|
|
Hlavní nabídka Prohlížení IS/STAG
Nalezené předměty, počet: 1
Stránkování výsledků vyhledávání
Nalezeno 1 záznamů
Export do Xls
Informace o předmětu
UJP / AI
:
Popis předmětu
Pracoviště / Zkratka
|
UJP
/
AI
|
Akademický rok
|
2013/2014
|
Akademický rok
|
2013/2014
|
Název
|
Angličtina přes Internet
|
Způsob zakončení
|
Zkouška
|
Způsob zakončení
|
Zkouška
|
Akreditováno / Kredity
|
Ano,
3
Kred.
|
Forma zakončení
|
Kombinovaná
|
Forma zakončení
|
Kombinovaná
|
Rozsah hodin
|
Cvičení
2
[HOD/TYD]
|
Zápočet před zkouškou
|
Ano
|
Zápočet před zkouškou
|
Ano
|
Automatické uznávání zápočtu před zkouškou
|
Ano v případě předchozího hodnocení 4 nebo nic.
|
Počítán do průměru
|
ANO
|
Vyučovací jazyk
|
Angličtina
|
Obs/max
|
|
|
|
Automatické uznávání zápočtu před zkouškou
|
Ano v případě předchozího hodnocení 4 nebo nic.
|
Letní semestr
|
0 / -
|
0 / -
|
0 / -
|
Počítán do průměru
|
ANO
|
Zimní semestr
|
0 / -
|
0 / -
|
0 / -
|
Opakovaný zápis
|
ANO
|
Opakovaný zápis
|
ANO
|
Rozvrh
|
Ano
|
Vyučovaný semestr
|
Zimní + Letní
|
Vyučovaný semestr
|
Zimní + Letní
|
Minimum (B + C) studentů
|
15
|
Volně zapisovatelný předmět |
Ano
|
Volně zapisovatelný předmět
|
Ano
|
Vyučovací jazyk
|
Angličtina
|
Počet dnů praxe
|
0
|
Počet hodin kontaktní výuky |
|
Hodnotící stupnice |
1|2|3|4 |
Periodicita |
každý rok
|
Hodnotící stupnice pro zp. před zk. |
S|N |
Periodicita upřesnění |
|
Základní teoretický předmět |
Ne
|
Profilující předmět |
Ne
|
Základní teoretický předmět |
Ne
|
Hodnotící stupnice |
1|2|3|4 |
Hodnotící stupnice pro zp. před zk. |
S|N |
Nahrazovaný předmět
|
CJP/AI
|
Vyloučené předměty
|
Nejsou definovány
|
Podmiňující předměty
|
Nejsou definovány
|
Předměty informativně doporučené
|
Nejsou definovány
|
Předměty,které předmět podmiňuje
|
Nejsou definovány
|
Graf četnosti udělených hodnocení studentům napříč roky:
Obrázek PNG
,
XLS
|
Cíle předmětu (anotace):
|
Cílem kurzu další zdokonalení anglického jazyka prostřednictvím práce na projektech v mezinárodním prostředí. Studenti si upevní nebo ze zdokonalí v jazykových dovednostech na úrovni B1/B2 dle Společného evropského referenčního rámce pro jazyky a naučí se komunikovat/pracovat ve virtuálním výukovém prostředí .
|
Požadavky na studenta
|
- aktivní účast na výuce po celý semestr - vypracování všech zadaných úkolů - úspěšné prezentování projektu (ústní zkouška)
|
Obsah
|
1. Introduction, choosing a topic for a project work
2. Reading advertising: Hit or Myth: worksheet
3. Speaking based on What I buy chart worksheet
4. Video: Merchants of Cool, worksheet
5. Research and Analysis, worksheet
6. Discussion based on research and analysis
7. Ad log. Research Webcharts
8. Choosing a medium, looking at Media Giants - worksheet
9. Ad creation: writing a story line
10. Ad creation
11. Peer editing
12. Tutorial on how to give a good presentation
13. Preparing a presentation
|
Aktivity
|
|
Studijní opory
|
|
Garanti a vyučující
|
|
Literatura
|
|
Časová náročnost
|
Všechny formy studia
|
Aktivity
|
Časová náročnost aktivity [h]
|
Příprava na zkoušku [10-60]
|
30
|
Příprava prezentace (referátu v cizím jazyce) [10-15]
|
15
|
Projekt týmový [20-60 / počet studentů]
|
16
|
Kontaktní výuka
|
26
|
Celkem
|
87
|
|
Předpoklady - další informace k podmíněnosti studia předmětu |
Student umí:
- přiměřeně správně používat běžné gramatické struktury a slovní zásobu v situacích každodenního života,
- postihnout hlavní smysl televizních a rozhlasových pořadů,
- porozumět textům psaným běžně užívaným jazykem vztahujícím se k odbornosti studenta nebo souvisejícím s každodenním životem,
- napsat souvislý srozumitelný text na téma, které student zná nebo ho osobně zajímá,
- připravit jednoduchou prezentaci
|
Získané způsobilosti |
Studenti umí:
- vypracovat projekt na mezinárodní úrovni,
- prezentovat projekt ve virtuální třídě a na semináři,
- telefonicky řešit pracovní záležitosti a vzniklé problémy,
- správně komunikovat prostřednictvím emailu,
- aktivně se účastnit diskusí, hodnotit a předkládat návrhy a celkově vést pracovní setkání i ve virtuálním prostředí,
- porozumět kulturním rozdílům. |
Vyučovací metody |
- E-learning
- Projektová výuka
- Diskuse
- Výuka podporovaná multimédii
- Prezentace práce studentů
- Samostatná práce studentů
- Samostudium studentů
- Seminář
|
Hodnotící metody |
- Ústní zkouška
- Projekt
- Portfolio
- Skupinová prezentace na semináři
- Průběžná evaluace
|
|
|
|