|
|
Hlavní nabídka Prohlížení IS/STAG
Nalezené předměty, počet: 1
Stránkování výsledků vyhledávání
Nalezeno 1 záznamů
Export do Xls
Informace o předmětu
UJP / AC8B
:
Popis předmětu
Pracoviště / Zkratka
|
UJP
/
AC8B
|
Akademický rok
|
2020/2021
|
Akademický rok
|
2020/2021
|
Název
|
Hospodářská angličtina 4
|
Způsob zakončení
|
Zkouška
|
Způsob zakončení
|
Zkouška
|
Akreditováno / Kredity
|
Ano,
4
Kred.
|
Forma zakončení
|
Ústní
|
Forma zakončení
|
Ústní
|
Rozsah hodin
|
Cvičení
4
[HOD/TYD]
|
Zápočet před zkouškou
|
Ano
|
Zápočet před zkouškou
|
Ano
|
Automatické uznávání zápočtu před zkouškou
|
Ano v případě předchozího hodnocení 4 nebo nic.
|
Počítán do průměru
|
ANO
|
Vyučovací jazyk
|
Angličtina
|
Obs/max
|
|
|
|
Automatické uznávání zápočtu před zkouškou
|
Ano v případě předchozího hodnocení 4 nebo nic.
|
Letní semestr
|
0 / -
|
221 / -
|
1 / -
|
Počítán do průměru
|
ANO
|
Zimní semestr
|
0 / -
|
0 / -
|
0 / -
|
Opakovaný zápis
|
NE
|
Opakovaný zápis
|
NE
|
Rozvrh
|
Ano
|
Vyučovaný semestr
|
Zimní + Letní
|
Vyučovaný semestr
|
Zimní + Letní
|
Minimum (B + C) studentů
|
10
|
Volně zapisovatelný předmět |
Ano
|
Volně zapisovatelný předmět
|
Ano
|
Vyučovací jazyk
|
Angličtina
|
Počet dnů praxe
|
0
|
Počet hodin kontaktní výuky |
|
Hodnotící stupnice |
1|2|3|4 |
Periodicita |
každý rok
|
Hodnotící stupnice pro zp. před zk. |
S|N |
Periodicita upřesnění |
|
Základní teoretický předmět |
Ne
|
Profilující předmět |
Ne
|
Základní teoretický předmět |
Ne
|
Hodnotící stupnice |
1|2|3|4 |
Hodnotící stupnice pro zp. před zk. |
S|N |
Nahrazovaný předmět
|
SMA/AC8B
|
Vyloučené předměty
|
Nejsou definovány
|
Podmiňující předměty
|
Nejsou definovány
|
Předměty informativně doporučené
|
Nejsou definovány
|
Předměty,které předmět podmiňuje
|
Nejsou definovány
|
Graf četnosti udělených hodnocení studentům napříč roky:
Obrázek PNG
,
XLS
|
Cíle předmětu (anotace):
|
Upevnit další odborné jazykové dovednosti, zdokonalit v mluveném projevu, naučit argumentovat. Dále seznámit s prezentačními technikami a naučit efektivně prezentovat, uvést do problematiky lidských zdrojů, diskutovat případové studie v angličtině.
|
Požadavky na studenta
|
Požadavky na studenta
1)70% účast na online výuce. tj. v průběhu semestru 18X
2)Splnění písemných úkolů zadaných v COURSEWARE v zadaném termínu
3)Splnění zápočtového testu minimálně na 70%, zápočtový test lze opakovat dvakrát
4) úspěšné absolvování ústní zkoušky
|
Obsah
|
1. informace o kurzu
opakování slovesných časů
příprava a zařizování služební cesty
emailová komunikace
2. vliv moderních komunikačních technologií na služební cesty
perfektní tvary modálních sloves
problematika obchodních konferencí
3. navazování kontaktů na konferenci
firemní schůze
slovní zásoba k průběhu a organizaci schůzí
4. výhody a nevýhody různých typů schůzí
finanční stránka prodeje a odbytu
trpný rod k vyjádření názoru
vazby k vyjádření doporučení či návrhu
5. opakování probrané gramatiky
sociální média a zákazník
kolokace slovesa s podstatným jménem v obchodním kontextu
email informující o konání schůze
email obsahující informace o firmě
užívání určitého členu
6. firma a životní prostředí
ekologické pracovní prostředí
způsoby vyjádření příčiny
email obsahující návrh na zlepšení
průzkum názoru zaměstnanců ohledně pracovních podmínek
7. slovesa a pravidla užívaná pro nepřímou řeč
fráze blíže určující množství či počet
opakování
písemná zpráva o výsledcích průzkumu
pojem offshoring a outsourcing, pro a proti
8. podmínková souvětí 3. typu
písemný návrh na zadání práce vnější firmě
spokojenost zákazníků a jejich loajalita
slovní zásoba z oblasti výsledků hospodářské činnosti
vztažné věty
9. komunikace se zákazníky
kolokace přídavného jména s podstatným jménem
zájmena it, this, that
10. korespondence se zákazníky
slovní zásoba last a latest
dopis vyjadřující stížnost
fráze užívané k vyjádření výsledku
11. omluvný dopis nebo email
podnikání napříč kulturami
email informující o pracovní nabídce
12. fráze následované infinitivem nebo tvarem -ing
opakování
13. zápočtový test
výsledek zápočtového testu
hodnocení kurzu
Doplňující informace pro studenty kombinované formy studia jsou na Courseware.
|
Aktivity
|
|
Studijní opory
|
|
Garanti a vyučující
|
-
Garanti:
Mgr. Jitka Ramadanová, Ph.D. (100%),
-
Cvičící:
Mgr. Václav Fišer (100%),
Arniel Habac (100%),
Mgr. Tereza Havránková, Ph.D. (100%),
Ing. Petra Hromádková (100%),
Mgr. Ilona Kadlčíková (100%),
Mgr. Andrea Kubešová (100%),
Amanda Kae Laederich (100%),
Olesya Petrenko, Ph.D. (100%),
Mgr. Jitka Ramadanová, Ph.D. (100%),
Mgr. Kateřina Sachrová, Ph.D. (100%),
Neelu Singh, MBA (100%),
Ing. Milada Stočková (100%),
Mgr. Květoslava Šimková (100%),
Mgr. Kateřina Švarcová (100%),
George Eyong Tabe (100%),
Mgr. Jaroslava Tichavová (100%),
Mgr. Václav Trejbal, CSc. (100%),
Mgr. Daniela Virtelová (100%),
Mgr. Dagmar Vokrová (100%),
|
Literatura
|
-
Základní:
Guy Brook- Hart. Business Benchmark: Upper intermediate. Cambridge, 2013. ISBN 9781107680982.
-
Rozšiřující:
TULLIS, G.; TRAPPE, T. New Insights into Business, Student´s Book. London: Longman, 2004. ISBN 978-0-582848870.
-
Rozšiřující:
Naunton, I. Profile 3: upper intermediate. Student' s book. Oxford: Oxford University Press, 2005. ISBN 0-19-457577-2.
-
Rozšiřující:
ALLISON, J. The Business 2.0 Intermediate, Student´s Book. Oxford: Macmillan, 2013. ISBN 978-0-230-43788-3.
-
Doporučená:
ECONOMIA. Business Spotlight: Angličtina pro mezinárodní komunikaci. Praha: Economia.
-
Doporučená:
MASCULL, B. Business Vocabulary in Use, Intermediate. Cambridge: Cambridge University Press, 2012. ISBN 978-0-521-74862-9.
-
Doporučená:
McCarthy, Michael. Grammar for business. Cambridge : Cambridge University Press, 2009. ISBN 978-0-521-72720-4.
-
Doporučená:
kolektiv autorů. Oxford Business English Dictionary. Oxford: Oxford University Press, 2005. ISBN 9780194315845.
-
Doporučená:
ASHLEY, A. Oxford Handbook of Commercial Correspondence (new edition). Oxford: Oxfordu University Press, 2003. ISBN 978-0-19-457213-2.
-
On-line katalogy knihoven
|
Časová náročnost
|
Všechny formy studia
|
Aktivity
|
Časová náročnost aktivity [h]
|
Příprava prezentace (referátu v cizím jazyce) [10-15]
|
8
|
Příprava na souhrnný test [6-30]
|
10
|
Kontaktní výuka
|
52
|
E-learning [dáno e-learningovým kurzem]
|
15
|
Příprava na zkoušku [10-60]
|
22
|
Celkem
|
107
|
|
Předpoklady
|
Odborné znalosti - pro úspěšné zvládnutí předmětu se předpokládá, že je student před zahájením výuky schopen: |
student má jazykové znalosti na úrovni B2 Společného evropského referenčního rámce |
Odborné dovednosti - pro úspěšné zvládnutí předmětu se předpokládá, že student před zahájením výuky dokáže: |
student je schopen aktivně se účastnit diskusí, prezentovat své názory a řešit skupinové úkoly, -umí napsat formální obchodní dopis a e-mail, -umí použít odbornou slovní zásobu z oblasti struktury firmy, firemní kultury a podpory zákazníků |
|
Výsledky učení
|
Odborné znalosti - po absolvování předmětu prokazuje student znalosti: |
student je schopen : porozumět na dané úrovni textům a použít slovní zásobu při diskuzích z oblasti služební cesty, účasti na konferencích, obchodních schůzí, pracovního prostředí šetrného k životnímu prostředí, vztahů a komunikace se zákazníky, firemní kultury zahraničních firem, - napsat e-mail s instrukcemi ohledně služební cesty, e-mail informující o schůzi, e-mail propagující novou službu, pracovní příležitost, stížnost |
Odborné dovednosti - po absolvování předmětu prokazuje student dovednosti: |
student rozumí na dané úrovni textům a umí použít slovní zásobu při diskuzích z oblasti služební cesty, účasti na konferencích, obchodních schůzí, pracovního prostředí šetrného k životnímu prostředí, vztahů a komunikace se zákazníky, firemní kultury zahraničních firem, - umí napsat e-mail s instrukcemi ohledně služební cesty, e-mail informující o schůzi, e-mail propagující novou službu, pracovní příležitost, stížnost |
|
Hodnoticí metody
|
Odborné znalosti - odborné znalosti dosažené studiem předmětu jsou ověřovány hodnoticími metodami: |
Ústní zkouška, |
Test, |
Demonstrace dovedností (praktická činnost), |
Individuální prezentace, |
Průběžné hodnocení, |
|
Vyučovací metody
|
Odborné znalosti - pro dosažení odborných znalostí jsou užívány vyučovací metody: |
Cvičení (praktické činnosti), |
E-learning, |
Výuka podporovaná multimédii, |
Demonstrace dovedností, |
Skupinová výuka, |
Samostatná práce studentů, |
|
|
|
|