|
|
Hlavní nabídka Prohlížení IS/STAG
Nalezené předměty, počet: 1
Stránkování výsledků vyhledávání
Nalezeno 1 záznamů
Export do Xls
Informace o předmětu
UJP / APP
:
Popis předmětu
Pracoviště / Zkratka
|
UJP
/
APP
|
Akademický rok
|
2020/2021
|
Akademický rok
|
2020/2021
|
Název
|
Angličtina pro předškolní pedagogiku
|
Způsob zakončení
|
Zkouška
|
Způsob zakončení
|
Zkouška
|
Akreditováno / Kredity
|
Ano,
4
Kred.
|
Forma zakončení
|
Kombinovaná
|
Forma zakončení
|
Kombinovaná
|
Rozsah hodin
|
Cvičení
2
[HOD/TYD]
|
Zápočet před zkouškou
|
Ano
|
Zápočet před zkouškou
|
Ano
|
Automatické uznávání zápočtu před zkouškou
|
Ano v případě předchozího hodnocení 4 nebo nic.
|
Počítán do průměru
|
ANO
|
Vyučovací jazyk
|
-
|
Obs/max
|
|
|
|
Automatické uznávání zápočtu před zkouškou
|
Ano v případě předchozího hodnocení 4 nebo nic.
|
Letní semestr
|
0 / -
|
61 / -
|
1 / -
|
Počítán do průměru
|
ANO
|
Zimní semestr
|
0 / -
|
0 / -
|
0 / -
|
Opakovaný zápis
|
NE
|
Opakovaný zápis
|
NE
|
Rozvrh
|
Ano
|
Vyučovaný semestr
|
Zimní + Letní
|
Vyučovaný semestr
|
Zimní + Letní
|
Minimum (B + C) studentů
|
10
|
Volně zapisovatelný předmět |
Ano
|
Volně zapisovatelný předmět
|
Ano
|
Vyučovací jazyk
|
-
|
Počet dnů praxe
|
0
|
Počet hodin kontaktní výuky |
0
|
Hodnotící stupnice |
1|2|3|4 |
Periodicita |
každý rok
|
Hodnotící stupnice pro zp. před zk. |
S|N |
Periodicita upřesnění |
|
Základní teoretický předmět |
Ne
|
Profilující předmět |
Ne
|
Základní teoretický předmět |
Ne
|
Hodnotící stupnice |
1|2|3|4 |
Hodnotící stupnice pro zp. před zk. |
S|N |
Nahrazovaný předmět
|
Žádný
|
Vyloučené předměty
|
Nejsou definovány
|
Podmiňující předměty
|
Nejsou definovány
|
Předměty informativně doporučené
|
Nejsou definovány
|
Předměty,které předmět podmiňuje
|
Nejsou definovány
|
Graf četnosti udělených hodnocení studentům napříč roky:
Obrázek PNG
,
XLS
|
Cíle předmětu (anotace):
|
Předmět je určen pro studenty programu připravující budoucí učitele mateřských škol. Cílem
předmětu je umět z různých zdrojů vyhledat aktivity v anglickém jazyce vhodné pro předškolní dětim a porozumět odborným textům zaměřeným na vzdělávání předškolních dětí a umět o nich diskutovat.
|
Požadavky na studenta
|
Požadavky na zápočet:
Vytvoření portfolia ze sedmi dílčích úkolů. Prezentace jednoho tématu probíraného v semináři.
Požadavky na zkoušku:
Prokázat znalosti a dovednosti témat probíraných v semináři.
|
Obsah
|
1. Course information. Classroom language - equipment, more advanced vocabulary.
2. Ideas for Arts and Crafts.
3. Finding material online and using technology in the classroom.
4. Games - mainly board games.
5. Songs and nursery rhymes.
6. Fairy tales.
7. News in preschool education.
8. Dealing with disabilities and special needs children.
9. Dealing with talented children.
10. Organising events.
11. Presentations. Discussion.
12. Presentations. Discussion.
13. Evaluation.
|
Aktivity
|
|
Studijní opory
|
|
Garanti a vyučující
|
|
Literatura
|
|
Časová náročnost
|
Všechny formy studia
|
Aktivity
|
Časová náročnost aktivity [h]
|
Kontaktní výuka
|
26
|
Vypracování seminární práce v bakalářském studijním programu [5-40]
|
38
|
Příprava prezentace (referátu v cizím jazyce) [10-15]
|
10
|
Příprava na zkoušku [10-60]
|
30
|
Celkem
|
104
|
|
Předpoklady
|
Odborné znalosti - pro úspěšné zvládnutí předmětu se předpokládá, že je student před zahájením výuky schopen: |
identifikovat gramatické časy (přítomné, minulé, budoucí, předpřítomné) |
rozlišit strukturu vět oznamovacích, rozkazovacích a tázacích |
rozlišit pomocná slovesa |
rozlišit slovní druhy |
rozlišit základní větné členy |
Odborné dovednosti - pro úspěšné zvládnutí předmětu se předpokládá, že student před zahájením výuky dokáže: |
správně tvořit věty v přítomném, minulém, budoucím a předpřítomném čase |
zdůvodnit použití konkrétního času |
interpretovat kratší text |
vyjádřit názor |
Obecné způsobilosti - před zahájením studia předmětu je student schopen: |
bc. studium: používá s porozuměním odborný jazyk a symbolická a grafická vyjádření informací různého typu, |
|
Výsledky učení
|
Odborné znalosti - po absolvování předmětu prokazuje student znalosti: |
vyjmenovat aktivity pro předškolní děti |
popsat druhy specifických poruch učení předškolních děti |
pojmenovat vybavení učebny |
vyjmenovat dětské písničky |
Odborné dovednosti - po absolvování předmětu prokazuje student dovednosti: |
efektivně používat "classroom language" |
shrnout hlavní myšlenky odborného textu |
naplánovat a popsat událost |
vybrat vhodné aktivity pro předškolní děti |
vysvětlit postup aktivity |
|
Hodnoticí metody
|
Odborné znalosti - odborné znalosti dosažené studiem předmětu jsou ověřovány hodnoticími metodami: |
Ústní zkouška, |
Portfolio, |
Individuální prezentace, |
Demonstrace dovedností (praktická činnost), |
Odborné dovednosti - odborné dovednosti dosažené studiem předmětu jsou ověřovány hodnoticími metodami: |
Ústní zkouška, |
Demonstrace dovedností (praktická činnost), |
Portfolio, |
Individuální prezentace, |
Obecné způsobilosti - obecné způsobilosti dosažené studiem předmětu jsou ověřovány hodnoticími metodami: |
Ústní zkouška, |
Portfolio, |
Demonstrace dovedností (praktická činnost), |
Individuální prezentace, |
|
Vyučovací metody
|
Odborné znalosti - pro dosažení odborných znalostí jsou užívány vyučovací metody: |
Seminární výuka (diskusní metody), |
Výuka podporovaná multimédii, |
Analyticko-kritická práce s textem, |
Samostudium, |
Prezentace práce studentů, |
Diskuse, |
Skupinová výuka, |
Odborné dovednosti - pro dosažení odborných dovedností jsou užívány vyučovací metody: |
Seminární výuka (diskusní metody), |
Výuka podporovaná multimédii, |
Samostudium, |
Analyticko-kritická práce s textem, |
Diskuse, |
Skupinová výuka, |
Prezentace práce studentů, |
Obecné způsobilosti - pro dosažení obecných způsobilostí jsou užívány vyučovací metody: |
Výuka podporovaná multimédii, |
Seminární výuka (diskusní metody), |
Samostudium, |
Analyticko-kritická práce s textem, |
Diskuse, |
Skupinová výuka, |
Prezentace práce studentů, |
|
|
|
|