|
|
Hlavní nabídka Prohlížení IS/STAG
Nalezené předměty, počet: 1
Stránkování výsledků vyhledávání
Nalezeno 1 záznamů
Export do Xls
Informace o předmětu
UJP / FB12
:
Popis předmětu
Pracoviště / Zkratka
|
UJP
/
FB12
|
Akademický rok
|
2013/2014
|
Akademický rok
|
2013/2014
|
Název
|
Francouzština B12
|
Způsob zakončení
|
Zápočet
|
Způsob zakončení
|
Zápočet
|
Akreditováno / Kredity
|
Ano,
2
Kred.
|
Forma zakončení
|
-
|
Forma zakončení
|
-
|
Rozsah hodin
|
Cvičení
2
[HOD/TYD]
|
Zápočet před zkouškou
|
Ne
|
Zápočet před zkouškou
|
Ne
|
Automatické uznávání zápočtu před zkouškou
|
Ano v případě předchozího hodnocení 4 nebo nic.
|
Počítán do průměru
|
NE
|
Vyučovací jazyk
|
Francouzština
|
Obs/max
|
|
|
|
Automatické uznávání zápočtu před zkouškou
|
Ano v případě předchozího hodnocení 4 nebo nic.
|
Letní semestr
|
0 / -
|
0 / -
|
0 / -
|
Počítán do průměru
|
NE
|
Zimní semestr
|
0 / -
|
0 / -
|
0 / -
|
Opakovaný zápis
|
ANO
|
Opakovaný zápis
|
ANO
|
Rozvrh
|
Ano
|
Vyučovaný semestr
|
Zimní + Letní
|
Vyučovaný semestr
|
Zimní + Letní
|
Minimum (B + C) studentů
|
10
|
Volně zapisovatelný předmět |
Ano
|
Volně zapisovatelný předmět
|
Ano
|
Vyučovací jazyk
|
Francouzština
|
Počet dnů praxe
|
0
|
Počet hodin kontaktní výuky |
|
Hodnotící stupnice |
S|N |
Periodicita |
každý rok
|
Periodicita upřesnění |
|
Základní teoretický předmět |
Ne
|
Profilující předmět |
Ne
|
Základní teoretický předmět |
Ne
|
Hodnotící stupnice |
S|N |
Nahrazovaný předmět
|
Žádný
|
Vyloučené předměty
|
Nejsou definovány
|
Podmiňující předměty
|
Nejsou definovány
|
Předměty informativně doporučené
|
Nejsou definovány
|
Předměty,které předmět podmiňuje
|
Nejsou definovány
|
Graf četnosti udělených hodnocení studentům napříč roky:
Obrázek PNG
,
XLS
|
Cíle předmětu (anotace):
|
Cílem kurzu je dosažení úrovně A2+ dle SERR.
|
Požadavky na studenta
|
Aktivní účast na cvičeních a průběžné plnění zadaných úkolů; absolvování průběžného testu; úspěšné absolvování zápočtového testu (75%).
Pro studenty kombinovaného studia:
- konzultace 1x/měsíc
- absolvování průběžného testu
- úspěšné absolvování zápočtového testu (75%).
|
Obsah
|
1. týden
- úvodní hodina, komunikativní aktivity
2. týden
- futur antérieur - tvoření
3. týden
- vyjádření trvání v budoucnosti
4. týden
- vyjádření podmínky a omezení
5. týden
- vyjádření cíle, záměru, odmítnutí
6. týden
- Veolia: la mer a boire - práce s textem; prezentace projektu
7. týden
- průběžný test; civilizace: francouzská ekonomie
8. týden
- frankofonní literatura - úvod
9. týden
- frankofonní literatura - práce s ukázkami
10. týden
- Francouzština jinak - citáty, hovorové výrazy, jazyk sms
11. týden
- shrnutí a opakování
12. týden
- závěrečný test
13. týden
- oprava závěrečného testu
|
Aktivity
|
|
Studijní opory
|
|
Garanti a vyučující
|
|
Literatura
|
-
Základní:
Girardet, J. ; Pécheur, J. Écho 2 - cahier personnel d´apprentissage. Paris: CLE international, 2008.
-
Základní:
Girardet, J. ; Pécheur, J. Écho 2 - méthode de français. Paris: CLE international, 2008.
-
Doporučená:
Baylon, Ch.; Campa, A.; Mestreit, C.; Murillo, J.; Tost, M. Forum 1 (Livre de l´éleve, cahier d´exercices). Hachette, 2000.
-
Doporučená:
Grégoire, M.; Thievenaz, O. Grammaire progressive du français - niveau intermédiaire. CLE, 2003.
-
Doporučená:
Miquel, C. Vocabulaire progressif du français - niveau débutant. Paris: CLE international, 2001.
-
On-line katalogy knihoven
|
Časová náročnost
|
Všechny formy studia
|
Aktivity
|
Časová náročnost aktivity [h]
|
Kontaktní výuka
|
26
|
Příprava na souhrnný test [6-30]
|
18
|
Příprava na dílčí test [2-10]
|
10
|
Celkem
|
54
|
|
Předpoklady - další informace k podmíněnosti studia předmětu |
Student umí:
- vyjádřit předčasnost děje v minulosti;
- porozumět středně obtížnému textu v passé simple;
- vyjádřit své pocity, politování, výčitku, hypotézu;
- popsat oblíbené místo a jeho historii;
- porozumět popisu určitého místa v turistickém průvodci;
- přiměřeně správně používat gramatické struktury pro vyjádření nepřímé řeči v minulosti;
- porozumět delším osobním dopisům;
- vyjádřit naději či zklamání.
|
Získané způsobilosti |
Student umí:
- vyjádřit trvání děje v budoucnosti;
- vyjádřit podmínku a omezení;
- konverzovat o svém budoucím povolání na přiměřené úrovni;
- popsat změnu;
- prezentovat svoje osobní plány, záměry, cíle;
- porozumět středně obtížnému novinovému článku vztahujícímu se ke známým tématům, např. ekonomii či průmyslu.
|
Vyučovací metody |
- Skupinová výuka
- Výuka podporovaná multimédii
- Demonstrace dovedností
- Samostatná práce studentů
- Samostudium studentů
- Cvičení
|
Hodnotící metody |
- Test
- Demonstrace dovedností při cvičení
- Průběžná evaluace
|
|
|
|