|
|
Hlavní nabídka Prohlížení IS/STAG
Nalezené předměty, počet: 1
Stránkování výsledků vyhledávání
Nalezeno 1 záznamů
Export do Xls
Informace o předmětu
UJP / AEP2
:
Popis předmětu
Pracoviště / Zkratka
|
UJP
/
AEP2
|
Akademický rok
|
2020/2021
|
Akademický rok
|
2020/2021
|
Název
|
Akademická angličtina 2
|
Způsob zakončení
|
Zápočet
|
Způsob zakončení
|
Zápočet
|
Název dlouhý
|
English for Academic Purposes 2
|
Akreditováno / Kredity
|
Ano,
4
Kred.
|
Forma zakončení
|
Kombinovaná
|
Forma zakončení
|
Kombinovaná
|
Rozsah hodin
|
Cvičení
4
[HOD/TYD]
|
Zápočet před zkouškou
|
Ne
|
Zápočet před zkouškou
|
Ne
|
Automatické uznávání zápočtu před zkouškou
|
Ano v případě předchozího hodnocení 4 nebo nic.
|
Počítán do průměru
|
NE
|
Vyučovací jazyk
|
Angličtina
|
Obs/max
|
|
|
|
Automatické uznávání zápočtu před zkouškou
|
Ano v případě předchozího hodnocení 4 nebo nic.
|
Letní semestr
|
3 / -
|
0 / -
|
207 / -
|
Počítán do průměru
|
NE
|
Zimní semestr
|
0 / -
|
0 / -
|
0 / -
|
Opakovaný zápis
|
NE
|
Opakovaný zápis
|
NE
|
Rozvrh
|
Ano
|
Vyučovaný semestr
|
Letní semestr
|
Vyučovaný semestr
|
Letní semestr
|
Minimum (B + C) studentů
|
10
|
Volně zapisovatelný předmět |
Ano
|
Volně zapisovatelný předmět
|
Ano
|
Vyučovací jazyk
|
Angličtina
|
Počet dnů praxe
|
0
|
Počet hodin kontaktní výuky |
|
Hodnotící stupnice |
S|N |
Periodicita |
každý rok
|
Periodicita upřesnění |
|
Základní teoretický předmět |
Ne
|
Profilující předmět |
Ne
|
Základní teoretický předmět |
Ne
|
Hodnotící stupnice |
S|N |
Nahrazovaný předmět
|
Žádný
|
Vyloučené předměty
|
Nejsou definovány
|
Podmiňující předměty
|
Nejsou definovány
|
Předměty informativně doporučené
|
Nejsou definovány
|
Předměty,které předmět podmiňuje
|
Nejsou definovány
|
Graf četnosti udělených hodnocení studentům napříč roky:
Obrázek PNG
,
XLS
|
Cíle předmětu (anotace):
|
Cílem kurzu je rozvoj základních jazykových a akademických dovedností. Kurz je založen na autentických textech z vysokoškolských učebnic a nedílnou součástí kurzu jsou videonahrávky univerzitních přednášek. Kurz je určen pro studenty, kteří již dosáhli úrovně B1 dle SERR a potřebují se připravit na studium v angličtině na vysoké škole. Výstupní jazyková úroveň kurzu je B1+ dle SERR.
|
Požadavky na studenta
|
K udělení zápočtu musí student absolvovat všechny jednotlivě hodnocené části. Celkový součet bodů získaných v těchto jednotlivých částech musí činit minimálně 70 bodů z celkových možných 100 bodů.
Bodové zastoupení jednotlivých částí je následující:
2x Esej (2x 500 slov): 30 bodů (15+15)
Prezentace: 20 bodů
Závěrečný test: 50 bodů
|
Obsah
|
Networks: Academic focus - Contextualizing
Innovation: Academic focus - Referencing
Conusmption: Academic focus - Comparison and contrast
Crime: Academic focus - Argument and evidence
Progress: Academic focus - Cause and effect
Evergy: Acadenic focus - problem and solution
|
Aktivity
|
|
Studijní opory
|
|
Garanti a vyučující
|
-
Garanti:
Mgr. Jaroslava Tichavová (100%),
-
Cvičící:
Mgr. Eva Adamcová (100%),
Natalie Bergman, M.A. (100%),
Mgr. Bc. Věra Bublíková (100%),
Mgr. Jana Čepičková (100%),
Arniel Habac (100%),
Mgr. Jitka Hamarová (100%),
Mgr. Svatava Heinlová, Ph.D. (100%),
Mgr. Radmila Holubová (100%),
Richard Irons, BA (100%),
Dr. Phil. Simone Kraus (100%),
Mgr Justyna Kukrálová Sieradzan (100%),
Mgr. Michaela Lašťovičková, Ph.D. (100%),
Mgr. Lucie Misařová (100%),
Olesya Petrenko, Ph.D. (100%),
Mgr. Jadviga Polívková, DiS. (100%),
Mgr. Kateřina Sachrová, Ph.D. (100%),
Mgr. Květoslava Šimková (100%),
Mgr. Kateřina Švarcová (100%),
Mgr. Jaroslava Tichavová (100%),
Mgr. Václav Trejbal, CSc. (100%),
Mgr. Dagmar Vokrová (100%),
Peter Joel Watson (100%),
M.A. Bartlomiej Wróblewski (100%),
|
Literatura
|
-
Základní:
Edward De Chazal, Louis Rogers. Oxford EAP: Intermediate/B1+ Students Book and CD-ROM Pack. Oxford, 2013.
-
Doporučená:
Ken Paterson and Roberta Wedge. Oxford Grammar for EAP. Oxford, 2013. ISBN 9780194329996.
-
On-line katalogy knihoven
|
Časová náročnost
|
Všechny formy studia
|
Aktivity
|
Časová náročnost aktivity [h]
|
Příprava na souhrnný test [6-30]
|
20
|
Kontaktní výuka
|
52
|
Vypracování seminární práce v bakalářském studijním programu [5-40]
|
30
|
Příprava prezentace (referátu v cizím jazyce) [10-15]
|
15
|
Celkem
|
117
|
|
Předpoklady
|
Odborné znalosti - pro úspěšné zvládnutí předmětu se předpokládá, že je student před zahájením výuky schopen: |
student je schopen: - porozumět hlavním myšlenkám prezentace - prezentovat své akademické zkušenosti a cíle - identifikovat téma, hlavní myšlenku a klíčové informace v akademickém textu - rozepsat poznámky do vět - zapsat hlavní body přednášky formou poznámek - porozumět klíčovým informacím v přednášce - porozumět hlavní myšlence v odstavci a delším textu - formulovat definici a krátké vysvětlení - účastnit se prezentace na semináři a rozpoznat její obsah - přednést krátkou prezentaci - účastnit se diskuse na semináři a odkazovat se na body prezentace - předvídat obsah textu - napsat popisný odstavec - napsat shrnutí krátkého akademického textu - vybrat a sloučit zdroje za účelem napsání odstavce |
|
Výsledky učení
|
Odborné znalosti - po absolvování předmětu prokazuje student znalosti: |
student umí: - použít zkratky a symnoly k zapsání poznámek - ohodnotit různé zdroje - podrobně si zapsat informace a použít jich k napsání shrnutí článku - napsat úvod - odkazovat se na myšlenky jiných lidí - identifikovat a analyzovat druhy citací v kontextu - parafrázovat myšlenky ze zdroje - naplánovat a napsat odstavec s přesným použitím citací - naplánovat článek zaměřený na porovnání - naplánovat a napsat článek zaměřený na argumentaci - rozpoznat a použít jazykové prostředky pro popis problému a řešení - připravit prezentaci ve skupině - naplánovat článek o řešení problému - rozpoznat a zaznamenat vztah příčiny a následku v přednášce - identifikovat vztah příčiny a následku v textu - naplánovat a strukturovat článek popisující vztah příčiny a následku |
|
Hodnoticí metody
|
Odborné znalosti - odborné znalosti dosažené studiem předmětu jsou ověřovány hodnoticími metodami: |
Test, |
Demonstrace dovedností (praktická činnost), |
Seminární práce, |
Průběžné hodnocení, |
|
Vyučovací metody
|
Odborné znalosti - pro dosažení odborných znalostí jsou užívány vyučovací metody: |
Cvičení (praktické činnosti), |
E-learning, |
Výuka podporovaná multimédii, |
Analyticko-kritická práce s textem, |
Demonstrace dovedností, |
Kooperativní výuka, |
|
|
|
|