|
|
Hlavní nabídka Prohlížení IS/STAG
Nalezené předměty, počet: 1
Stránkování výsledků vyhledávání
Nalezeno 1 záznamů
Export do Xls
Informace o předmětu
UJP / AZ2
:
Popis předmětu
Pracoviště / Zkratka
|
UJP
/
AZ2
|
Akademický rok
|
2013/2014
|
Akademický rok
|
2013/2014
|
Název
|
Angličtina pro Fakultu zdrav. studií 2
|
Způsob zakončení
|
Zápočet
|
Způsob zakončení
|
Zápočet
|
Název dlouhý
|
Angličtina pro FZS 2
|
Akreditováno / Kredity
|
Ano,
2
Kred.
|
Forma zakončení
|
-
|
Forma zakončení
|
-
|
Rozsah hodin
|
Cvičení
2
[HOD/TYD]
|
Zápočet před zkouškou
|
Ne
|
Zápočet před zkouškou
|
Ne
|
Automatické uznávání zápočtu před zkouškou
|
Ano v případě předchozího hodnocení 4 nebo nic.
|
Počítán do průměru
|
NE
|
Vyučovací jazyk
|
Angličtina
|
Obs/max
|
|
|
|
Automatické uznávání zápočtu před zkouškou
|
Ano v případě předchozího hodnocení 4 nebo nic.
|
Letní semestr
|
0 / -
|
134 / -
|
0 / -
|
Počítán do průměru
|
NE
|
Zimní semestr
|
0 / -
|
0 / -
|
0 / -
|
Opakovaný zápis
|
NE
|
Opakovaný zápis
|
NE
|
Rozvrh
|
Ano
|
Vyučovaný semestr
|
Letní semestr
|
Vyučovaný semestr
|
Letní semestr
|
Minimum (B + C) studentů
|
10
|
Volně zapisovatelný předmět |
Ano
|
Volně zapisovatelný předmět
|
Ano
|
Vyučovací jazyk
|
Angličtina
|
Počet dnů praxe
|
0
|
Počet hodin kontaktní výuky |
|
Hodnotící stupnice |
S|N |
Periodicita |
každý rok
|
Periodicita upřesnění |
|
Základní teoretický předmět |
Ne
|
Profilující předmět |
Ne
|
Základní teoretický předmět |
Ne
|
Hodnotící stupnice |
S|N |
Nahrazovaný předmět
|
CJP/APF2
|
Vyloučené předměty
|
Nejsou definovány
|
Podmiňující předměty
|
Nejsou definovány
|
Předměty informativně doporučené
|
UJP/AZ1
|
Předměty,které předmět podmiňuje
|
Nejsou definovány
|
Graf četnosti udělených hodnocení studentům napříč roky:
Obrázek PNG
,
XLS
|
Cíle předmětu (anotace):
|
Naučit studenty efektivně komunikovat ústní a písemnou formou ve zdravotnicky orientovaném pracovním prostředí a připravit studenty na jazykové kompetence na úroveň A2++ SERR (Společného evropského referenčního rámce).
|
Požadavky na studenta
|
Podmínky k získání zápočtu:
- aktivní účast na cvičeních a průběžné plnění zadaných úkolů
- úspěšné absolvování závěrečného testu (na 75 %)
|
Obsah
|
Healthy lifestyle, food and nutrition Infectious diseases Hygiene Medication, side effects, drugs and addictions Holistic and alternative medicine Fysiotherapy and Ergotherapy Paramedics Radiology Protection of Public Health and Safety University studies, studies and work abroad Qualifications and job positions Applying for a job
|
Aktivity
|
|
Studijní opory
|
|
Garanti a vyučující
|
|
Literatura
|
-
Základní:
Telínová, Alena, Crossen, Gary. English for Medical Professions 2.
-
Doporučená:
Topilová, Věra. Anglicko-český česko-anglický lékařský slovník. Praha : Grada, 1999. ISBN 80-7169-284-0.
-
Doporučená:
McCullagh M., Wright R. Good Practice - Communication Skills in English for the Medical Practitioners. CUP, 2008.
-
Doporučená:
Topilová, V. Medical English / Angličtina pro zdravotníky. Havlíčkův Brod, 2001.
-
Doporučená:
Grice T. Nursing 1. OUP, 2007.
-
Doporučená:
Eastwood, John. Oxford practice grammar : with answers. Oxford : Oxford university press, 1999. ISBN 0-19-431369-7.
-
On-line katalogy knihoven
|
Časová náročnost
|
Všechny formy studia
|
Aktivity
|
Časová náročnost aktivity [h]
|
Kontaktní výuka
|
26
|
Příprava prezentace (referátu) [3-8]
|
6
|
Příprava na souhrnný test [6-30]
|
12
|
Příprava na dílčí test [2-10]
|
8
|
Celkem
|
52
|
|
Předpoklady - další informace k podmíněnosti studia předmětu |
Studenti umí :
-zapojit se do rozhovoru o běžných každodenních tématech a činnostech.
-porozumět základním informacím textů studovaného oboru
-porozumět větám, frázím a často používaným výrazům vztahujícím se ke zdravotnictví
-jednoduchou a přímou výměny informací v rámci studovaného oboru
-správně používat jednoduché gramatické prostředky.
|
Získané způsobilosti |
Studenti umí:
-používat širší slovní zásobu, týkající se obsahu studia a budoucí profese.
-přiměřeně správně používat běžné gramatické struktury v rámci každodenní konverzace
-zjistit údaje o pacientovi a jeho problémy.
-poskytnout pacientovi důležité informace, dát pokyny
-porozumět sdělením v rámci profesně zaměřené komunikace.
-používat základní slovní zásobu a fráze umožňující komunikovat v běžných situacích
vyskytujících se v dané profesi
-porozumět jednodušším textům se zdravotnickou tématikou.
-používat běžné gramatické prostředky.
|
Vyučovací metody |
- Skupinová konzultace
- Seminární výuka
- Samostatná práce studentů
- Studium textů
|
Hodnotící metody |
|
|
|
|