|
|
Hlavní nabídka Prohlížení IS/STAG
Nalezené předměty, počet: 1
Stránkování výsledků vyhledávání
Nalezeno 1 záznamů
Export do Xls
Informace o předmětu
UJP / ITA1
:
Popis předmětu
Pracoviště / Zkratka
|
UJP
/
ITA1
|
Akademický rok
|
2013/2014
|
Akademický rok
|
2013/2014
|
Název
|
Italština 1
|
Způsob zakončení
|
Zápočet
|
Způsob zakončení
|
Zápočet
|
Akreditováno / Kredity
|
Ano,
4
Kred.
|
Forma zakončení
|
-
|
Forma zakončení
|
-
|
Rozsah hodin
|
Cvičení
4
[HOD/TYD]
|
Zápočet před zkouškou
|
Ne
|
Zápočet před zkouškou
|
Ne
|
Automatické uznávání zápočtu před zkouškou
|
Ano v případě předchozího hodnocení 4 nebo nic.
|
Počítán do průměru
|
NE
|
Vyučovací jazyk
|
Čeština
|
Obs/max
|
|
|
|
Automatické uznávání zápočtu před zkouškou
|
Ano v případě předchozího hodnocení 4 nebo nic.
|
Letní semestr
|
0 / -
|
0 / -
|
0 / -
|
Počítán do průměru
|
NE
|
Zimní semestr
|
0 / -
|
0 / -
|
0 / -
|
Opakovaný zápis
|
NE
|
Opakovaný zápis
|
NE
|
Rozvrh
|
Ano
|
Vyučovaný semestr
|
Zimní + Letní
|
Vyučovaný semestr
|
Zimní + Letní
|
Minimum (B + C) studentů
|
15
|
Volně zapisovatelný předmět |
Ano
|
Volně zapisovatelný předmět
|
Ano
|
Vyučovací jazyk
|
Čeština
|
Počet dnů praxe
|
0
|
Počet hodin kontaktní výuky |
|
Hodnotící stupnice |
S|N |
Periodicita |
každý rok
|
Periodicita upřesnění |
|
Základní teoretický předmět |
Ne
|
Profilující předmět |
Ne
|
Základní teoretický předmět |
Ne
|
Hodnotící stupnice |
S|N |
Nahrazovaný předmět
|
CJP/ITA1
|
Vyloučené předměty
|
KAJ/ITA1
|
Podmiňující předměty
|
Nejsou definovány
|
Předměty informativně doporučené
|
Nejsou definovány
|
Předměty,které předmět podmiňuje
|
Nejsou definovány
|
Graf četnosti udělených hodnocení studentům napříč roky:
Obrázek PNG
,
XLS
|
Cíle předmětu (anotace):
|
Kurz připravuje na dosažení úrovně A1 dle SERR.
|
Požadavky na studenta
|
- pravidelná účast na semináři - odevzdání zadaného portfolia (2 popisy a 2 vyprávění) - min. 75% úspěšnost v závěrečném testu - ústní pohovor ověřující znalosti základních konverzačních témat
|
Obsah
|
1. týden
seznamování
abeceda
výslovnost
2. týden
představování
poučení o jmenné a slovesné flexi
3. týden
úvod k nepravidelným slovesům
sloveso ESSERE, AVERE, slovesa -ARE
4. týden
podstatná a přídavná jména
člen určitý
5. týden
popis osob
barvy
moje rodina
6. týden
záporky
množné číslo
dny v týdnu
7. týden
množné číslo nepravidelné
slovesný systém
slovesa - ARE, ERE, IRE
8. týden
číslovky základní a řadové
nepravidelná slovesa ANDARE, VENIRE aj.
měsíce
9. týden
návrhy
přijímání, odmítání
člen neurčitý
10. týden
předložky základní
můj dům
11. týden
modální slovesa
další nepravidelná slovesa
hodiny
12. týden
doprava
datumy
opakování
13. týden
Závěrečný zápočtový test, hodnocení výsledků, analýza chyb.
|
Aktivity
|
|
Studijní opory
|
|
Garanti a vyučující
|
|
Literatura
|
-
Základní:
Marin, T., Magnelli, S. Nuovo Progetto italiano 1 (cvičebnice). Atene : Edilingua, 2006.
-
Základní:
Marin, T., Magnelli, S. Nuovo Progetto italiano 1 (učebnice). Atene : Edilingua, 2006.
-
Doporučená:
Ilustrovaný italsko-český dvojjazyčný slovník. Slovart, 2006.
-
Doporučená:
Janešová, J., Polverari, A. Italsko-český a česko-italský slovník. Leda, 2006.
-
Doporučená:
Papoušek Z. Italsko-český a česko-italský slovník s frazeologií. Olomouc, 2005.
-
Doporučená:
Italsko-český slovník = Dizionario ceco : italiano-ceco. Fin Publishing, Olomouc, 2001.
-
Doporučená:
Rosendorfský, Jaroslav. Italsko-český slovník = Dizionario italiano-ceco : nové výrazy!. Praha : Leda, 2001. ISBN 80-85927-87-X.
-
On-line katalogy knihoven
|
Časová náročnost
|
Všechny formy studia
|
Aktivity
|
Časová náročnost aktivity [h]
|
Příprava na souhrnný test [6-30]
|
35
|
Projekt individuální [40]
|
20
|
Kontaktní výuka
|
52
|
Celkem
|
107
|
|
Předpoklady - další informace k podmíněnosti studia předmětu |
(žádné) |
Získané způsobilosti |
Student umí: - postihnout hlavní smysl konverzace rodilých mluvčích, pokud vyslovují zřetelně - porozumět podstatným informacím v krátkém článku v novinách, časopise, na internetu - poskytnout jednoduchý ústní či písemný popis osoby, bydlení a aktivit volného času - podat informace o čase, místě, původu, věku, národnosti, činnosti, zájmech, dopravě - vyjádřit pozdravy, pozvání, přijetí, odmítnutí, preference |
Vyučovací metody |
- Skupinová výuka
- Dialogická výuka
- Výuka podporovaná multimédii
- Demonstrace dovedností
- Seminární výuka
- Samostatná práce studentů
|
Hodnotící metody |
- Test
- Portfolio
- Demonstrace dovedností při cvičení
|
|
|
|