|
|
Hlavní nabídka Prohlížení IS/STAG
Nalezené předměty, počet: 1
Stránkování výsledků vyhledávání
Nalezeno 1 záznamů
Export do Xls
Informace o předmětu
UJP / F4
:
Popis předmětu
Pracoviště / Zkratka
|
UJP
/
F4
|
Akademický rok
|
2013/2014
|
Akademický rok
|
2013/2014
|
Název
|
Francouzština 4
|
Způsob zakončení
|
Zápočet
|
Způsob zakončení
|
Zápočet
|
Akreditováno / Kredity
|
Ano,
4
Kred.
|
Forma zakončení
|
-
|
Forma zakončení
|
-
|
Rozsah hodin
|
Cvičení
4
[HOD/TYD]
|
Zápočet před zkouškou
|
Ne
|
Zápočet před zkouškou
|
Ne
|
Automatické uznávání zápočtu před zkouškou
|
Ano v případě předchozího hodnocení 4 nebo nic.
|
Počítán do průměru
|
NE
|
Vyučovací jazyk
|
Francouzština
|
Obs/max
|
|
|
|
Automatické uznávání zápočtu před zkouškou
|
Ano v případě předchozího hodnocení 4 nebo nic.
|
Letní semestr
|
1 / -
|
10 / -
|
8 / -
|
Počítán do průměru
|
NE
|
Zimní semestr
|
0 / -
|
0 / -
|
0 / -
|
Opakovaný zápis
|
NE
|
Opakovaný zápis
|
NE
|
Rozvrh
|
Ano
|
Vyučovaný semestr
|
Zimní + Letní
|
Vyučovaný semestr
|
Zimní + Letní
|
Minimum (B + C) studentů
|
10
|
Volně zapisovatelný předmět |
Ano
|
Volně zapisovatelný předmět
|
Ano
|
Vyučovací jazyk
|
Francouzština
|
Počet dnů praxe
|
0
|
Počet hodin kontaktní výuky |
|
Hodnotící stupnice |
S|N |
Periodicita |
každý rok
|
Periodicita upřesnění |
|
Základní teoretický předmět |
Ne
|
Profilující předmět |
Ne
|
Základní teoretický předmět |
Ne
|
Hodnotící stupnice |
S|N |
Nahrazovaný předmět
|
CJP/F4
|
Vyloučené předměty
|
Nejsou definovány
|
Podmiňující předměty
|
Nejsou definovány
|
Předměty informativně doporučené
|
Nejsou definovány
|
Předměty,které předmět podmiňuje
|
Nejsou definovány
|
Graf četnosti udělených hodnocení studentům napříč roky:
Obrázek PNG
,
XLS
|
Cíle předmětu (anotace):
|
Cílem kurzu je dosažení úrovně A2- dle SERR.
|
Požadavky na studenta
|
Aktivní účast na cvičeních a průběžné plnění zadaných úkolů; absolvování průběžného testu; úspěšné absolvování zápočtového testu (75%).
Pro studenty kombinovaného studia:
- konzultace 1/měsíc
- absolvování průběžného testu
- úspěšné absolvování zápočtového testu (75%).
|
Obsah
|
1. týden H1: Cours de bienvenue (les r?gles du déroulement des cours, vérification du niveau de français des étudiants, activités pour faire connaissance des autres; révision H2: U1, Leçon 2 - C'EST LA F?TE! Interactions / F?tes sans fronti?res. Parler d'une f?te. (pp. 14-15). Cahier : p. 11-12. Ressources / Les pronoms objets directs. (p. 16). Cahier : p. 12-13. Nové vydání Leçon 6 - C'EST LA F?TE! pp. 58-65 Cahier : pp. 41-47.
2. týden H1: U1, Leçon 2 - C'EST LA F?TE Ressources / Les pronoms compléments indirects (p. 17). Cahier : pp. 12-13. p. 15/2. Compréhension et simulations / L'anniversaire 2 - Retrouvailles. Exprimer des go?ts et des préférences (pp.18-19). Nové vydání Leçon 6 - C'EST LA F?TE! pp. 58-65 Cahier : pp. 41-47.
H2: U1, Leçon 2 C'EST LA F?TE - Écrits / Plats de f?te (p. 20). Cahier : pp. 14-15. Nové vydání Leçon 6 - C'EST LA F?TE! pp. 58-65 Cahier : pp. 41-47.
3. týden H1: U1, Leçon 2 - C'EST LA F?TE Civilisation / Calendrier. Les f?tes. (p. 21). Cahier : pp. 16-17. Nové vydání Leçon 6 - C'EST LA F?TE! pp. 58-65 Cahier : pp. 41-47. H2: U1, Leçon 3 - VOUS PLAISENTEZ! Interactions / Bizarre?Le forum des nouvelles insolites. (pp. 22-23). Ressources / Le conditionnel présent. Cahier : pp. 18-19. Nové vydání Leçon 7 - VOUS PLAISENTEZ! pp. 66 - 73 Cahier : pp. 48-53.
4. týden H1: U1, Leçon 3 - VOUS PLAISENTEZ Ressources / Demandes polies et conseils. Décrire des mouvements. (pp. 24-25). Cahier : pp. 20, 21 / 7. Nové vydání Leçon 7 - VOUS PLAISENTEZ! pp. 66 - 73 Cahier : pp. 48-53. H2: U1, Leçon 3 - VOUS PLAISENTEZ Compréhension et simulations / L'anniversaire 3 - Journée de détente. Proposer-réagir. (pp.26-27). Nové vydání Leçon 7 - VOUS PLAISENTEZ! pp. 66 - 73 Cahier : pp. 48-53.
5. týden H1: U1, Leçon 3 - VOUS PLAISENTEZ Écrits / Naissance d'un chef-d'oeuvre. Civilisation / Qu'est-ce qui les fait rire ? (pp. 28-29). Cahier : pp. 22-23. Nové vydání Leçon 7 - VOUS PLAISENTEZ! pp. 66 - 73 Cahier : pp. 48-53. H2: U1, Leçon 4 - ON S'ENTEND BIEN! Interactions / Le langage des couleurs. (pp. 30-31). Cahier : p. 24-25. Ressources / Rapporter des paroles. (p. 32). Cahier : pp. 24-26. Nové vydání Leçon 8 - ON S'ENTEND BIEN ! pp.74 - 81 Cahier : pp. 54-59. 6. týden H1: U1, Leçon 4 - ON S'ENTEND BIEN! Ressources / faire + verbe, laisser + verbe. (pp. 33). Cahier : p. 26/4. Compréhension et simulations / L'anniversaire 4 - Dispute et réconciliation. Incompréhension et malentendu. (pp. 34-35). Cahier : p. 27. Nové vydání Leçon 8 - ON S'ENTEND BIEN ! pp.74 - 81 Cahier : pp. 54-59. H2: U1, Leçon 4 - ON S'ENTEND BIEN! Écrits / Le regard d'un Américain. Rédigez une liste de conseil. (p. 36). Civilisation / Témoignages. (p. 37). Cahier : pp. 28-29. Nové vydání Leçon 8 - ON S'ENTEND BIEN ! pp.74 - 81 Cahier : pp. 54-59.
7. týden H1: U1, Leçon 4 ON S'ENTEND BIEN! -Bilan (p. 38-41). Cahier : Delf A2. p. 30-31. Nové vydání Leçon 8 - ON S'ENTEND BIEN ! pp.74 - 81 Bilan 82 - 85 H2: Test récapitulatif (Leçon 2-4)
8. týden H1: U1, Leçon 4 - ON S'ENTEND BIEN! Évasion. (pp. 42-44). Nové vydání Leçon 8 ON S'ENTEND BIEN! Évasion. pp.86 -88 H2: U2, Leçon 5 - A VOS RISQUES ET PÉRILS ! Interactions / Aventuriers au XXIe si?cle. Réussites et échecs. (pp. 46-47). Cahier : pp. 33-35. Nové vydání Leçon 9 - A VOS RISQUES ET PÉRILS ! pp. 90 - 97 Cahier : pp. 63-70. 9. týden H1: U2, Leçon 5 - A VOS RISQUES ET PÉRILS Ressources / Exprimer la volonté, l'obligation, les sentiments. Le subjonctif présent. (pp. 48-49). Cahier : pp. 36-37. Nové vydání Leçon 9 - A VOS RISQUES ET PÉRILS ! pp. 90 - 97 Cahier : pp. 63-70. H2: U2, Leçon 5 - A VOS RISQUES ET PÉRILS Compréhension et simulations / Les escaliers de la butte 1 - Entrée en sc?ne. Exprimer la peur - rassurer. (pp. 50-51). Ressources / Donner un ordre, un conseil. (pp. 48-49). Cahier : pp. 37-38. Nové vydání Leçon 9 - A VOS RISQUES ET PÉRILS ! pp. 90 - 97 Cahier : pp. 63-70. 10. týden H1: U2, Leçon 5 -
|
Aktivity
|
|
Studijní opory
|
|
Garanti a vyučující
|
|
Literatura
|
-
Základní:
Girardet, J. ; Pécheur, J. Écho 2 - cahier personnel d´apprentissage. Paris: CLE international, 2008.
-
Základní:
Girardet, J. ; Pécheur, J. Écho 2 - méthode de français. Paris: CLE international, 2008.
-
Doporučená:
Baylon, Ch.; Campa, A.; Mestreit, C.; Murillo, J.; Tost, M. Forum 1 (Livre de l´éleve, cahier d´exercices). Hachette, 2000.
-
Doporučená:
Grégoire, M.; Thievenaz, O. Grammaire progressive du français - niveau intermédiaire. Paris. CLE international, 2003.
-
Doporučená:
Miquel, C. Vocabulaire progressif du français - niveau débutant. Paris: CLE international, 2001.
-
Doporučená:
Leroy-Miquel, C.; Goliot-Lété, A. Vocabulaire progressif du français - niveau intermédiaire. CLE, 1997.
-
On-line katalogy knihoven
|
Časová náročnost
|
Všechny formy studia
|
Aktivity
|
Časová náročnost aktivity [h]
|
Kontaktní výuka
|
52
|
Příprava na souhrnný test [6-30]
|
35
|
Příprava na dílčí test [2-10]
|
20
|
Celkem
|
107
|
|
Předpoklady - další informace k podmíněnosti studia předmětu |
Student umí:
- vyjádřit svoje soukromé či profesní plány;
- stručně pohovořit o minulých událostech;
- porozumět hlavním informacím z písemného i ústního zdroje vztahujícího se ke školství, politice, práci a volnočasovým aktivitám;
- navrhnout program na volný čas.
|
Získané způsobilosti |
Student umí:
- porozumět zadávaným instrukcím a radám vztahujícím se např. k učení;
- porozumět vyprávění událostí;
- vést konverzaci na témata z oblasti svátků, tradic a zvyklostí, sportu, jídla a kuchyně především Francie a ČR;
- vyjádřit svůj názor vztahující se k nějaké informaci;
- porozumět programu oslav pořádaných k určité příležitosti;
- napsat krátký formální i neformální dopis s použitím vhodných frází.
|
Vyučovací metody |
- Skupinová výuka
- Výuka podporovaná multimédii
- Demonstrace dovedností
- Samostatná práce studentů
- Samostudium studentů
- Cvičení
|
Hodnotící metody |
- Test
- Demonstrace dovedností při cvičení
- Průběžná evaluace
|
|
|
|