|
|
Hlavní nabídka Prohlížení IS/STAG
Nalezené předměty, počet: 1
Stránkování výsledků vyhledávání
Nalezeno 1 záznamů
Export do Xls
Informace o předmětu
UJP / AC7B
:
Popis předmětu
Pracoviště / Zkratka
|
UJP
/
AC7B
|
Akademický rok
|
2020/2021
|
Akademický rok
|
2020/2021
|
Název
|
Hospodářská angličtina 3
|
Způsob zakončení
|
Zápočet
|
Způsob zakončení
|
Zápočet
|
Akreditováno / Kredity
|
Ano,
4
Kred.
|
Forma zakončení
|
-
|
Forma zakončení
|
-
|
Rozsah hodin
|
Cvičení
4
[HOD/TYD]
|
Zápočet před zkouškou
|
Ne
|
Zápočet před zkouškou
|
Ne
|
Automatické uznávání zápočtu před zkouškou
|
Ano v případě předchozího hodnocení 4 nebo nic.
|
Počítán do průměru
|
NE
|
Vyučovací jazyk
|
Angličtina
|
Obs/max
|
|
|
|
Automatické uznávání zápočtu před zkouškou
|
Ano v případě předchozího hodnocení 4 nebo nic.
|
Letní semestr
|
0 / -
|
0 / -
|
0 / -
|
Počítán do průměru
|
NE
|
Zimní semestr
|
0 / -
|
228 / -
|
1 / -
|
Opakovaný zápis
|
NE
|
Opakovaný zápis
|
NE
|
Rozvrh
|
Ano
|
Vyučovaný semestr
|
Zimní + Letní
|
Vyučovaný semestr
|
Zimní + Letní
|
Minimum (B + C) studentů
|
10
|
Volně zapisovatelný předmět |
Ano
|
Volně zapisovatelný předmět
|
Ano
|
Vyučovací jazyk
|
Angličtina
|
Počet dnů praxe
|
0
|
Počet hodin kontaktní výuky |
|
Hodnotící stupnice |
S|N |
Periodicita |
každý rok
|
Periodicita upřesnění |
|
Základní teoretický předmět |
Ne
|
Profilující předmět |
Ne
|
Základní teoretický předmět |
Ne
|
Hodnotící stupnice |
S|N |
Nahrazovaný předmět
|
SMA/AC7B
|
Vyloučené předměty
|
Nejsou definovány
|
Podmiňující předměty
|
Nejsou definovány
|
Předměty informativně doporučené
|
Nejsou definovány
|
Předměty,které předmět podmiňuje
|
Nejsou definovány
|
Graf četnosti udělených hodnocení studentům napříč roky:
Obrázek PNG
,
XLS
|
Cíle předmětu (anotace):
|
Upevnit odbornou anglickou slovní zásobu ve vybraných obchodních tématech, zároveň prohloubit znalosti anglické gramatiky a zdokonalit komunikační dovednosti, rozvíjet poslech a psaní hospodářské korespondence.
|
Požadavky na studenta
|
Požadavky pro udělení zápočtu:
1) Splnění písemných úkolů zadaných na Courseware
2) Splnění zápočtového testu na min. 70%, zápočtový test lze opakovat dvakrát
.
|
Obsah
|
1. informace o kurzu
opakování slovesných časů
profesní růst zaměstnanců, školení
počitatelnost podstatných jmen
2. pracovní náplň
pracovní uspokojení
písemná zpráva o školení
3. předpřítomný a minulý čas
práce pro nadnárodní firmu
4. pracovní pohovor
písemná žádost o zaměstnání
pracovní kontakt po telefonu
fráze pro vyjadřování malých a velkých rozdílů
5. opakování
inzerce a propagace
slovesné vazby s infinitivem a -ing
předložky ve frázích popisujících změny a trendy
6. účast na veletrhu
psaní krátkých pracovních sdělení a zpráv
e-mailová komunikace-poptávka a odpověď
formální žádost
spojení se slovesy know, find out, learn, teach
7. obchodní jednání, vyjednávací dovednosti
e-mail potvrzující sjednané podmínky
podmínková souvětí 1. a 2. typu
opakování
8. podnikání, frančíza
předložky ve frázích vyjadřujících časové souvislosti
slovní zásoba z oblasti financí
9. dopis požadující informace o frančíze
začínající firma a možnosti jejího financování
10. rozšiřování firmy
expanze do zahraničí
slovní zásoba place, space, room, opportunity, possibility, option
spojovací výrazy although, however, on balace, in conclusion, to sum up
11. obchodní záměr a jeho prezentace
struktura prezentace, fráze
užití sloves can a could
12. opakování
13. zápočtový test
závěrečná evaluace kurzu
Doplňující informace pro studenty kombinované formy studia jsou na Courseware.
|
Aktivity
|
|
Studijní opory
|
|
Garanti a vyučující
|
-
Garanti:
Mgr. Jitka Ramadanová, Ph.D. (100%),
-
Cvičící:
Mgr. Eva Adamcová (100%),
Mgr. Václav Fišer (100%),
Arniel Habac (100%),
Mgr. Tereza Havránková, Ph.D. (100%),
Ing. Petra Hromádková (100%),
Mgr. Ilona Kadlčíková (100%),
Dr. Phil. Simone Kraus (100%),
Mgr. Andrea Kubešová (100%),
Mgr. Lucie Misařová (100%),
Olesya Petrenko, Ph.D. (100%),
Mgr. Jitka Ramadanová, Ph.D. (100%),
Mgr. Kateřina Sachrová, Ph.D. (100%),
Neelu Singh, MBA (100%),
Ing. Milada Stočková (100%),
Mgr. Květoslava Šimková (100%),
Mgr. Kateřina Švarcová (100%),
Mgr. George Eyong Tabe (100%),
George Eyong Tabe (100%),
Mgr. Jaroslava Tichavová (100%),
Mgr. Václav Trejbal, CSc. (100%),
Mgr. Daniela Virtelová (100%),
Mgr. Dagmar Vokrová (100%),
|
Literatura
|
-
Základní:
Brook-Hart, Guy. Business Benchmark: Upper Intermediate. CUP Cambridge, 2013. ISBN 978-1-107-68098-2.
-
Rozšiřující:
TULLIS, G.; TRAPPE, T. New Insights into Business, Student´s Book. London: Longman, 2004. ISBN 978-0-582848870.
-
Doporučená:
ECONOMIA. Business Spotlight: Angličtina pro mezinárodní komunikaci. Praha: Economia.
-
Doporučená:
MASCULL, B. Business Vocabulary in Use, Intermediate. Cambridge: Cambridge University Press, 2012. ISBN 978-0-521-74862-9.
-
Doporučená:
McCarthy, Michael. Grammar for business. Cambridge : Cambridge University Press, 2009. ISBN 978-0-521-72720-4.
-
Doporučená:
kolektiv autorů. Oxford Business English Dictionary. Oxford: Oxford University Press, 2005. ISBN 9780194315845.
-
Doporučená:
ASHLEY, A. Oxford Handbook of Commercial Correspondence (new edition). Oxford: Oxfordu University Press, 2003. ISBN 978-0-19-457213-2.
-
Doporučená:
Naunton, I. Profile 3, Student's book. Oxford: Oxford University Press. ISBN 0194575772.
-
On-line katalogy knihoven
|
Časová náročnost
|
Všechny formy studia
|
Aktivity
|
Časová náročnost aktivity [h]
|
Vypracování seminární práce v bakalářském studijním programu [5-40]
|
18
|
E-learning [dáno e-learningovým kurzem]
|
15
|
Kontaktní výuka
|
52
|
Příprava na dílčí test [2-10]
|
20
|
Celkem
|
105
|
|
Předpoklady
|
Odborné znalosti - pro úspěšné zvládnutí předmětu se předpokládá, že je student před zahájením výuky schopen: |
student má jazykové znalosti na úrovni B2 Společného evropského referenčního rámce |
Odborné dovednosti - pro úspěšné zvládnutí předmětu se předpokládá, že student před zahájením výuky dokáže: |
student umí používat běžné gramatické struktury a slovní zásobu v situacích každodenního života, -dokáže napsat souvislý srozumitelný text na obecné téma, -rozumí krátkým článkům a zprávám v každodenním kontextu -je schopen vyjádřit svůj názor a obhájit ho v každodenním kontextu |
|
Výsledky učení
|
Odborné znalosti - po absolvování předmětu prokazuje student znalosti: |
student je schopen:- orientovat se v odborném hospodářském textu, - se aktivně účastnit diskuzí, presentovat své názory a řešení skupinových úkolů, - napsat formální dopis, zprávu a e-mail různého obchodního obsahu, - použít odbornou slovní zásobu z oblasti zaměstnání, náplně práce, školení, pronikání na trh, zakládání a rozšiřování firmy |
Odborné dovednosti - po absolvování předmětu prokazuje student dovednosti: |
student se dokáže aktivně účastnit diskuzí, umí prezentovat své názory a řešit skupinové úkoly, -umí napsat formální obchodní dopis a e-mail, -umí použít odbornou slovní zásobu z oblasti zaměstnání, náplně práce, školení, pronikání na trh, zakládání a rozšiřování firmy |
|
Hodnoticí metody
|
Odborné znalosti - odborné znalosti dosažené studiem předmětu jsou ověřovány hodnoticími metodami: |
Test, |
Demonstrace dovedností (praktická činnost), |
Seminární práce, |
Průběžné hodnocení, |
Odborné dovednosti - odborné dovednosti dosažené studiem předmětu jsou ověřovány hodnoticími metodami: |
Test, |
Demonstrace dovedností (praktická činnost), |
Portfolio, |
|
Vyučovací metody
|
Odborné znalosti - pro dosažení odborných znalostí jsou užívány vyučovací metody: |
Cvičení (praktické činnosti), |
E-learning, |
Výuka podporovaná multimédii, |
Demonstrace dovedností, |
Skupinová výuka, |
Samostatná práce studentů, |
Odborné dovednosti - pro dosažení odborných dovedností jsou užívány vyučovací metody: |
Cvičení (praktické činnosti), |
Demonstrace dovedností, |
Skupinová výuka, |
Samostatná práce studentů, |
|
|
|
|