|
|
Hlavní nabídka Prohlížení IS/STAG
Nalezené předměty, počet: 1
Stránkování výsledků vyhledávání
Nalezeno 1 záznamů
Export do Xls
Informace o předmětu
UJP / A4
:
Popis předmětu
Pracoviště / Zkratka
|
UJP
/
A4
|
Akademický rok
|
2020/2021
|
Akademický rok
|
2020/2021
|
Název
|
Angličtina 4
|
Způsob zakončení
|
Zápočet
|
Způsob zakončení
|
Zápočet
|
Akreditováno / Kredity
|
Ano,
4
Kred.
|
Forma zakončení
|
-
|
Forma zakončení
|
-
|
Rozsah hodin
|
Seminář
4
[HOD/TYD]
|
Zápočet před zkouškou
|
Ne
|
Zápočet před zkouškou
|
Ne
|
Automatické uznávání zápočtu před zkouškou
|
Ano v případě předchozího hodnocení 4 nebo nic.
|
Počítán do průměru
|
NE
|
Vyučovací jazyk
|
Angličtina
|
Obs/max
|
|
|
|
Automatické uznávání zápočtu před zkouškou
|
Ano v případě předchozího hodnocení 4 nebo nic.
|
Letní semestr
|
0 / -
|
0 / -
|
7 / -
|
Počítán do průměru
|
NE
|
Zimní semestr
|
0 / -
|
0 / -
|
0 / -
|
Opakovaný zápis
|
NE
|
Opakovaný zápis
|
NE
|
Rozvrh
|
Ano
|
Vyučovaný semestr
|
Letní semestr
|
Vyučovaný semestr
|
Letní semestr
|
Minimum (B + C) studentů
|
1
|
Volně zapisovatelný předmět |
Ano
|
Volně zapisovatelný předmět
|
Ano
|
Vyučovací jazyk
|
Angličtina
|
Počet dnů praxe
|
0
|
Počet hodin kontaktní výuky |
|
Hodnotící stupnice |
S|N |
Periodicita |
každý rok
|
Periodicita upřesnění |
|
Základní teoretický předmět |
Ne
|
Profilující předmět |
Ne
|
Základní teoretický předmět |
Ne
|
Hodnotící stupnice |
S|N |
Nahrazovaný předmět
|
CJP/A4
|
Vyloučené předměty
|
Nejsou definovány
|
Podmiňující předměty
|
Nejsou definovány
|
Předměty informativně doporučené
|
Nejsou definovány
|
Předměty,které předmět podmiňuje
|
Nejsou definovány
|
Graf četnosti udělených hodnocení studentům napříč roky:
Obrázek PNG
,
XLS
|
Cíle předmětu (anotace):
|
Kurz připravuje na výstupní úroveň B1 dle Společného evropského referenčního rámce pro jazyky.
|
Požadavky na studenta
|
- aktivní účast na seminářích
- průběžné plnění zadaných úkolů
- splnění závěrečného testu na 75%
- vypracování 2 písemných úkolů
|
Obsah
|
1. Informace o kurzu, představování. Trpný rod.
2. Gramatické členy. Nepřímá řeč - tvrzení a otázky. Popis místa.
3. Nepřímá řeč - žádosti a rozkazy. Vztažné věty. Formální telefonní rozhovor.
4. Abstraktní podstatná jména. Počitatelná a nepočitatelná podstatná jména. Vyjádření názoru.
5. Vyjádření přání. Popis obrázku. Would. Výrazy s "lose" a "lost". Vyjádření soucitu.
6. Podmínková věta 2.typu. Výrazy s "make" a "do". Podmínková věta 3.typu.
7. Průběžný test. Modální slovesa pro dedukci v minulosti. Esej.
8. Slovesa, po kterých následuje "-ing" a infinitiv s "to". Komparativy a superlativy. Vyjádření a přijetí komplimentu.
9. Slovesa, po kterých následuje předložka. Neformální email.
10. Knihy a četba. Opakování slovesných forem. Vyjádření poděkování.
11. Vztažná zájmena. Email a řeč na rozloučenou. Synonyma.
12. Závěrečné opakování. Zápočtový test.
13. Zhodnocení testů. Zápočty.
Studenti předmětu A4 mají k dispozici e-learningový program A4. Přístup je přes moodle.zcu.cz.
|
Aktivity
|
|
Studijní opory
|
|
Garanti a vyučující
|
-
Garanti:
Mgr. Radmila Holubová (100%),
-
Cvičící:
Natalie Bergman, M.A. (100%),
Mgr. Bc. Věra Bublíková (100%),
Mgr. Svatava Heinlová, Ph.D. (100%),
Mgr. Radmila Holubová (100%),
Richard Irons, BA (100%),
Mgr. Ing. Petra Kraftová (100%),
Dr. Phil. Simone Kraus (100%),
Mgr. Michaela Lašťovičková, Ph.D. (100%),
Mgr. Marie Majerová (100%),
PhDr. Hana Maurová (100%),
Mgr. Jitka Ramadanová, Ph.D. (100%),
Mgr. Barbora Reynaert, Ph.D. (100%),
Mgr. Stanislav Rychtařík (100%),
Mgr. Kateřina Švarcová (100%),
Mgr. Václav Trejbal, CSc. (100%),
Peter Joel Watson (100%),
M.A. Bartlomiej Wróblewski (100%),
|
Literatura
|
-
Základní:
Campbell, Robert; Metcalf, Rob. Global : intermediate : workbook with key. 1st ed. Oxford : Macmillan, 2011. ISBN 978-0-230-43028-0.
-
Základní:
Clandfield, Lindsay; Robb Benne, Rebecca. Global : intermediate: coursebook. 1st pub. Oxford : Macmillan, 2011. ISBN 978-0-230-03300-9.
-
Rozšiřující:
on-line e-learning course A4
(Holubová, Radmila; Strnadová, Lucie)
-
Doporučená:
Murphy, Raymond. English grammar in use : with answers : a self-study reference and practice book for intermediate students of English. 3rd ed. Cambridge : Cambridge University Press, 2004. ISBN 0-521-53289-2.
-
On-line katalogy knihoven
|
Časová náročnost
|
Všechny formy studia
|
Aktivity
|
Časová náročnost aktivity [h]
|
Příprava na souhrnný test [6-30]
|
32
|
Vypracování seminární práce v bakalářském studijním programu [5-40]
|
20
|
Kontaktní výuka
|
52
|
Celkem
|
104
|
|
Předpoklady
|
Odborné znalosti - pro úspěšné zvládnutí předmětu se předpokládá, že je student před zahájením výuky schopen: |
identifikovat základní gramatické struktury |
používat základní pravidla výslovnosti |
používat základní slovní zásobu v běžných životních situacích |
správně tvořit základní gramatické struktury |
strukturovat správně krátký jednoduchý text |
Odborné dovednosti - pro úspěšné zvládnutí předmětu se předpokládá, že student před zahájením výuky dokáže: |
analyzovat krátký článek v novinách, časopise, na internetu |
formulovat vhodně omluvu, žádost a poděkování a reakce na ně |
napsat krátké vypravování |
napsat krátký formální e-mail |
pohovořit o tématech každodenního života |
správně používat základní gramatické struktury |
Obecné způsobilosti - před zahájením studia předmětu je student schopen: |
bc. studium: používají své odborné znalosti, odborné dovednosti a obecné způsobilosti alespoň v jednom cizím jazyce, |
|
Výsledky učení
|
Odborné znalosti - po absolvování předmětu prokazuje student znalosti: |
aplikovat pravidla správné výslovnosti a intonace |
formulovat fráze pro zahájení a zakončení ústního i písemného projevu |
používat gramatické struktury a odpovídající slovní zásobu v běžných životních situacích |
používat vhodné jazykové prostředky pro popis obrázků, předmětů, míst a vybavení |
správně strukturovat text |
vyjádřit afekt a nadšení |
vyjádřit přání a pocity |
využít spojení s běžnými slovesy |
zvolit správné gramatické vazby a předložky se slovesy |
zvolit vhodnou slovní zásobu při komunikaci ve formální i neformální situaci |
Odborné dovednosti - po absolvování předmětu prokazuje student dovednosti: |
dotázat se na názor a vyjádřit vlastní názor |
identifikovat hlavní body televizních a rozhlasových pořadů na známá témata |
napsat esej a neformální email |
popsat obrázky, předměty, vybavení a místa ústní i písemnou formou |
postihnout hlavní smysl konverzace rodilých mluvčích |
uskutečnit formální telefonní hovor |
vyhledat důležitou informaci v autentickém textu |
vyjádřit soucit, kompliment a přijmout kompliment |
vytvořit prezentaci |
zformulovat řeč na rozloučenou |
Obecné způsobilosti - po absolvování předmětu je student schopen: |
bc. studium: používají své odborné znalosti, odborné dovednosti a obecné způsobilosti alespoň v jednom cizím jazyce, |
|
Hodnoticí metody
|
Odborné znalosti - odborné znalosti dosažené studiem předmětu jsou ověřovány hodnoticími metodami: |
Průběžné hodnocení, |
Sebehodnocení, |
Test, |
Seminární práce, |
test |
Odborné dovednosti - odborné dovednosti dosažené studiem předmětu jsou ověřovány hodnoticími metodami: |
Demonstrace dovedností (praktická činnost), |
Průběžné hodnocení, |
Sebehodnocení, |
Seminární práce, |
Test, |
Obecné způsobilosti - obecné způsobilosti dosažené studiem předmětu jsou ověřovány hodnoticími metodami: |
Demonstrace dovedností (praktická činnost), |
Průběžné hodnocení, |
Sebehodnocení, |
Seminární práce, |
Test, |
|
Vyučovací metody
|
Odborné znalosti - pro dosažení odborných znalostí jsou užívány vyučovací metody: |
Analyticko-kritická práce s textem, |
Cvičení (praktické činnosti), |
Kooperativní výuka, |
E-learning, |
Výuka podporovaná multimédii, |
Samostudium, |
Samostatná práce studentů, |
Odborné dovednosti - pro dosažení odborných dovedností jsou užívány vyučovací metody: |
Cvičení (praktické činnosti), |
Demonstrace dovedností, |
Diskuse, |
E-learning, |
Kooperativní výuka, |
Výuka podporovaná multimédii, |
Obecné způsobilosti - pro dosažení obecných způsobilostí jsou užívány vyučovací metody: |
Analyticko-kritická práce s textem, |
Cvičení (praktické činnosti), |
Demonstrace dovedností, |
Diskuse, |
E-learning, |
Kooperativní výuka, |
Samostudium, |
Výuka podporovaná multimédii, |
|
|
|
|