|
|
Hlavní nabídka Prohlížení IS/STAG
Nalezené předměty, počet: 1
Stránkování výsledků vyhledávání
Nalezeno 1 záznamů
Export do Xls
Informace o předmětu
UJP / AA
:
Popis předmětu
Pracoviště / Zkratka
|
UJP
/
AA
|
Akademický rok
|
2013/2014
|
Akademický rok
|
2013/2014
|
Název
|
Angličtina A
|
Způsob zakončení
|
Zkouška
|
Způsob zakončení
|
Zkouška
|
Akreditováno / Kredity
|
Ano,
4
Kred.
|
Forma zakončení
|
Ústní
|
Forma zakončení
|
Ústní
|
Rozsah hodin
|
Cvičení
2
[HOD/TYD]
|
Zápočet před zkouškou
|
Ano
|
Zápočet před zkouškou
|
Ano
|
Automatické uznávání zápočtu před zkouškou
|
Ano v případě předchozího hodnocení 4 nebo nic.
|
Počítán do průměru
|
ANO
|
Vyučovací jazyk
|
Angličtina
|
Obs/max
|
|
|
|
Automatické uznávání zápočtu před zkouškou
|
Ano v případě předchozího hodnocení 4 nebo nic.
|
Letní semestr
|
21 / -
|
308 / -
|
12 / -
|
Počítán do průměru
|
ANO
|
Zimní semestr
|
40 / -
|
26 / -
|
6 / -
|
Opakovaný zápis
|
NE
|
Opakovaný zápis
|
NE
|
Rozvrh
|
Ano
|
Vyučovaný semestr
|
Zimní + Letní
|
Vyučovaný semestr
|
Zimní + Letní
|
Minimum (B + C) studentů
|
10
|
Volně zapisovatelný předmět |
Ano
|
Volně zapisovatelný předmět
|
Ano
|
Vyučovací jazyk
|
Angličtina
|
Počet dnů praxe
|
0
|
Počet hodin kontaktní výuky |
|
Hodnotící stupnice |
1|2|3|4 |
Periodicita |
každý rok
|
Hodnotící stupnice pro zp. před zk. |
S|N |
Periodicita upřesnění |
|
Základní teoretický předmět |
Ne
|
Profilující předmět |
Ne
|
Základní teoretický předmět |
Ne
|
Hodnotící stupnice |
1|2|3|4 |
Hodnotící stupnice pro zp. před zk. |
S|N |
Nahrazovaný předmět
|
Žádný
|
Vyloučené předměty
|
Nejsou definovány
|
Podmiňující předměty
|
Nejsou definovány
|
Předměty informativně doporučené
|
Nejsou definovány
|
Předměty,které předmět podmiňuje
|
Nejsou definovány
|
Graf četnosti udělených hodnocení studentům napříč roky:
Obrázek PNG
,
XLS
|
Cíle předmětu (anotace):
|
Cílem kurzu je vybavit studenty, kteří nestudují angličtinu jako obor, kompetencemi úrovně B1/B2 podle Společného evropského referenčního rámce pro jazyky.
|
Požadavky na studenta
|
Požadavky na zápočet: Průběžné plnění zadaných úkolů, 2 písemné práce, průběžný test minimálně na 70% a závěrečný test minimálně na 75%.
Požadavky na zkoušku: Ústní zkouška formou pohovoru v angličtině na probraná témata.
|
Obsah
|
Week 1: Course information. Make and do. First conditionals and future time clauses. Discussion language.
Week 2: Computers. Expressing ability. Second conditional.
Week 3: Computer viruses. Use of articles. Indirect and direct questions.
Week 4: Weather. The passive. Containers. Quantifiers.
Week 5: Warnings and advice. Dangers at sea. Word formation.
Week 6: Health. Relative clauses. News collocations. Present perfect simple active and passive.
Week 7: Body language. Health problems. Connecting words.
Week 8: Midterm test. Describing people. Modal verbs.
Week 9: Phrasal verbs. Asking for, giving and refusing permissions.
Week 10: Things people do at work. Adjectives to describe jobs. Reported speech. Reporting verbs.
Week 11: Telephoning. Taking and leaving a message, checking information. Test revision.
Week 12: Credit test
Week 13: Evaluation.
Studenti předmětu AA mají k dispozici e-learningový program AA. Přístup je přes moodle.zcu.cz.
|
Aktivity
|
|
Studijní opory
|
|
Garanti a vyučující
|
-
Garanti:
Mgr. Svatava Heinlová, Ph.D. (100%),
-
Cvičící:
Natalie Bergman, M.A. (100%),
Mgr. Bc. Věra Bublíková (100%),
Mgr. Libuše Dubová (100%),
Mgr. Svatava Heinlová, Ph.D. (100%),
Mgr. Jana Holá (100%),
Mgr. Marie Majerová (100%),
PhDr. Hana Maurová (100%),
Mgr. Jitka Ramadanová, Ph.D. (100%),
Mgr. Barbora Reynaert, Ph.D. (100%),
Ing. Roman Rychtera (100%),
Mgr. Kateřina Sachrová, Ph.D. (100%),
Ing. Milada Stočková (100%),
|
Literatura
|
|
Časová náročnost
|
Všechny formy studia
|
Aktivity
|
Časová náročnost aktivity [h]
|
Kontaktní výuka
|
26
|
Příprava na souhrnný test [6-30]
|
13
|
Vypracování seminární práce v bakalářském studijním programu [5-40]
|
20
|
Příprava na dílčí test [2-10]
|
10
|
Příprava na zkoušku [10-60]
|
35
|
Celkem
|
104
|
|
Předpoklady - další informace k podmíněnosti studia předmětu |
student umí: - vystihnout hlavní smysl poslechových sdělení v rámci známých témat - vyhledat v krátkých textech relevantní fakta a informace, odhadnout smysl jednotlivých slov z kontextu a porozumět informacím v běžných materiálech jako jsou brožury a dopisy - vysvětlit své názory a reakce při řešení problémů atd. - vyjádřit doměnky a názory v diskusi v rámci známých témat - jednoduše popsat řadu situací v rámci známých témat a vyprávět příběh - sdělit v dopise příteli jednoduchý fakt nebo požádat o informací
|
Získané způsobilosti |
student umí: - užít řady strategií k dosažení porozumění slyšenému projevu, včetně vystižení hlavního smyslu - porozumět článkům o aktuálních problémech, v nichž autor vyjadřuje specifické postoje a názory - jednat ve většině situací, které mohou nastat při cestování (např. ověřit si informace) - zůčastnit se nepřipraven konverzace v rámci známých témat - vyjádřit zdvořile souhlas a nesouhlas a uvažovat nad příčinami, následky a hypotetickými situacemi - napsat detailní a snadno čitelný text o událostech nebo reálných či fiktivních zážitcích
|
Vyučovací metody |
- E-learning
- Diskuse
- Dialogická výuka
- Výuka podporovaná multimédii
- Seminární výuka
- Samostatná práce studentů
|
Hodnotící metody |
- Test
- Ústní zkouška
- Seminární práce
- Demonstrace dovedností při semináři
|
|
|
|