|
|
Hlavní nabídka Prohlížení IS/STAG
Nalezené předměty, počet: 1
Stránkování výsledků vyhledávání
Nalezeno 1 záznamů
Export do Xls
Informace o předmětu
UJP / FB2
:
Popis předmětu
Pracoviště / Zkratka
|
UJP
/
FB2
|
Akademický rok
|
2013/2014
|
Akademický rok
|
2013/2014
|
Název
|
Francouzština B2
|
Způsob zakončení
|
Zápočet
|
Způsob zakončení
|
Zápočet
|
Akreditováno / Kredity
|
Ano,
2
Kred.
|
Forma zakončení
|
-
|
Forma zakončení
|
-
|
Rozsah hodin
|
Cvičení
2
[HOD/TYD]
|
Zápočet před zkouškou
|
Ne
|
Zápočet před zkouškou
|
Ne
|
Automatické uznávání zápočtu před zkouškou
|
Ano v případě předchozího hodnocení 4 nebo nic.
|
Počítán do průměru
|
NE
|
Vyučovací jazyk
|
Francouzština
|
Obs/max
|
|
|
|
Automatické uznávání zápočtu před zkouškou
|
Ano v případě předchozího hodnocení 4 nebo nic.
|
Letní semestr
|
0 / -
|
0 / -
|
12 / -
|
Počítán do průměru
|
NE
|
Zimní semestr
|
0 / -
|
0 / -
|
0 / -
|
Opakovaný zápis
|
ANO
|
Opakovaný zápis
|
ANO
|
Rozvrh
|
Ano
|
Vyučovaný semestr
|
Zimní + Letní
|
Vyučovaný semestr
|
Zimní + Letní
|
Minimum (B + C) studentů
|
10
|
Volně zapisovatelný předmět |
Ano
|
Volně zapisovatelný předmět
|
Ano
|
Vyučovací jazyk
|
Francouzština
|
Počet dnů praxe
|
0
|
Počet hodin kontaktní výuky |
|
Hodnotící stupnice |
S|N |
Periodicita |
každý rok
|
Periodicita upřesnění |
|
Základní teoretický předmět |
Ne
|
Profilující předmět |
Ne
|
Základní teoretický předmět |
Ne
|
Hodnotící stupnice |
S|N |
Nahrazovaný předmět
|
Žádný
|
Vyloučené předměty
|
Nejsou definovány
|
Podmiňující předměty
|
Nejsou definovány
|
Předměty informativně doporučené
|
Nejsou definovány
|
Předměty,které předmět podmiňuje
|
Nejsou definovány
|
Graf četnosti udělených hodnocení studentům napříč roky:
Obrázek PNG
,
XLS
|
Cíle předmětu (anotace):
|
Kurz připravuje na dosažení úrovně A1 dle SERR.
|
Požadavky na studenta
|
Aktivní účast na cvičeních a průběžné plnění zadaných úkolů; absolvování průběžného testu; úspěšné absolvování zápočtového testu (75%).
Pro studenty kombinovaného studia:
- konzultace 1x/měsíc
- absolvování průběžného testu
- úspěšné absolvování zápočtového testu (75%).
|
Obsah
|
1. týden Cours de bienvenue (les r?gles du déroulement des cours, vérification du niveau de français des étudiants, activités pour faire connaissance des autres) U1, Leçon 4 - RACONTEZ-MOI. Interactions / Musée Grévin. (p. 30-31). Ressources / Le passé composé. (p. 32). Cahier : p. 28-29. Nové vydání - shoduje se s původním
2. týden U1, Leçon 4 - Ressources / Le passé composé, la suite, l´entraînement. La date et l'heure. (p. 33). Cahier : p. 30-33. Nové vydání - shoduje se s původním
3. týden U1, Leçon 4 - Compréhension et simulations / Vous connaissez la chanson? 4 - Fugues. Moi aussi, moi non plus. (p. 34-35), Ecrits / Le journal de Mélina. Rédiger votre journal. (p. 36). Cahier : p. 34. Nové vydání - shoduje se s původním
4. týden U1, Leçon 4 - Civilisation / Les rythmes de vie en France (p. 37). Bilan (p. 38-41). Nové vydání - shoduje se s původním
5. týden U2, Leçon 5 - BON VOYAGE. Interactions / Alpha Voyage. (pp. 46-47). Cahier : p. 36, 37 ; Ressources / Comparer. Les démonstratifs. Les possessifs. Les verbes prendre, mettre. (pp. 48-49). Cahier : pp. 38-40.
Nové vydání - shoduje se s původním
6. týden U2, Leçon 5 - Compréhension et simulations / La traversée de l'Hexagone 1 - Décision. Pourquoi/parce que. (pp. 50-51). Cahier : p. 41. Nové vydání - shoduje se s původním
7. týden Test récapitulatif U2, Leçon 5 - Écrits / Le week-end rouge. Civilisation / Voyager en France. (pp. 52 - 53). Cahier : pp. 42 - 43. Nové vydání - shoduje se s původním
8. týden U2, Leçon 6 - BON APPÉTIT ! Interactions / Le plaisir du marché. Organiser une f?te. Comprendre un menu. Parler d'un repas. (pp. 54 - 55). Cahier : p. 44 - 45. Nové vydání - shoduje se s původním
9. týden U2, Leçon 6 - Ressources / Emploi des articles. Interroger-répondre. La forme possessive "?+ pronom". (pp. 56-57). Cahier : p. 46 - 48. Nové vydání - shoduje se s původním
10. týden U2, Leçon 6 - Compréhension et simulations / La traversée de l'Hexagone 2 - En route. Pareil ou différent. (pp. 58-59). Écrits / Des restaurants pas comme les autres. (p. 60) Cahier : pp. 49-50, Nové vydání - shoduje se s původním
11. týden U2, Leçon 6 - Civilisation / Comment mangez-vous? Les habitudes des Français (p. 61). Révision U1, Leçon 1, 2, 3, 4 U2, Leçon 5, 6. Nové vydání - shoduje se s původním
12. týden Examen blanc
13. týden Corrigé du test, évaluation
|
Aktivity
|
|
Studijní opory
|
|
Garanti a vyučující
|
|
Literatura
|
-
Základní:
Girardet, J. ; Pécheur, J. Écho 1 - cahier personnel d´apprentissage. Paris: CLE international, 2008.
-
Základní:
Girardet, J. ; Pécheur, J. Écho 1 - méthode de français. Paris: CLE international, 2008.
-
Doporučená:
Baylon, Ch.; Campa, A.; Mestreit, C.; Murillo, J.; Tost, M. Forum 1 (Livre de l´éleve, cahier d´exercices). Hachette, 2000.
-
Doporučená:
Miquel, C. Vocabulaire progressif du français - niveau débutant. Paris: CLE international, 2001.
-
On-line katalogy knihoven
|
Časová náročnost
|
Všechny formy studia
|
Aktivity
|
Časová náročnost aktivity [h]
|
Kontaktní výuka
|
26
|
Příprava na souhrnný test [6-30]
|
18
|
Příprava na dílčí test [2-10]
|
10
|
Celkem
|
54
|
|
Předpoklady - další informace k podmíněnosti studia předmětu |
Student je schopen:
- porozumět pokynům, vysvětlením nebo hodnocením při výuce;
- komunikovat jednoduchým způsobem v základních situacích každodenního života, např. pozdravit, představit se, požádat o vysvětlení, vyjádřit, co má nebo nemá rád, hovořit o svých zálibách;
- porozumět hlavním údajům v krátkých jednoduchých článcích nebo nápisech;
- ústně i písemně přijmout nebo odmítnout pozvání.
|
Získané způsobilosti |
Student je schopen:
- komunikovat jednoduchým způsobem v základních situacích každodenního života, např. zjistit nebo
podat informaci, poděkovat, omluvit se;
- porozumět jednoduchým orientačním cedulím;
- porozumět v rozhovoru a v textu hlavním informacím vztahujícím se k cestování;
- vyplnit formulář osobními údaji;
- napsat pohlednici se stručným popisem cesty nebo výletu. |
Vyučovací metody |
- Skupinová výuka
- Výuka podporovaná multimédii
- Demonstrace dovedností
- Samostatná práce studentů
- Samostudium studentů
- Cvičení
|
Hodnotící metody |
- Test
- Demonstrace dovedností při cvičení
- Průběžná evaluace
|
|
|
|