Uhl Skřivanová, Ph.D. (100%),
-
Vede seminář:
Magistr umění Barbara Lucilla Benish (100%),
Prof. akad. sochař Kurt Gebauer, dr. h. c. (100%),
Prof. akad. mal. František Hodonský (100%),
PhDr. Martina Komzáková, Ph.D. (100%),
PhDr. Jan Mašek, Ph.D. (100%),
Mgr. Monika Plíhalová (100%),
PaedDr. Rudolf Podlipský, Ph.D. (100%),
MgA. Mgr. Stanislav Poláček (100%),
Doc. PaedDr. Jan Slavík, CSc. (100%),
Mgr. Lenka Stolárová (100%),
PhDr. Věra Uhl Skřivanová, Ph.D. (100%),
|
Literatura
|
|
Časová náročnost
|
Všechny formy studia
|
Aktivity
|
Časová náročnost aktivity [h]
|
Vypracování kvalifikační práce [52-468]
|
220
|
Celkem
|
220
|
|
Předpoklady
|
Odborné znalosti - pro úspěšné zvládnutí předmětu se předpokládá, že je student před zahájením výuky schopen: |
systematicky a tvůrčím způsobem zpracovat odborný text; |
soustavně získávat informace; |
vyhodnocovat informace s ohledem na cíle své tvůrčí činnosti; |
Odborné dovednosti - pro úspěšné zvládnutí předmětu se předpokládá, že student před zahájením výuky dokáže: |
formulovat cíle, problémy a hypotézy v souladu se standardními metodickými postupy; |
logicky strukturovat výklad, vycházet z promyšlených předpokladů a korektně formulovat závěry; |
zvládat tvůrčí dovednosti potřebné k vypracování díla; |
|
Výsledky učení
|
Odborné znalosti - po absolvování předmětu prokazuje student znalosti: |
vyhledat a využít odbornou literaturu; |
užívat poznámkový aparát; |
citovat zdroje v souladu s určenými normami; |
prokázat kulturní vědění potřebné pro tvůrčí práci; |
Odborné dovednosti - po absolvování předmětu prokazuje student dovednosti: |
formulovat cíle, problémy a hypotézy v souladu se standardními metodickými postupy; |
logicky strukturovat výklad; |
vycházet z promyšlených předpokladů a korektně formulovat závěry; |
vypracovat dílo na základě získaných a rozvíjených tvůrčích dovedností; |
|
Hodnoticí metody
|
Odborné znalosti - odborné znalosti dosažené studiem předmětu jsou ověřovány hodnoticími metodami: |
Kvalifikační práce, |
|
Vyučovací metody
|
Odborné znalosti - pro dosažení odborných znalostí jsou užívány vyučovací metody: |
Individuální konzultace, |
|
|
|
|