|
|
Hlavní nabídka Prohlížení IS/STAG
Nalezené předměty, počet: 1
Stránkování výsledků vyhledávání
Nalezeno 1 záznamů
Export do Xls
Informace o předmětu
UJP / A5
:
Popis předmětu
Pracoviště / Zkratka
|
UJP
/
A5
|
Akademický rok
|
2020/2021
|
Akademický rok
|
2020/2021
|
Název
|
Angličtina 5
|
Způsob zakončení
|
Zápočet
|
Způsob zakončení
|
Zápočet
|
Akreditováno / Kredity
|
Ano,
5
Kred.
|
Forma zakončení
|
-
|
Forma zakončení
|
-
|
Rozsah hodin
|
Seminář
4
[HOD/TYD]
|
Zápočet před zkouškou
|
Ne
|
Zápočet před zkouškou
|
Ne
|
Automatické uznávání zápočtu před zkouškou
|
Ano v případě předchozího hodnocení 4 nebo nic.
|
Počítán do průměru
|
NE
|
Vyučovací jazyk
|
Angličtina
|
Obs/max
|
|
|
|
Automatické uznávání zápočtu před zkouškou
|
Ano v případě předchozího hodnocení 4 nebo nic.
|
Letní semestr
|
0 / -
|
0 / -
|
0 / -
|
Počítán do průměru
|
NE
|
Zimní semestr
|
0 / -
|
31 / -
|
0 / -
|
Opakovaný zápis
|
NE
|
Opakovaný zápis
|
NE
|
Rozvrh
|
Ano
|
Vyučovaný semestr
|
Zimní semestr
|
Vyučovaný semestr
|
Zimní semestr
|
Minimum (B + C) studentů
|
15
|
Volně zapisovatelný předmět |
Ano
|
Volně zapisovatelný předmět
|
Ano
|
Vyučovací jazyk
|
Angličtina
|
Počet dnů praxe
|
0
|
Počet hodin kontaktní výuky |
|
Hodnotící stupnice |
S|N |
Periodicita |
každý rok
|
Periodicita upřesnění |
|
Základní teoretický předmět |
Ne
|
Profilující předmět |
Ne
|
Základní teoretický předmět |
Ne
|
Hodnotící stupnice |
S|N |
Nahrazovaný předmět
|
CJP/A5
|
Vyloučené předměty
|
Nejsou definovány
|
Podmiňující předměty
|
Nejsou definovány
|
Předměty informativně doporučené
|
Nejsou definovány
|
Předměty,které předmět podmiňuje
|
Nejsou definovány
|
Graf četnosti udělených hodnocení studentům napříč roky:
Obrázek PNG
,
XLS
|
Cíle předmětu (anotace):
|
Kurz připravuje na výstupní úroveň B1/B2 dle Společného evropského referenčního rámce pro jazyky.
|
Požadavky na studenta
|
- splnění závěrečného testu na 70%
- vypracování 2 domácích prací
|
Obsah
|
1. Course information. Cities. Languages. Auxiliary verbs. Opinions. Emphasising. Generalising.
2. Family histories. Illness and disease. Predicative adjectives. Present and future tenses.
Writing a report.
3. Science and inventions. Personal goals. Future forms. Certainty. Correcting and restating.
4. Moral dilemmas. Honesty. (Dis)agreeing. Introducing a topic. Presenting an argument.
Structuring an essay.
5. Land & sea, The natural world. Narrative tenses. Trade language. Interpreting data.
6. The ocean. News story. The present perfect vs. the past. Maps.
7. Informal email. Communication strategies.
8. Magic & mystery. Modals of speculation. Impersonal passive. Expressing doubt.
9. Discussing a quotation. The past perfect. Plot devices. Vague language. Writing a review.
10. Baby and child care. Relationships. Names. Will for present ha bits. Changing a topic.
11. My earliest memory. Used to, would and the past. Be used to & get used to. Writing an article.
12. Final revision. Final credit test.
13. Test and course evaluation. Credits given.
|
Aktivity
|
|
Studijní opory
|
|
Garanti a vyučující
|
-
Garanti:
Mgr. Svatava Heinlová, Ph.D. (100%),
-
Cvičící:
Natalie Bergman, M.A. (100%),
Mgr. Libuše Dubová (100%),
Mgr. Svatava Heinlová, Ph.D. (100%),
Richard Irons, BA (100%),
PhDr. Hana Maurová (100%),
Mgr. Dagmar Vokrová (100%),
Peter Joel Watson (100%),
|
Literatura
|
-
Základní:
CLANDFIELD, L., BENNE, R. R. Global: Upper Intermediate coursebook. Oxford, 2011. ISBN 978-0-230-03318-4.
-
Základní:
CLANDFIELD, L., BENNE, R. R. Global: Upper Intermediate workbook. OXFORD, 2011. ISBN 978-0-230-42938-3.
-
Doporučená:
Murphy, Raymond. English grammar in use : a self-study reference and practice book for intermediate students of English : with answers. Cambridge : Cambridge University Press, 2004. ISBN 0-521-53762-2.
-
On-line katalogy knihoven
|
Časová náročnost
|
Všechny formy studia
|
Aktivity
|
Časová náročnost aktivity [h]
|
Kontaktní výuka
|
52
|
Příprava na souhrnný test [6-30]
|
40
|
Vypracování seminární práce v bakalářském studijním programu [5-40]
|
40
|
Celkem
|
132
|
|
Předpoklady
|
Odborné znalosti - pro úspěšné zvládnutí předmětu se předpokládá, že je student před zahájením výuky schopen: |
student umí: - postihnout hlavní smysl konverzace rodilých mluvčích - porozumět hlavní myšlence článku v novinách, časopise, na internetu - popsat události, pocity, přání ústní i písemnou formou - napsat krátký formální a neformální email či dopis |
|
Výsledky učení
|
Odborné znalosti - po absolvování předmětu prokazuje student znalosti: |
student umí: - porozumět obsahu konverzace rodilých mluvčích ve standardním dialektu - postihnout hlavní smysl televizních a rozhlasových pořadů - vyhledat důležitou informaci v delším a složitém autentickém textu - porozumět textům psaným běžně užívaným jazykem vztahujícím se k odbornosti studenta - nepřipraven začít konverzovat o tématech, která jsou mu známá nebo souvisejí s každodenním životem - napsat souvislý srozumitelný text na téma, které student zná nebo ho osobně zajímá |
|
Hodnoticí metody
|
Odborné znalosti - odborné znalosti dosažené studiem předmětu jsou ověřovány hodnoticími metodami: |
Test, |
Seminární práce, |
|
Vyučovací metody
|
Odborné znalosti - pro dosažení odborných znalostí jsou užívány vyučovací metody: |
Výuka podporovaná multimédii, |
Demonstrace dovedností, |
Skupinová výuka, |
Samostudium, |
Samostatná práce studentů, |
Seminární výuka (badatelské metody), |
|
|
|
|