Cíle předmětu (anotace):
|
Cílem kurzu je prohloubit jazykové kompetence na úrovni B2 dle Společného evropského referenčního rámce pro jazyky.
|
Požadavky na studenta
|
Zápočtové požadavky: - aktivní účast na seminářích a průběžné plnění zadaných úkolů - splnění závěrečného testu na 70%
Požadavky na zkoušku: prezentace dva eseje
|
Obsah
|
1. Introduction to the course; Practice introductions; Discussion of current events; Discussion about departments and studies 2. Discussions; Functional English; 3. Discussion on Reading 1; 4. Discussions; Functional English; Discuss presentations 5. Discussions; Presentations; 6. Discussion on Reading 2; Functional English; 7. Discussions based on Presentations 8. Discussions; Functional English; 9. Discussions; Reading 3 assigned 10. Discussion on Reading 3; Functional English; 11. Discussions 12. Revision and Written Exam 13. Credit Week
|
Aktivity
|
|
Studijní opory
|
|
Garanti a vyučující
|
|
Literatura
|
|
Časová náročnost
|
Všechny formy studia
|
Aktivity
|
Časová náročnost aktivity [h]
|
Kontaktní výuka
|
52
|
Příprava na souhrnný test [6-30]
|
30
|
Vypracování seminární práce v bakalářském studijním programu [5-40]
|
40
|
Příprava prezentace (referátu v cizím jazyce) [10-15]
|
10
|
Celkem
|
132
|
|
Předpoklady - další informace k podmíněnosti studia předmětu |
Student umí: - porozumět obsahu konverzace rodilých mluvčích - porozumět článkům na aktuální téma v novinách a na internetu - stručně zdůvodnit a vysvětlit své názory a plány ústní i písemnou formou - zapojit se do konverzace související s každodenním životem - diskutovat o aktuálních tématech
|
Získané způsobilosti |
Student umí:
- porozumět článkům na aktuální téma v novinách a na internetu, jejich obsahu i postoji autora
- rychle se orientovat v dlouhých a složitých textech, zaznamenat důležité detaily
- aktivně se účastnit diskuzí, vyjádřit a obhájit svůj názor i na kontroverzní témata
- připravit a přednést prezentaci, moderovat navazující diskuzi
- napsat esej nebo zprávu sdělující informace nebo udávající důvody na podporu určitého stanoviska nebo proti němu
|
Vyučovací metody |
- Skupinová výuka
- Prezentace práce studentů
- Demonstrace dovedností
- Seminární výuka
- Samostatná práce studentů
- Samostudium studentů
|
Hodnotící metody |
- Test
- Seminární práce
- Individuální prezentace na semináři
|