|
|
Hlavní nabídka Prohlížení IS/STAG
Nalezené předměty, počet: 1
Stránkování výsledků vyhledávání
Nalezeno 1 záznamů
Export do Xls
Informace o předmětu
UJP / FB3
:
Popis předmětu
Pracoviště / Zkratka
|
UJP
/
FB3
|
Akademický rok
|
2013/2014
|
Akademický rok
|
2013/2014
|
Název
|
Francouzština B3
|
Způsob zakončení
|
Zápočet
|
Způsob zakončení
|
Zápočet
|
Akreditováno / Kredity
|
Ano,
2
Kred.
|
Forma zakončení
|
-
|
Forma zakončení
|
-
|
Rozsah hodin
|
Cvičení
2
[HOD/TYD]
|
Zápočet před zkouškou
|
Ne
|
Zápočet před zkouškou
|
Ne
|
Automatické uznávání zápočtu před zkouškou
|
Ano v případě předchozího hodnocení 4 nebo nic.
|
Počítán do průměru
|
NE
|
Vyučovací jazyk
|
Francouzština
|
Obs/max
|
|
|
|
Automatické uznávání zápočtu před zkouškou
|
Ano v případě předchozího hodnocení 4 nebo nic.
|
Letní semestr
|
0 / -
|
0 / -
|
0 / -
|
Počítán do průměru
|
NE
|
Zimní semestr
|
0 / -
|
0 / -
|
10 / -
|
Opakovaný zápis
|
ANO
|
Opakovaný zápis
|
ANO
|
Rozvrh
|
Ano
|
Vyučovaný semestr
|
Zimní + Letní
|
Vyučovaný semestr
|
Zimní + Letní
|
Minimum (B + C) studentů
|
15
|
Volně zapisovatelný předmět |
Ano
|
Volně zapisovatelný předmět
|
Ano
|
Vyučovací jazyk
|
Francouzština
|
Počet dnů praxe
|
0
|
Počet hodin kontaktní výuky |
|
Hodnotící stupnice |
S|N |
Periodicita |
každý rok
|
Periodicita upřesnění |
|
Základní teoretický předmět |
Ne
|
Profilující předmět |
Ne
|
Základní teoretický předmět |
Ne
|
Hodnotící stupnice |
S|N |
Nahrazovaný předmět
|
Žádný
|
Vyloučené předměty
|
Nejsou definovány
|
Podmiňující předměty
|
Nejsou definovány
|
Předměty informativně doporučené
|
Nejsou definovány
|
Předměty,které předmět podmiňuje
|
Nejsou definovány
|
Graf četnosti udělených hodnocení studentům napříč roky:
Obrázek PNG
,
XLS
|
Cíle předmětu (anotace):
|
Kurz připravuje na dosažení úrovně A1+ dle SERR.
|
Požadavky na studenta
|
Aktivní účast na cvičeních a průběžné plnění zadaných úkolů; absolvování průběžného testu; úspěšné absolvování zápočtového testu (75%).
Pro studenty kombinovaného studia:
- konzultace 1x/měsíc
- absolvování průběžného testu
- úspěšné absolvování zápočtového testu (75%).
|
Obsah
|
1. týden
Úvodní hodina, komunikativní aktivity.
2. týden
Rozkazovací způsob; náplň dne; časování zvratných sloves.
3. týden
Výrazy množství, poslechová cvičení.
4. týden
Nákupy, peníze, práce s textem.
5. týden
Předložky a příslovce místa; bydlení.
6. týden
Vyjádření potřeby; orientace v prostoru; jak se cítím.
7. týden
Průběžný test. Jak napsat pohlednici z prázdnin.
8. týden
Vzpomínky; vyprávění v minulosti.
9. týden
Časové výrazy; výrazy "donc, alors".
10. týden
Rodina a přátelé.
11. týden
Shrnutí a opakování.
12. týden
Závěrečný test.
13. týden
Oprava závěrečného testu; evaluace.
|
Aktivity
|
|
Studijní opory
|
|
Garanti a vyučující
|
|
Literatura
|
-
Základní:
Girardet, J. ; Pécheur, J. Écho 1 - cahier personnel d´apprentissage. Paris: CLE international, 2008.
-
Základní:
Girardet, J. ; Pécheur, J. Écho 1 - méthode de français. Paris: CLE international, 2008.
-
Doporučená:
Baylon, Ch.; Campa, A.; Mestreit, C.; Murillo, J.; Tost, M. Forum 1 (Livre de l´éleve, cahier d´exercices). Hachette, 2000.
-
Doporučená:
Miquel, C. Vocabulaire progressif du français - niveau débutant. Paris: CLE international, 2001.
-
On-line katalogy knihoven
|
Časová náročnost
|
Všechny formy studia
|
Aktivity
|
Časová náročnost aktivity [h]
|
Kontaktní výuka
|
26
|
Příprava na souhrnný test [6-30]
|
16
|
Příprava na dílčí test [2-10]
|
10
|
Celkem
|
52
|
|
Předpoklady - další informace k podmíněnosti studia předmětu |
Student je schopen:
- komunikovat jednoduchým způsobem v základních situacích každodenního života, např. zjistit nebo
podat informaci, poděkovat, omluvit se;
- porozumět jednoduchým orientačním cedulím;
- porozumět v rozhovoru a v textu hlavním informacím vztahujícím se k cestování;
- vyplnit formulář osobními údaji;
- napsat pohlednici se stručným popisem cesty nebo výletu. |
Získané způsobilosti |
Student:
- porozumí hlavním informacím popisujícím život a denní režim a podobné informace sám podat;
- porozumí hlavním informacím popisujícím události v minulosti;
- umí se jednoduchým způsobem představit a podat informace o svém fyzickém stavu a zdraví;
- rozumí základním nápisům týkajícím se informací o zákazech a příkazech.
|
Vyučovací metody |
- Skupinová výuka
- Výuka podporovaná multimédii
- Demonstrace dovedností
- Samostatná práce studentů
- Samostudium studentů
- Cvičení
|
Hodnotící metody |
- Test
- Demonstrace dovedností při cvičení
- Průběžná evaluace
|
|
|
|