|
|
Hlavní nabídka Prohlížení IS/STAG
Nalezené předměty, počet: 1
Stránkování výsledků vyhledávání
Nalezeno 1 záznamů
Export do Xls
Informace o předmětu
KVK / PRX
:
Popis předmětu
Pracoviště / Zkratka
|
KVK
/
PRX
|
Akademický rok
|
2013/2014
|
Akademický rok
|
2013/2014
|
Název
|
Seminář praxe
|
Způsob zakončení
|
Zápočet
|
Způsob zakončení
|
Zápočet
|
Akreditováno / Kredity
|
Ano,
1
Kred.
|
Forma zakončení
|
Kombinovaná
|
Forma zakončení
|
Kombinovaná
|
Rozsah hodin
|
Seminář
2
[HOD/TYD]
|
Zápočet před zkouškou
|
Ne
|
Zápočet před zkouškou
|
Ne
|
Automatické uznávání zápočtu před zkouškou
|
Ano v případě předchozího hodnocení 4 nebo nic.
|
Počítán do průměru
|
NE
|
Vyučovací jazyk
|
-
|
Obs/max
|
|
|
|
Automatické uznávání zápočtu před zkouškou
|
Ano v případě předchozího hodnocení 4 nebo nic.
|
Letní semestr
|
0 / -
|
0 / -
|
0 / -
|
Počítán do průměru
|
NE
|
Zimní semestr
|
29 / -
|
0 / 0
|
0 / 0
|
Opakovaný zápis
|
NE
|
Opakovaný zápis
|
NE
|
Rozvrh
|
Ano
|
Vyučovaný semestr
|
Zimní semestr
|
Vyučovaný semestr
|
Zimní semestr
|
Minimum (B + C) studentů
|
10
|
Volně zapisovatelný předmět |
Ano
|
Volně zapisovatelný předmět
|
Ano
|
Vyučovací jazyk
|
-
|
Počet dnů praxe
|
0
|
Počet hodin kontaktní výuky |
|
Hodnotící stupnice |
S|N |
Periodicita |
každý rok
|
Periodicita upřesnění |
|
Základní teoretický předmět |
Ne
|
Profilující předmět |
Ne
|
Základní teoretický předmět |
Ne
|
Hodnotící stupnice |
S|N |
Nahrazovaný předmět
|
Žádný
|
Vyloučené předměty
|
Nejsou definovány
|
Podmiňující předměty
|
Nejsou definovány
|
Předměty informativně doporučené
|
Nejsou definovány
|
Předměty,které předmět podmiňuje
|
Nejsou definovány
|
Graf četnosti udělených hodnocení studentům napříč roky:
Obrázek PNG
,
XLS
|
Cíle předmětu (anotace):
|
Předmět navazuje na systém praxí a v jeho průběhu bude mít student možnost formou skupinových konzultací s tutorem projednávat přípravy na praxi a výstupy z praxe.
|
Požadavky na studenta
|
V průběhu semestru studující vypracuje průběžné reflektivní bilance minimálně z 9 jednotlivých seminářů a na konci semestru závěrečnou seminární práci na určené téma v rozsahu 7 stran.
|
Obsah
|
1. Problematika přípravy na vyučovací jednotku Vv. 2. Projekt výuky v jedné vyučovací jednotce či v souboru několika propojených jednotek. 3. Problematika rozpracování konceptů do realizační podoby. 4. Organizační zajišťování výuky. "Mikrovýstupy" a jejich reflexe.
|
Aktivity
|
|
Studijní opory
|
|
Garanti a vyučující
|
|
Literatura
|
|
Časová náročnost
|
Všechny formy studia
|
Aktivity
|
Časová náročnost aktivity [h]
|
E-learning [dáno e-learningovým kurzem]
|
26
|
Vypracování seminární práce v magisterském studijním programu [5-100]
|
40
|
Celkem
|
66
|
|
Předpoklady - další informace k podmíněnosti studia předmětu |
Student je schopen reflektovat svoji pedagogickou praxi a diskutovat o problémech s ní spojených. |
Získané způsobilosti |
1. je schopen připravit a realizovat pedagogické výstupy ve vyučovacích jednotkách výtvarné výchovy ve vazbě na konkrétní podmínky praxe (škola, třída, vyučující), 2. prokazuje schopnost tvorby alternativních řešení programu vyučovacích jednotek výtvarné výchovy, v nichž je uplatněn stejný námět, 3. je schopen koncipovat programy obsahově propojených vyučovacích jednotek výtvarné výchovy, 4. je schopen koncipovat program vyučovacích jednotek výtvarné výchovy ve vazbě na RVP, 5. projevuje schopnost reflexe a sebereflexe, 6. je schopen závěry z reflexe verbálně formulovat a vyjádřit v písemné formě.
|
Vyučovací metody |
- Dialogická výuka
- Výuka podporovaná multimédii
- Prezentace práce studentů
- Individuální konzultace
- Studium metodou řešení problémů
- Seminární výuka
- Samostatná práce studentů
- Studium textů
|
Hodnotící metody |
|
|
|
|